Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pitkä nainen turnoff?

Vierailija
06.07.2015 |

Esim yli 180cm? Tämän väittämän näkee usein, mutta noi pitkät sitten aina samaan syssyyn tulee kertomaan että kyllä vaan vientiä riittää, niin kiinnostaa kuulla mielipiteitä. :p
Tai vaihtoehtoisesti, mikä sitten on ihanteellisin pituus naisella? Naisetkin saa vastata ja itse nimenomaan ihailen (kadehdin) kovasti noita pitkiä kanssasisaria. :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se minulle ainakin on turnoffi kun olen vain 178cm pitkä. Mutta varmasti jotain 190cm miestä ei haittaa yhtään jos on todella pitkä nainen. Eli ehkä kyseessä ei ole mistään turnoffista vaan markkinarajoituksesta. Ei niitä pitkiä miehiä(tai miehiä joille kelpaa pitempi nainen) ole niin kauheasti. Pakko myöntää kuitenkin, että onhan se niinkuin jostain sarjakuvasta jos joku 180cm nainen ja 190cm+ mies kävelevät vierekkäin. Todella näyttävän näköistä.

Vierailija
22/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä pitkien naisten haukkumista. Livenä en ole koskaan siihen törmännyt. Jos minulla olisi lyhyempänä jopa enemmän vientiä, niin on ihan hyvä sitten, että olen pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitkät ovat ruumiinrakenteeltaan muutenkin lihavempia. Kaikki näkemäni pitkät naiset ovat olleet kasvoiltaan ja ruumiinrakenteeltaan ERITTÄIN RUMIA. t. mies. 

Vierailija
24/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkyjä mutta luotaan työntäviä kaikki ylu 270 pitkät akat.

Vierailija
25/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]177cm ja kuulen noita pituutta kauhistelevia kommenttea lyhyiltä keski-ikäisiltä vanhoilta naisilta. Kuulemma naiseksi liuan pitkä. :\ ok. Mut minkä mä sille voin???
[/quote]
Et voi mitään. Mutta voisi olla pahempiakin ongelmia. Se mikä tuon on aiheuttanut on liikasyönti. Naisten ei kuulu syödä raavaan miehen kokoisia aterioita.
[/quote]

Päivän paras vitsi :D Et oo tainnu paljo bilsan tunneilla kuunnella tarinoita geeneistä :D

Vierailija
26/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkää naista ei ole olemassakaan. "Liian" pituuden kritisoijat ovat usein lyhyitä ja tynnyrivartaloisia vanhenevia naisia, jotka kokevat nuoret, pitkät ja ylväät naiset uhkana itselleen. Toinen ryhmä on on vanhenevat tynnyrivartaloiset miehet, jotka saavat pitkiltä naisilta ainoastaan katseita pitkin nenänvartta ja ovat siksi katkeroituneet. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Sen tiesi vanha kansakin.

T. 190 cm mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi