Millainen ihminen menee johonkin kansanjuhlaan Stadionille...
Ilmeisesti sellaiset, mitä näkyy Mantan patsaan kuvissa...
Kommentit (18)
Voisin mennä tarkkailijan roolissa. En siis itse sinne riehumaan, vaan katselemaan kun muut riehuvat. Omanlaistaan viihdettä sekin.
Suurin osa ihmisistä ovat massasieluja. Massan mukana mennään. Opettaja jo koulussa aikoja sitten sanoi, että isoissa joukoissa tyhmyys tiivistyy.
Sellainen joka elää eikä asu bunkkerissa maski naamalla nuhan takia!
Samanlainen mikä meni convoihinkin.
Millainen ihminen kyselee muiden menemisten syitä vauva-palstalla? Jokainen osallistukoon mieleiseensä tapahtumaan.
Tämmöinen keski-ikäinen nainen, jolla nyt ei satu olemaan muutakaan tekemistä kuin onnitella olympiamitalisteja. :)
Ei kiinnosta. Mukavampi tehdä kotona mieleisiä asioita. Ja käydä kävelemässä. Näkeehän tuota telkustakin.
Millainen ihminen ihmettelee joka v**un asiaa täällä?
Millainen ihminen tykkää asioista, joista minä en tykkää? Varmaan joku pöljä, koska minä olen fiksu.
Miksi pitää edes mitään kansanjuhlaa järjestää. Hirveä hösellys taas ja korona leviää. Parempi jos leijonat antaisivat ihan vaan videon välityksellä terkut kansalle.
Luultavasti jääkiekkoa seuraava, jos tällainen järjestetään uskon paikalle menevän aika monta ihmistä. Kerro sinä minkälainen ihminen kyselee tällaisia vauva palstalla?
Ei saakeli. Jos mä olisin noin kiinnostunut muiden ihmisten menemisistä ja tekemisistä, niin hakeutuisin kyllä hoitoon. Toi ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen menee kesällä johonkin konserttiin kuuntelemaan kitaran rämpystä ja jonkun rääkymistä, juo itsensä siellä kaatokänniiin, ja vielä maksaa siitä sekä matkat että kalliit festeriliput?
Millaiset ihmiset näissä käy? En tiedä. Mutta paljon niitä käy, satojatuhansia joka kesä.
Kyllä festareilla parasta on jonottaminen joka paikkaan: ensin sisään, sitten kaljatiskille, mahdollisesti istumapaikkaa makkaran syöntiin jne. mutta paras kaikista jonottamisen kohteista on bajamaja. Bajamajassa käynti kruunaa festarit.
Minä ja lapset. Lapset pelaavat jääkiekkoa ja tietenkin kunnioitan suuren työn tehteitä Suomen edustajia. Myös Iivoa, Kerttusten ja naisleijonia. Eläköön elämä ja urheilu.
ei ilmeisesti järjestäjät oo kattonu millasta säätä luvassa.
Millainen ihminen menee kesällä johonkin konserttiin kuuntelemaan kitaran rämpystä ja jonkun rääkymistä, juo itsensä siellä kaatokänniiin, ja vielä maksaa siitä sekä matkat että kalliit festeriliput?
Millaiset ihmiset näissä käy? En tiedä. Mutta paljon niitä käy, satojatuhansia joka kesä.