Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö aiemmasta kihlauksesta kertoa

Vierailija
06.07.2015 |

Olen ollut uudessa parisuhteessa muutaman kuukauden. Tätä ennen olen ollut pitkässä parisuhteessa ja kihloissakin toisen miehen kanssa, ikävuosina 22-27. Nyt olen 29. Tämä on vasta toinen vakava suhteeni, ja olen nyt jäänyt miettimään, että kuuluuko uudelle kumppanille "tunnustaa" olleensa kihloissakin? Parisuhdehistoriat on toki käyty läpi, mutta tätä en ole maininnut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salaamista tuossa nyt muka on? Pahempi asia, jos tulee ilmi vasta vuosien kuluttua. Kannattaa olla avoin ja kertoa heti.

Vierailija
22/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää kertoa! Itse haluan naisen joka ei ole vielä ollut kihloissa, naimisissa tai saanut lapsia. Haluan, että koetaan yhdessä ekaa kertaa nämä ainutlaatuiset asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä muka jollain kihlauksella on? Eihän se tarkoita yhtikäs mitään. Jos olisit ollut aviossa, olisi se ehkä asiallista kertoa. Kihlauksesta voit mainita sivulauseessa, jos epäilet että sillä on jokin merkitys nykyiseen suhteeseesi.

Vierailija
24/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kihlaus ole niiiin iso asia, että sen pitäisi jotain estää. Rehellisyys on tärkeämpää, joten itse kerroin. Mentiin sitten suoraan naimisiin, koska en halunnut mitään kihlausaikaa enää. Toki virallisesti on kihlapari naimisiin mennessään.

Vierailija
25/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuo olisi jo tullut ilmi parisuhdehistorioista jutellessa. :) Sinänsä asialla ei ole merkitystä, mutta parempi kuitenkin mainita siitä kun jättää mainitsematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän