Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee johonkin kansanjuhlaan Stadionille...

Vierailija
20.02.2022 |

Ilmeisesti sellaiset, mitä näkyy Mantan patsaan kuvissa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen menee kesällä johonkin konserttiin kuuntelemaan kitaran rämpystä ja jonkun rääkymistä, juo itsensä siellä kaatokänniiin,   ja vielä maksaa siitä sekä matkat että kalliit festeriliput?

Millaiset ihmiset näissä käy?   En tiedä.  Mutta paljon niitä käy, satojatuhansia joka kesä.

Vierailija
2/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä tarkkailijan roolissa. En siis itse sinne riehumaan, vaan katselemaan kun muut riehuvat. Omanlaistaan viihdettä sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ovat massasieluja. Massan mukana mennään. Opettaja jo koulussa aikoja sitten sanoi, että isoissa joukoissa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
4/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka elää eikä asu bunkkerissa maski naamalla nuhan takia!

Vierailija
5/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen mikä meni convoihinkin.

Vierailija
6/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kyselee muiden menemisten syitä vauva-palstalla? Jokainen osallistukoon mieleiseensä tapahtumaan.

Vierailija
7/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen keski-ikäinen nainen, jolla nyt ei satu olemaan muutakaan tekemistä kuin onnitella olympiamitalisteja. :)

Vierailija
8/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mukavampi tehdä kotona mieleisiä asioita. Ja käydä kävelemässä. Näkeehän tuota telkustakin.

Vierailija
9/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ihmettelee joka v**un asiaa täällä?

Vierailija
10/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tykkää asioista, joista minä en tykkää? Varmaan joku pöljä, koska minä olen fiksu.

Vierailija
11/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia...

Vierailija
12/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinpommi hesaan

Vierailija
13/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää edes mitään kansanjuhlaa järjestää. Hirveä hösellys taas ja korona leviää. Parempi jos leijonat antaisivat ihan vaan videon välityksellä terkut kansalle.

Vierailija
14/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jääkiekkoa seuraava, jos tällainen järjestetään uskon paikalle menevän aika monta ihmistä. Kerro sinä minkälainen ihminen kyselee tällaisia vauva palstalla?

Vierailija
15/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli. Jos mä olisin noin kiinnostunut muiden ihmisten menemisistä ja tekemisistä, niin hakeutuisin kyllä hoitoon. Toi ei ole normaalia.

Vierailija
16/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen menee kesällä johonkin konserttiin kuuntelemaan kitaran rämpystä ja jonkun rääkymistä, juo itsensä siellä kaatokänniiin,   ja vielä maksaa siitä sekä matkat että kalliit festeriliput?

Millaiset ihmiset näissä käy?   En tiedä.  Mutta paljon niitä käy, satojatuhansia joka kesä.

Kyllä festareilla parasta on jonottaminen joka paikkaan: ensin sisään, sitten kaljatiskille, mahdollisesti istumapaikkaa makkaran syöntiin jne. mutta paras kaikista jonottamisen kohteista on bajamaja. Bajamajassa käynti kruunaa festarit.

Vierailija
17/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset. Lapset pelaavat jääkiekkoa ja tietenkin kunnioitan suuren työn tehteitä Suomen edustajia. Myös Iivoa, Kerttusten ja naisleijonia. Eläköön elämä ja urheilu.

Vierailija
18/18 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti järjestäjät oo kattonu millasta säätä luvassa.