Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden miehestä tulee ällöttävä kännissä?

Vierailija
20.02.2022 |

Minun miehestä tulee täysin selväpäisen versionsa vastakohta. Ottaa tosin nykyisin harvemmin vatsavaivojensa takia.

Selvänä järkevä, siisti, diolomaattinen,välittävä huolenpitäjä/ruoanlaittaja,

Kånnissä itseriittoinen ja tietoinen, ivallisesti räkättävä, herra 47:n usko omaan viehätysvoimaan ja tökeröt lähentely-yritykset.

Yööökss....pelottaa, että alkaa taas joskus ottamaan viikonloppukännit. En siedä sitä tyyppiä. Äidistään tulee muuten aivan samanlainen 100 kilon Marilyn Monroe/supersuosittu laulajatähtönen viinipäissään, noin niinkun omasta mielestään.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona miehelle nollatoleranssi. Hän ei juo täällä, ei ole humalassa eikä krapulassa. Minä lähden, jos niin käy kerrankin.

Vierailija
62/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinen persoona on koko ajan sen sivistyneen selväpäisen kuoren alla, ei se tyhjästä ilmesty yhtäkkiä.

Niin totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on työkaverimies josta voin rehellisesti väittää, että alkoholi sopii hänelle.

Töissä katselee maahan ja mulkoilee kulmiensa alta ja saapastelee poissaolevana ja murahtelee puolustuskannalla olevana ja piiloaggressiivisesti.

Olen kaksissa pikkujouluissa saanut todistaa täydellisen muodonmuutoksen. Keskustelee sujuvasti ja tanssittaa ihmisiä niin että näilläkin on hauskaa. Itse kuulun myös niihin, joilla alkoholi saa ylijännittyneen otsalohkokontrollin ns normaaliksi.

Huomasimme olevamme aivan samalla aaltopituudella ja voimakkaan vetovoiman, kun olimme humalassa, mutta selvänä olemme taas luimuilleet toisiamme poteroistamme selväpäisinä.

Koronan takia näitä yhteisiä iloliemijuhlia ei ole tullut enkä ole tohtinut ehdottaa juomailtaa esim huoltoasemalla.

Mukavaa, että kaksi miestä on löytäneet toisensa tuolla tavalla. :D

Vierailija
64/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähtee vakisuhteeseen kumppaniehdokkaan kanssa, pitää

- tehdä jokin matka yhdessä

- käyttää alkoholia, jos sellainen kuuluu tapoihin tai edes satunnaisuuteen

- selvittää liikuntataipumuksia

- selvittää sisäsiisteyttä ja aktiivisuuttta kodin askareihin

- selvittää rahankäyttöä

Ainakin nuo

Vierailija
65/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä roolit riisutaan ja totuus paljastuu.

Alkoholi tunnetusti laskee ihmisten harkintakykyä ja silloin tehdään ja sanotaan typeryyksiä sen tarkemmin miettimättä. Väittäisin, että humalassa, nimenomaan ihmiset eivät ole omia itsejään.

Minä taas väittäisin, että kännissä ihmisen perusluonne tulee esiin, kun estot vähenevät.

Vierailija
66/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä "mieheni on kännissä ällö" seurusteluaikana ilmennyt tuo ällöys? Menitte kumminkin yhteen.

Vierailija
67/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä roolit riisutaan ja totuus paljastuu.

Alkoholi tunnetusti laskee ihmisten harkintakykyä ja silloin tehdään ja sanotaan typeryyksiä sen tarkemmin miettimättä. Väittäisin, että humalassa, nimenomaan ihmiset eivät ole omia itsejään.

Se on vähän että miten sitä ajattelee. Humala poistaa ne päällimmäiset estot ja rajoitukset joita ihminen itselleen asettaa selvänä ollessaan. Ovatko ne estot osa hänen todellista luonnettaan, vai pidetäänkö niillä todellinen luonne aisoissa? On myös ihmisiä, jotka eivät humalassa muutu juurikaan, tai muuttuvat korkeintaan iloisemmiksi ja sosiaalisemmiksi. Kaikkien sisällä siis ei ole mikään kusipää odottamassa, joka johtuisi pelkästä alkoholista. Siinäpä mietittävää.

Vierailija
68/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä "mieheni on kännissä ällö" seurusteluaikana ilmennyt tuo ällöys? Menitte kumminkin yhteen.

Toisilla tämä käytös pahenee iän myötä.

Vierailija
69/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko siihen että henkilön kännipersoona on täysin erilainen kuin selvin päin. Jos kännissä on sovinistinen kusipää niin on sitä muutenkin, peittelee vain.

Tämä on totta. Exä oli alkuun mulkku vain kännissä, mutta suhteen loppuaikoina ei pystynyt peittelemään todellista luonnettaan edes selvinpäin.

Vierailija
70/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmennyt, se tuli sitten myöhemmin. Itse arvelin syyksi lapsuuden traumat, joita ei ole käsitellyt, ja alkoholistigeenit, joista en tiennyt.

Vierailija
71/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaimoni on kännissä ällö" asuu "mieheni on kännissä ällö" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi