Mikä naiselle on yhden yön seksissä SE juttu?
Miehelle tulee tällaisia asioita mieleen:
Aah nyt ruiskutan spermat tohon naiseen
Nyt työnnän kunnon ku.llin ton muijan reikään / suolistoon oikeen syvälle
Aah saanpas työntää kyr.vän tuon hyvin säästeltyyn ja salassa pidettyyn pill.uun
Aah tästä saat nyt pilluus mun likaset spermalastit
NIIN ---
Mitkäs on sellaisia asioita joita naisella tulee mieleen, esim. jotain:
Aah nyt vangitsen tuon ihanan könsikkään ku.llin mun reikään niin ettei se pääse pois ... YM. ?
AAh nyt avaan reikäni ihan auki tolle mahtiku.llille et se menee suoraan mun sisälle TMS ?
Kommentit (9)
Ton kans vois olla kiva panna. Ja sit sängys toteaa, että vittu ku tol o pieni ja jokohan se pian tulis.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:59"]
Ton kans vois olla kiva panna. Ja sit sängys toteaa, että vittu ku tol o pieni ja jokohan se pian tulis.
[/quote]
Jos kyllästytte seksiin kesken kaiken, miksi ette käske miestä pois päältä ja lopeta hommaa siihen? Parisuhteessa ymmärrän, että haluaa antaa miehellensä / naisellensa nautinnon, vaikkei itse sillä hetkellä tekisi mieli. Mutta jos ollaan raahattu joku baarihirmu kotiin, niin miksi antaa tälle nautinto, jos itse kesken seksin alkaa kyllästyttää? Eihän tuossa ole mitään velkaa toiselle. Kyllä se taitaakin olla niin, että nainen antaa ja mies ottaa, vaikka tällä palstalla nämä irtoseksin perässä juoksevat naiset muuta aina jaksavat väittää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:59"]
[/quote]
Jos kyllästytte seksiin kesken kaiken, miksi ette käske miestä pois päältä ja lopeta hommaa siihen? Parisuhteessa ymmärrän, että haluaa antaa miehellensä / naisellensa nautinnon, vaikkei itse sillä hetkellä tekisi mieli. Mutta jos ollaan raahattu joku baarihirmu kotiin, niin miksi antaa tälle nautinto, jos itse kesken seksin alkaa kyllästyttää? Eihän tuossa ole mitään velkaa toiselle. Kyllä se taitaakin olla niin, että nainen antaa ja mies ottaa, vaikka tällä palstalla nämä irtoseksin perässä juoksevat naiset muuta aina jaksavat väittää.
[/quote]
No itse en ole baaripokauksille antanut vaikka mukaan olen lähtenyt. :D aina tehnyt selväksi jo baaris, että pussailua enempää on turha oottaa. :D
Se, että saa hetken olla jonkun lähellä ja tuntea olevansa haluttu.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:59"]
[/quote]
[/quote] Yleensä naiset on kämpillä niin valmiita pienen suutelun jälkeen ja sanovat "mennäänkö sänkyyn"
Hyi ton takia en harrasta yhden yön juttuja
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:13"]Hyi ton takia en harrasta yhden yön juttuja
[/quote]
Ei mieleltään terveet miehet noin ajattele.
"Huoh... kauankohan toi minimuna aikoo jyystää, pitäisi päästä jo nukkumaan. *haukotus*"