Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli paska olo (sairaanhoitajakeskustelusta)

Vierailija
25.09.2006 |

Luin tuon koko ketjun ja melkeinpä masennuin. Vaikka tiedän, että todennäköisesti siellä yksi tai kaksi tyyppiä keskenään haukkuu hoitajia, niin silti pelottaa, jos olenkin väärässä.

Oikeastaan kaikki, jotka hoitsuja eivät haukkuneet, olivat itse hoitajia tai sitten tunsivat henk. koht. hyvin hoitajia.

Olen opiskellut aikanaan ja halunnut kehittyä hyväksi sairaanhoitaja-kätilöksi. Teen työni niin hyvin kuin osaan ja pystyn. Ja sitten " suuri yleisö" on sitä mieltä, että työni on arvotonta.

Itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa haukkua jotain tiettyä ammattikuntaa. Noi jututhan ovat jo melkein rasistisia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta? Silläkin uhalla, että tiedän sen aiheuttavan mm. täälläkin kuvattua kahvipöydässä tirskumista ja sen että riskeeraan saavani vielä huonompaa palvelua sen tökerön hoitajan ns. lojaalilta kollegalta.

Menkää nyt vähän itseenne.

Vierailija
42/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän nyt itsekään kestänyt kritiikkiä ;) ja noin pienessä asiassa!!

T: 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teitä sitten oikein kaksi puupäätä samassa taloudessa.

Vierailija
44/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkujat on itse idiootteja.

Sairaanhoitajia (ja muitakin hoitajia) ja heidän ammattitaitoa tarvitaan jotta yhteiskunta pysyisi pystyssä.

t. insinööriäiti joka ei kykenisi hoitajan työhön

Vierailija
45/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni se hoitovirhe oli hirvittävä inhimillinen tragedia.

35

Vierailija
46/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt näkee siitäkin, miten yleisiä insinöörien ja hoitajien avioliitot. Sokea opastaa rampaa jne.

Vierailija
47/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

47

Vierailija
48/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä katsot oikeudeksesi ilmoittaa ettet arvosta toisia, niin kestä samanlainen kritiikki itseäsi kohtaan.

Vierailija
49/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajien arvostuksesta ja sen puutteesta. Minua ei silloin kiinnosta muut aiheet. Pysy asiassa ja omata-verbiä ei muuten käytetä noin, näin asian vierestä tämäkin.

Vierailija
50/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole pieniä asioita vaan suuria mokia. Mut mitä sä ryöpytät täällä sairaanhoitajia ja niiden alykkyyttä ko. esimerkeillä?? Niillä ei ole mitään tekemistä sairaanhoitajien kanssa vai oletko sä TYHMÄ??

T;38

Vierailija
51/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjoituksessa, johon vastasin, oli puhe ylipäätään " suomalaisesta hoidosta" . En edes vastannut sinulle. Loikkasit sieltä hikeentyneenä puolustautumaan. Miten paksusta rautalangasta tämä pitää vääntää?

35

Vierailija
52/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kirjoitukseen. Onko se siis kielletty?

Vierailija
53/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa puolusteltiin " suomalaista hoitoa" . " Suomalaista hoitoa" antavat myös lääkärit, eikö? Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ja miksi te hoitajat hermostutte, panikoitte ja puolustaudutte hysteerisesti?

Minun mielestäni näissä ketjuissa aina polveillaan. Vastasin kirjoitukseen, ilmoitin sel-ke-äs-ti mihin kirjoitukseen vastasin. Mitä se siis teille ollenkaan kuuluu?

35

Vierailija
54/54 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutua alalle, jossa on liikaa töitä, huono palkka ja yleisön arvostus tätä luokkaa. Olen kuitenkin tosi iloinen, että joku sitäkin työtä jaksaa vielä tehdä, ja pahoillani siitä, että joku voi olla niin tampio, ettei tajua työn tärkeyttä. Jaksamista ja toivottavasti tänään tulee teillekin vain mukavia potilaita!