Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden miehestä tulee ällöttävä kännissä?

Vierailija
20.02.2022 |

Minun miehestä tulee täysin selväpäisen versionsa vastakohta. Ottaa tosin nykyisin harvemmin vatsavaivojensa takia.

Selvänä järkevä, siisti, diolomaattinen,välittävä huolenpitäjä/ruoanlaittaja,

Kånnissä itseriittoinen ja tietoinen, ivallisesti räkättävä, herra 47:n usko omaan viehätysvoimaan ja tökeröt lähentely-yritykset.

Yööökss....pelottaa, että alkaa taas joskus ottamaan viikonloppukännit. En siedä sitä tyyppiä. Äidistään tulee muuten aivan samanlainen 100 kilon Marilyn Monroe/supersuosittu laulajatähtönen viinipäissään, noin niinkun omasta mielestään.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo onneksi kun kerran 17 vuoden suhteen aikana ollut humalassa. 19 vuotiaana. Hymyili ja nauroi vaan koko ajan. Käveltiin 5 km kotiin kun myöhästyttiin bussista. Ihana kesäilta kännistä huolimatta.

Muutapa en katteliskaan.

Vierailija
22/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on työkaverimies josta voin rehellisesti väittää, että alkoholi sopii hänelle.

Töissä katselee maahan ja mulkoilee kulmiensa alta ja saapastelee poissaolevana ja murahtelee puolustuskannalla olevana ja piiloaggressiivisesti.

Olen kaksissa pikkujouluissa saanut todistaa täydellisen muodonmuutoksen. Keskustelee sujuvasti ja tanssittaa ihmisiä niin että näilläkin on hauskaa. Itse kuulun myös niihin, joilla alkoholi saa ylijännittyneen otsalohkokontrollin ns normaaliksi.

Huomasimme olevamme aivan samalla aaltopituudella ja voimakkaan vetovoiman, kun olimme humalassa, mutta selvänä olemme taas luimuilleet toisiamme poteroistamme selväpäisinä.

Koronan takia näitä yhteisiä iloliemijuhlia ei ole tullut enkä ole tohtinut ehdottaa juomailtaa esim huoltoasemalla.

"Tänään 18.00 Pakilan ABC:llä. T. Maire 💋"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole humalassa mitenkään kiva tai viehättävä ihminen. Toisilla toki menee enemmän yli kuin toisilla.

Kyllä niitäkin on, jotka ovat parempi versio itsestään humalassa

En ole tavannut yhtäkään, joka kännissä olisi jotenkin parempi. Vähäinen alkoholin vaikutus (1 tms.) voi olla hyödyllinen, mutta humala…

Vierailija
24/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä roolit riisutaan ja totuus paljastuu.

Mun mielestä on outoa väittää että ihminen kännissä olisi oma itsensä. Miksi muka aivokemiat päihteillä sekoitettuna olisi enemmän oma itsensä kuin selvinpäin? Kivahan se tietysti olisi, jos esim. minun todellinen minä olisi se sosiaalinen ja rohkea känni-minä eikä hiljainen ja pelokas selvinpäin-minä, mutta ei se vaan ole.

Alkoholi poistaa otsalohkon kontrollin, joka osalla ihmisistä on niin voimakas, että se estää heitä ilmaisemasta normaalejakin tunteita.

Heitä alkoholi saattaa jopa hyödyttää kohtuullisesti käytettäessä.

Vierailija
25/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän myöntää, mutta innostun miehestäni enemmän humalassa. Normaalisti hän on superjärkevä, asiallinen, älykkäästi keskusteleva, suunnitteleva ja harkitseva.. vähän jopa tylsä. Humalassa hän on impulsiivinen, seksuaalinen, spontaani ja hieman tyhmiä juttuja laukova. 

Vierailija
26/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Jätin humalahakuisen juomisen elämästäni jo 15 vuotta sitten, koska tiedän, että olen rasittava ääliö, jos juon itseni humalaan. Juhannuksensa saatan juoda six-packin olutta kahden päivän aikana ja jouluna pari lasia punkkua. Muita päihteitä en käytä, mutta polttaisin kyllä kerran vuodessa kukkaa, jos olisi laillista.

Vierailija
27/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ei ilkeä, mutta tylsämielinen. Hidas toljottaja. Ällö.

