Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ulkomaisesta kaupasta alkoholitonta punaviiniä?

Vierailija
07.07.2015 |

Mistä saisi edullisesti? Suomessa ne ovat kohtuuttoman kalliita. Esim. Jacobs Creek on minusta ok makuinen, mutta maksaa alkoholittomana lähes saman kuin alkoholilliset viinit Suomessa.

Muutamassa saksalaisessa kaupassa näyttää olevan alkoholittomana enimmäkseen oluita, joissakin on Light Live, joka on minusta pahanmakuista, liian makeutetua eikä kovin halpaakaan.

Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos olutvinkistä, ja marjamehukin on hyvää,

Tietäisikö joku mistä kannattaisi ostaa alkoholitonta punaviiniä?

Vierailija
2/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta karpalomehua tmv. ja miksaa sitä vissyn kanssa? Saat edullisesti parempaa. Alkossa myytävät alkoholittomat "viinit" maistuvat hirveälle, enkä usko ulkomailla valikoiman olevan sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että miks pitää ostaa alkoholittomia juomia

Vierailija
4/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:41"]

[/quote]

Varmaan sen takia kun  on juoppo ja voi saada kimmokkeen. Eihän sitä lasillisesta viiniä ruuan kanssa vielä sentään pöydälle intouduta  hyppimään. 

Vierailija
5/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:41"]

[/quote]

Ja tämä piti erikseen kertoa tänne?

No, mä en juo alkoholia. En vaan halua, oon (lähes) absolutisti. Tosi harvoin saunakalja tms. Alkottomia viinejä tykkään juoda silloin, kun muutkin juo viiniä. Ruuan kanssa, iltaa istuessa... Myös alkoholitonta olutta juon saunakaljana. Maljan nostan alkoholittomalla skumpalla. Jne. Inhoan limpparia, mehusta en niin välitä... mitähän muuta keksisi?

Taas kerran tuli todistettua, miten Suomessa pitää selittää miksi juo alkoholittomia. Tunnetko itsesi kovinkin fiksuksi? :-D

Vierailija
6/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina viinana mehut mehuina.
Sit pistää vihaksi tuommoiset alkottomat

Vierailija
7/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luullut, että vauvapalstalla olisi ymmärretty alkoholittomuutta!

Vierailija
8/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotain vodkan makuista juomaa alkoholittomana? pidän mausta , mutta en krapulasta

Vierailija
9/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:25"]

onko jotain vodkan makuista juomaa alkoholittomana? pidän mausta , mutta en krapulasta

[/quote]

Alkoholinmakuisia esansseja löytyy leivontahyllyltä ruokakaupoista, leivontakoristeiden läheltä, en osaa sanoa onko vodkanmakuista.

Vierailija
10/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erdinger alkoholiton olut = nam. Oikeasti. Alkoholitonta viiniä joka olisi hyvää ei ole tullut vastaan.

Vierailija
11/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsen valmistujaisjuhlassa, jotain alkoholitonta kuohuviiniä, se oli ihan hyvää ja maistui vähän hiilihapotetulta mustaherukkamehulta... ajattelin kokeilla itse mustaherukan hiilihapottamista, voisi hyvin toimia alkoholittomana tervetuliaismaljana.