Elämässä ei saa olla mitään hyvää tai positiivista
Kommentit (11)
😱 muista ne lääkkeet pikaisesti!!!!!!
Tai sitten se voi olla asian lopullinen tila, josta sinä et tiedä mitään.
Olet tyhmä ja väärässä.
Ja aikamoisen yksin tuon typerän mielipiteesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
😱 muista ne lääkkeet pikaisesti!!!!!!
En käytä lääkkeitä. Ne ovat medikaalista raiskausta koska joutuisin maksamaan buranat jne itse vaikka köyhät saa sossun tai hyväntekeväisyyden piikkiin ilmaiseksi.
Mun mies on juuri tuollainen. Aina pitää tehdä jotain ankeaa, kuten selvitellä kaappeja. Ikinä ei saa olla mukavaa. Se on kuulemma laiskottelua. Jatkuva nalkutus on hänelle jokapäiväistä. Ihmisen pitää suorittaa ja naama peruslukemilla.
Vanhempi väestö yleensä elänyt tuolla asenteella, mikään ei saa olla hauskaa, kaikki asiat pitää itkien tehdä, kaikki on epämiellyttävää. Minun vanhempani myös iskostanut tuollaisen pessimistisen ajatusmaailman päähäni, sen takia koen pientä syyllisyyttä asioista mistä nautin. Sekin että vadin tehdä työtä mistä nautin, minusta työn ei pidä olla pakkopullaa joka inhottaa joka päivä, ei tee terveydelle hyvää, mutta kun siitä työstäkään ei saisi nauttia, kaikki pitää olla masentavaa ja latteaa :D hohhoijaa onneksi olen itsepäinen ja luon elämästäni niin mukavan kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi väestö yleensä elänyt tuolla asenteella, mikään ei saa olla hauskaa, kaikki asiat pitää itkien tehdä, kaikki on epämiellyttävää. Minun vanhempani myös iskostanut tuollaisen pessimistisen ajatusmaailman päähäni, sen takia koen pientä syyllisyyttä asioista mistä nautin. Sekin että vadin tehdä työtä mistä nautin, minusta työn ei pidä olla pakkopullaa joka inhottaa joka päivä, ei tee terveydelle hyvää, mutta kun siitä työstäkään ei saisi nauttia, kaikki pitää olla masentavaa ja latteaa :D hohhoijaa onneksi olen itsepäinen ja luon elämästäni niin mukavan kuin haluan.
Olet mieleisairas jos nautit asioista
Es soll nicht sein!
Että sitä on sitten luettu Tohtori Faustus.
Olet siis masentunut.