Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kreikkaa pitäisi vielä näidenkin tietojen jälkeen auttaa?

Vierailija
07.07.2015 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015070719993420_ul.shtml

Ihan oikeesti!? Tuntuu että EU maat on idiootteja ja tyhmiä jos jatkavat auttamista. Minä olen valmis pelastamaan Suomea maksamallalla veroja verojen perään ja raivostuttaa lukea noita uutisia. Sitten kreikkalaiset kehtaavat vielä vinkua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat heittää ihmisiä vankilaan, joudut vangitsemaan puolet kreikkalaisista, viranomainen oli vastannut.

Vierailija
2/4 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän tällä asialla oikein mässäillään ja kaikki tiedot kaivetaan esille. Jos Suomen huijaukset sossusta ja Kelalta tulisi ilmi, ei olisi mitään kaunista katseltavaa. Luulen että joka maassa on tietty määrä epärehellisiä ihmisiä, jotka hyötyvät valehtelemalla. Veronkiertoa kyllä varmasti tapahtunut enemmän kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:54"]

No nythän tällä asialla oikein mässäillään ja kaikki tiedot kaivetaan esille. Jos Suomen huijaukset sossusta ja Kelalta tulisi ilmi, ei olisi mitään kaunista katseltavaa. Luulen että joka maassa on tietty määrä epärehellisiä ihmisiä, jotka hyötyvät valehtelemalla. Veronkiertoa kyllä varmasti tapahtunut enemmän kuin täällä.

[/quote]

Onko Suomi saanut tukipaketteja minkä verran?

Vierailija
4/4 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kreikkakaiset aivopesty vai miksi ihmettelevät muiden maiden reaktioita tähän asiaan? Tietenkään muut maat eivät halua antaa heille lisää rahaa koska eivät noudata sopimusta. Eivät halua kituuttaa ja sehän tuossa tilanteessa vaan on pakko. Joku voisi kertoa heille esim Suomen verotuksesta, kuinka se kirpasee meistä jokaista moneen kertaan ja vaikka mutisemme niin maksamme (väärinkäytöksiä ei voi verrata kreikkalaisten touhuihin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä