Onko pitkä nainen turnoff?
Esim yli 180cm? Tämän väittämän näkee usein, mutta noi pitkät sitten aina samaan syssyyn tulee kertomaan että kyllä vaan vientiä riittää, niin kiinnostaa kuulla mielipiteitä. :p
Tai vaihtoehtoisesti, mikä sitten on ihanteellisin pituus naisella? Naisetkin saa vastata ja itse nimenomaan ihailen (kadehdin) kovasti noita pitkiä kanssasisaria. :)
Kommentit (26)
En ole huomannut tuollaista. :D Ihanteellinen pituus naiselle on melkeinpä mikä vain, ei se ole niin tarkkaa.
- 185cm nainen
177cm ja kuulen noita pituutta kauhistelevia kommenttea lyhyiltä keski-ikäisiltä vanhoilta naisilta. Kuulemma naiseksi liuan pitkä. :\ ok. Mut minkä mä sille voin???
Liian pitkiä, ei ollenkaan käytännöllisiä ja jotenkin kolhoja.
On kamalia. Yli 175 cm naiset on liian pitkiä. Eivät ole naisellisia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"]On kamalia. Yli 175 cm naiset on liian pitkiä. Eivät ole naisellisia.
[/quote]
Sano nyt vielä että pitkät naiset näyttävät mongoleilta isoine päineen, käsineen ja jalkoineen :'D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:30"]On. Epänaisellisia ja rumia.
[/quote]
Vaikka olisi muuten tosi kaunis?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]177cm ja kuulen noita pituutta kauhistelevia kommenttea lyhyiltä keski-ikäisiltä vanhoilta naisilta. Kuulemma naiseksi liuan pitkä. :\ ok. Mut minkä mä sille voin???
[/quote]
Et voi mitään. Mutta voisi olla pahempiakin ongelmia. Se mikä tuon on aiheuttanut on liikasyönti. Naisten ei kuulu syödä raavaan miehen kokoisia aterioita.
Ei enkä ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan että olisi. t mies ps. ei miehet oikeastaan kiinnitä naisen pituuteen huomiota, paitsi ehkä siinä tapauksessa että nainen on saman pituinen kuin mies tai pitempi
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]177cm ja kuulen noita pituutta kauhistelevia kommenttea lyhyiltä keski-ikäisiltä vanhoilta naisilta. Kuulemma naiseksi liuan pitkä. :\ ok. Mut minkä mä sille voin???
[/quote]
Et voi mitään. Mutta voisi olla pahempiakin ongelmia. Se mikä tuon on aiheuttanut on liikasyönti. Naisten ei kuulu syödä raavaan miehen kokoisia aterioita.
[/quote]en oo koskasn syönyt liika :( nuorena liian vähän
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:27"]
Esim yli 180cm? Tämän väittämän näkee usein, mutta noi pitkät sitten aina samaan syssyyn tulee kertomaan että kyllä vaan vientiä riittää, niin kiinnostaa kuulla mielipiteitä. :p Tai vaihtoehtoisesti, mikä sitten on ihanteellisin pituus naisella? Naisetkin saa vastata ja itse nimenomaan ihailen (kadehdin) kovasti noita pitkiä kanssasisaria. :)
[/quote]
Makuja on monia, mutta itse tykkään mahdottoman paljon pienistä siroista naisista. Kertakaikkiaan ihania
Ei jos nainen ei tee pituudestaan asiaa. Rasitti tapailla tollasta naista, koska se jatkuvasti muistutti, että "hei vähäx mä oon sua pidempi". Hieno juttu joo
Oon aina ihaillut sitä kolmas kivi auringosta sarjan pitkää naista :)
Toisille on, toisille ei. Esim mulle on, mutta monille ei.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]177cm ja kuulen noita pituutta kauhistelevia kommenttea lyhyiltä keski-ikäisiltä vanhoilta naisilta. Kuulemma naiseksi liuan pitkä. :\ ok. Mut minkä mä sille voin???
[/quote]
[/quote]en oo koskasn syönyt liika :( nuorena liian vähän
[/quote]
Huonot geenit tuolta osin. Etsi itsellesi pitkä mies.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:29"]En ole huomannut tuollaista. :D Ihanteellinen pituus naiselle on melkeinpä mikä vain, ei se ole niin tarkkaa.
- 185cm nainen
[/quote]
Oot varmasti upea näky, olisin niin mieluusti sun pituinen! Ap
Stana Katic on 175cm ja ihan uskomaton.
En voi uskoa et se on yli 30 vuotias.
Mulle on ihan sama minkä pituinen nainen on. Voisin ottaa vaikka 2metrisen naisen. Itse olen 177.
Pitkät naiset on ihania, kunhan osaavat pituutensa kantaa. Mulla on ollut parikin suhdetta 180 cm kaunottariin, itse 175 cm.
Mä oon jotain 180cm ja ainoat, jotka asiasta ovat valittaneet ovat olleet keski-ikäisiä lihavia ja punakoita lyhyitä ukkoja.