Vierailija
28/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on työkaverimies josta voin rehellisesti väittää, että alkoholi sopii hänelle.

Töissä katselee maahan ja mulkoilee kulmiensa alta ja saapastelee poissaolevana ja murahtelee puolustuskannalla olevana ja piiloaggressiivisesti.

Olen kaksissa pikkujouluissa saanut todistaa täydellisen muodonmuutoksen. Keskustelee sujuvasti ja tanssittaa ihmisiä niin että näilläkin on hauskaa. Itse kuulun myös niihin, joilla alkoholi saa ylijännittyneen otsalohkokontrollin ns normaaliksi.

Huomasimme olevamme aivan samalla aaltopituudella ja voimakkaan vetovoiman, kun olimme humalassa, mutta selvänä olemme taas luimuilleet toisiamme poteroistamme selväpäisinä.

Koronan takia näitä yhteisiä iloliemijuhlia ei ole tullut enkä ole tohtinut ehdottaa juomailtaa esim huoltoasemalla.

Haha, tuo työkaverini tosiaan asuu tuolla seudulla päin 👏😊

Vierailija
29/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään aamupäivänä inhosin kännisiä kaupan nurkalla.

Niitä oli kolme ja ne yritti paimentaa eniten humalaista äijää liukasta kävelytietä ylämäkeen. Työnsivät selästä.

Humala ei tee kenestäkään parempaa koska humaltuminen on merkki myrkytyksestä, mutta erittäin kevyt päihtymys poistaa takakireän ihmisen estot.

Ja pienikin määrä tekee rähinäkännigeenin kantajasta tuollaisen inhottavan jääkiekkomailalla seinään läiskijän. Erittäin vahva indikaatio alkoholismista.

Vierailija
30/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tuo työkaverini tosiaan asuu tuolla seudulla päin 👏😊

Anteeks 😊

Vierailija
31/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta yhdessä, mieheni ei ole koskaan ollut humalassa minun kanssa ollessa.

Vierailija
32/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ratkaisu.

Myös selkeä viesti kännisellekin kumman haluaa valita. Sinut ja suhteen vai suhteen alkoholiin. Käytöstavat  kännätessä tuskin muuttuvat vaikka kuinka vannoisi. Saattavat jopa paheta, jos kokee joutuneensa painostuksen uhriksi.

Vierailija
33/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täysin vastakohta.

Äitinikin oli.

Itsellä vahvat estot myös maistellessa.

Vierailija
34/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä jokaisesta tulee ääliö. Olen kännissä sormettanut tuntematonta kännistä naista baarissa. Istui baaritiskin jakkaralla ja minä sillain takaapäin mekon alta. No näkihän sen kaikki lähellä olijat, mutta koska täpötäysi baari niin kukaan ei välittänyt, muutamia kommentteja lukuunottamatta. Eli olen miehenä kännissä ääliö. Ja niin ovat naisetkin kännissä yhtä ääliöitä.

Mä en ole sormettanut ketään ja yritän ylläpitää ns. hihitysfiilistä, jos alkoholia otan. Se on se vaihe kun hymyilyttää ja äänettömästi huvittaa mutta äänenvoimakkuus ei nouse.

En paljoa juo kun ärsyttää se, että s-kirjaimet muuttuvat vaikeiksi.

N

Et juo itseäsi känniin vaan sopivan pienen sievän siis otat. Siinä ei ole mitään pahaa. Varsinaisessa Kännissä harkintakyky ei kenelläkään oikein ole paras.

Vierailija
35/71 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset on jotenkin ällöjä kännissä, jos niitä joutuu selvin päin katselemaan.

Ei.

Vierailija
36/71 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta enää.

Vierailija
37/71 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo exä. Ja krapulassa oikeastaan pahempi, meni halut koko mieheen ja vieläkin oksettaa ajatus skeidalle haisevasta miehestä joka yrittää lähennellä ja hermostuen ihmettelee kun minua ei kiinnosta.

Vierailija
38/71 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on onneksi normaali myös humalassa. Muuten en sen kanssa olisi.

Vierailija
39/71 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias teinityttö saa aisaa äijältä.Ukko polkaisee tätä nuorta ja tiukkaa teinipillua Fordin konepellillä

Vierailija
40/71 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias teinityttö saa aisaa äijältä.Ukko polkaisee tätä nuorta ja tiukkaa teinipillua Fordin konepellillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi