Muita joiden miehestä tulee ällöttävä kännissä?
Minun miehestä tulee täysin selväpäisen versionsa vastakohta. Ottaa tosin nykyisin harvemmin vatsavaivojensa takia.
Selvänä järkevä, siisti, diolomaattinen,välittävä huolenpitäjä/ruoanlaittaja,
Kånnissä itseriittoinen ja tietoinen, ivallisesti räkättävä, herra 47:n usko omaan viehätysvoimaan ja tökeröt lähentely-yritykset.
Yööökss....pelottaa, että alkaa taas joskus ottamaan viikonloppukännit. En siedä sitä tyyppiä. Äidistään tulee muuten aivan samanlainen 100 kilon Marilyn Monroe/supersuosittu laulajatähtönen viinipäissään, noin niinkun omasta mielestään.
Kommentit (71)
16-vuotias teinityttö saa aisaa äijältä.Ukko polkaisee tätä nuorta ja tiukkaa teinipillua Fordin konepellillä
Mun mies haluaa aina peppaseksiä kun on kännissä, eli joka päivä.
Tutulta kuulostaa. Ja jotkut naisetkin paljastautuvat ääliöiksi kännipäissään. Onko se sitten se oikea luonne. En tiedä.
Apua. Tuo oli täydellinen toisinto miesystävästäni. (48v, dipl insinööri)
Aiheuttaa kyllä ristiriitaisia sisäisiä tuntemuksia, kun toisinaan lauantai - iltaisin lähellä on täysin eriluonteinen, vieras ja jopa inhon tunteita aiheuttava ihminen.
Naiset on aika ussrin ällöjä selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aika ussrin ällöjä selvinpäin.
Annas kun arvaan seuraavan "suuren" ajatuksesi: Se on se syy, miksi miehet juovat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama.
Mieheni on selvinpäin todella järkevä, ajattelee ennen kuin suunsa aukaisee, kunnioittava muita kohtaan, lempeä, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä ja huolehtiva. Ei myöskään yritä turhaan "käpälöidä" minua, olen kokenut seksuaalista häirintää, alkoholisti exän takia, jonka vuoksi ylimääräinen, varoittamaton kouriminen yms nostaa traumat pintaan.Mutta humalassa tulee päinvastainen. Kovaääninen, suuttuu herkästi, laukoo sammakoita suustansa, kauhea räkänauru ja todella ylimieliset puheet. Yrittää myös kouria minua väkisin, eikä ymmärrä jos sanon "ei" ja yritän päästä otteesta, joka voi olla minulle epämukavaa. Läpsii myös takalistoon todella kovasti, vaikka olen kieltänyt sellaisen. Sitten tulee kauhea huuto, jos alkaa itkettämään, koska edelleen ne traumaattiset kokemukset nousevat pintaan tai sattuu.
Onneksi ei ota alkoa kuin max 2 kertaa vuodessa. Mutta viime kertainen meni todella rajan yli, jol
Sama juttu meillä. Mies on selvinpäin aivan ihana! Kännissä hänestä tulee kamala inttäjä ja puhuu todella kovalla äänellä ja muiden päälle. Mistään ei voi huomauttaa kun hänestä tulee myös äärimmäisen herkkänahkainen kaikelle kritiikille suutahtaa esim jo siitä kun pyydän olemaan huutamatta niin "en mä huuda?!!!!" Ei ymmärrä itse omaa käytöstään yhtään ja luojan kiitos ei juo kuin pari kertaa vuodessa.
Alkoholin takia jo toinen suuri rakkaus pitänyt jättää. Menetyksen tunteet on kovat. Miten se alkoholi voikin olla miehelle niin suunnattoman tärkeä ja vastustamaton asia.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä roolit riisutaan ja totuus paljastuu.
Ei, vaan toisin päin.
