jos olisit pitkä ja hoikka...
olisitko ennemmin lyhyehkö yläkroppainen + pitkäsäärinen VAI pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen?
jos noista pitäisi valita...
Kommentit (15)
Mä olen pitkä pitkäsääri en tosi erityisen hoikka. Olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:38"]No mulla on melko lyhyt yläkroppa ja pitkät sääret... monet pitkäselkäiset näyttävät mielestäni hoikemmilta... itselläni lantio alkaa melkein heti vyötärön alapuolelta ja erottuu liian selkeästi... eli kyllä vaihtaisin pidempään yläkroppaan mieluusti.
[/quote]Totta pitkäselkäisillä on uein kapeammat hartiat. Pitkä siro selkä voi olla tosi kaunis.
Olen ensimmäistä tyyppiä. En vaihtaisi!
Mikä on pitkä? Hoikka olen ja 170cm
Haluaisin olla lyhytselkäinen pitkästä. Ikävä kyllä realiteetti on läski persjalkainen. Jolla vielä painottuu läski persukseen ja reisiin. Yhhyy, sellainen pitkäkaulainen päärynä.
No mulla on melko lyhyt yläkroppa ja pitkät sääret... monet pitkäselkäiset näyttävät mielestäni hoikemmilta... itselläni lantio alkaa melkein heti vyötärön alapuolelta ja erottuu liian selkeästi... eli kyllä vaihtaisin pidempään yläkroppaan mieluusti.
Mä oisin samanlainen persjalkainen ku oon nytkin.
Jos olisin pitkä ja hoikka olisin... silti yhtä onneton yh-äiti.
Varmaan mieluummin pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen. En haluaisi olla pelkkää jalkaa.
Olen pitkähkö (171 cm) ja melko hoikka. Jalat on pitkät ja ilmeisesti siksi luullaan monesti pidemmäksi kuin oikeasti olen. En vaihtaisi toisenlaiseen ruumiinrakenteeseen. Luultavasti jos olisin lyhyt ja lyhytjalkainen, en vaihtaisi sitä rakennetta sitten.