Katsopa sivusta kun vanha juoppo humaltuu. Se on kännissä tuurilla jo ennen kuin saa viinaa kitusiin. Se on opeteltu rooli, mikä astuu kuvioon, kun aletaan juomaan. Ei kaikilla, mutta hyvin monella on näin. Apn mies kuuluu näihin roolinvetäjiin.
Korkki kiinni, niin ongelma ratkeaa. Miehellä alkaa olla muhjua aivoissa, jos hän ei enää tajua, miten oudoksi muuttuu juodessa. Nuori osaa vielä korjata käytöstä, vanha juoppo ei.
Kuinkahan vastenmielinen rummo sinäkin olet, kun pitää ryypätä, edes vähäksi aikaan unohtaakseen.
En usko siihen että henkilön kännipersoona on täysin erilainen kuin selvin päin. Jos kännissä on sovinistinen kusipää niin on sitä muutenkin, peittelee vain.
Exä oli mutta nykyinen ei. Exä oli ääliö kännissä, selvinpäin mukava. Nykyinen on mukava oli humalassa tai ei. Humalassa puheliaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä jokaisesta tulee ääliö. Olen kännissä sormettanut tuntematonta kännistä naista baarissa. Istui baaritiskin jakkaralla ja minä sillain takaapäin mekon alta. No näkihän sen kaikki lähellä olijat, mutta koska täpötäysi baari niin kukaan ei välittänyt, muutamia kommentteja lukuunottamatta. Eli olen miehenä kännissä ääliö. Ja niin ovat naisetkin kännissä yhtä ääliöitä.
Mä en ole sormettanut ketään ja yritän ylläpitää ns. hihitysfiilistä, jos alkoholia otan. Se on se vaihe kun hymyilyttää ja äänettömästi huvittaa mutta äänenvoimakkuus ei nouse.
En paljoa juo kun ärsyttää se, että s-kirjaimet muuttuvat vaikeiksi.N
Minulla sama, inhoan sitä oloa mikä tulee kun on niin humalassa että päässä heittää ja puhe sössööntyy. Se kiva pieni hiprakka jees, siitä eteenpäin ei.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän myöntää, mutta innostun miehestäni enemmän humalassa. Normaalisti hän on superjärkevä, asiallinen, älykkäästi keskusteleva, suunnitteleva ja harkitseva.. vähän jopa tylsä. Humalassa hän on impulsiivinen, seksuaalinen, spontaani ja hieman tyhmiä juttuja laukova.
Minun mies on kans oikeastaan aika kuuma sopivassa pienessä humalassa, puhuu ja pussaa paljon tulisemmin. Toimii, varsinkin jos itsekin on nauttinut pari juomaa. Mutta jos se juo liikaa ja toisaalta riippuu vähän seurastakin, siitä tulee helposti ärsyttävä jankkaaja, joka kailottaa kovaan ääneen mielipidettään. Tosin melkein kaikista tulee sellaisia kännissä. Iso määrä alkoholia ei sovi kenellekään, pieni voi rentouttaa sopivasti.
Ei hänen luonteensa muutu, mutta ei tajua ottamisen rajoja. Juo siis aina liikaa, ellen minä ole komentamassa. Ja kyllä, ei ole provo vaan minä oikeasti seuraan miehen juomismäärää ja sanon sitten kun on aika pitää taukoa, tai lopettaa. Jos en sano, juo kunnes oksentaa ja muisti menee.
Vuosien varrella tämä on kääntynyt siihen että mies juo hyvin harvoin kotona saunajuoman jos sellainen on ostettu. Siis muutamia kertoja vuodessa. Kaapissa meillä ei voi olla alkoholia, koska ei voi olla juomatta niitä pois.
Jos meillä on yhteiset juhlat jossain, minä "vahdin" hänen juomistaan. Ja jos taas miehellä on omat juhlat, esim. työpaikan "virkistysilta", mies menee ja tulee autolla eikä juo lainkaan.
16-vuotias teinityttö saa aisaa äijältä.Ukko polkaisee tätä nuorta ja tiukkaa teinipillua Fordin konepellillä