Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kannattaa sanoa että saa clomit?

Vierailija
06.07.2015 |

mulla aika lapsettomuuden takia ensimmäiselle käynnille yksityiselle. haluan clomit. muuten aijon raskauden (kunhan se alkaisi) käydä julkisella mutta täällä nyt julkinen koko kesän kiinni. mitä kannattaa korostaa jne jotta saan clomit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on clomit ja miksi niitä pitäisi saada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomit on uudet pamit.

Vierailija
4/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

clomit eli clomifen on lääke mistä monelle ollut hyötyä yrittäessään raskautta jos ei muuten ala. eli lapsettomuushoitoihin käytettävä lääkeaine. Pamejen kanssa niillä ei ole mitään tekemistä... 

ap

Vierailija
5/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa lapsipalstalla aaveen sijaan, niin saat asiantuntijoilta paremmat vastaukset.

Vierailija
6/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kierrossa häikkää? Epäiletkö ettet ovuloi? Oletko tehnyt ovulaatiotestejä?

Ehkä kannattaa vain kertoa totuus ja sanoa, että kärsitte lapsettomuudesta, mutta ette ainakaan ensialkuun haluaisi mihinkään kovin rankkoihin hoitoihin. Hyvin todennäköisesti clomit on se ensimmäinen mitä koitetaan.

Vierailija
7/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ne clomit

Vierailija
8/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota jos ovuloit normaalisti et tee clomeilla mitään.
Lisäksi clomien aloittamisen jälkeen tarvitaan seuranta ultrauskäynti.
Kukaan hyvä lääkäri ei anna clomeja minkään sanomisen perusteella.

Itselleni nuo clomit ei käyneet. Söin yhden kieron ajan ja seurantaultrassa huomattiin niiden aiheuttaneen vain pari todella isoa kystaa mitta ei ovista. Ehdoton clomin syönti kielto tuli.
Ei noiden kanssa kannata pelleillä.

Vierailija
9/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis turha syödä clomeja jos ongelma on jossain ihan muussa kuin ovumoimattomuudessa.

T.9

Vierailija
10/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri tutkii kierron verikokeiden avulla ja sen perusteella katsotaan onko ovulaatiossa ongelmaa. En siis saanut niitä heti vaan parin ultran ja verikokeiden jälkeen.

Vierailija
11/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää Clomit saada?

Terveisin lapsettomuushoitoja läpikäyvä

Vierailija
12/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:59"]

mulla aika lapsettomuuden takia ensimmäiselle käynnille yksityiselle. haluan clomit. muuten aijon raskauden (kunhan se alkaisi) käydä julkisella mutta täällä nyt julkinen koko kesän kiinni. mitä kannattaa korostaa jne jotta saan clomit?

[/quote]

Potilaat pitää lääkäreitä aika tyhminä.

Vierailija
13/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:50"]

Se lääkäri tutkii kierron verikokeiden avulla ja sen perusteella katsotaan onko ovulaatiossa ongelmaa. En siis saanut niitä heti vaan parin ultran ja verikokeiden jälkeen.

[/quote]

Ei mene aina näin. Mulla ei ole koskaan verikokein kontrolloitu ovulaatiota ja olen usean kierron syönyt Clomeja ja Letroja.

Vierailija
14/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut yksityiseltä ne lääkkeet mitä olen halunnut. Palvelu on yleensä sen rahan verran parempaa kuin kunnallisella.

Vierailija
15/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselle olen menossa, kierto ollut epäsäännöllinen (+/-5pv) ja jokaisesta kierrosta en ovuloi ovulaatiotestejen mukaan mitä kotona tehnyt. Tästä syystä haluaisin clomeilla alottaa enkä heti suinpäin mihinkään päättömään. Toki verikokeet yms on ok ottaa mutta haluaisin kuitenkin että eka lapsi saisi alkunsa edes suhteellisen luonnollisesti, vaikka saisikin vähän apuja matkalla. 

Vierailija
16/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti aloitetaan miedommasta päästä! Ei minullakaan verikokeita ole otettu ennen clomeja. Olin testannut, että en ovuloi ja se riitti syyksi. Niin ja pco näkyy ultrassa jolloin ovuloimattomuus on yleistä. Lääkäri antaa vain sitten uuden ajan seurantaultraan kunhan olet yhden kierron ajan niitä clomeja syönyt.

Tosin ultra on ihan eka tutkimus, missä jo voi näkyä muutamia syitä, minulla esim. Todettu tui pco ja myöhemmin se ettei kohdun limakalvo kypsy eli on liian ohut jolloin alkio ei voi siihen edes kiinnittyä. Clomithan ohentavat tuota limakalvoa joten jos ongelma on sen kypsymättömyys niin clomit vaan pahentavat tilannetta.

Vierailija
17/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan munasarjasyövän.

Vierailija
18/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako nro 17 sanoa mikä paksuuntaa limakalvoa jos se onkin se joka on syynä. olen varautunut kyllä että ultrataan useamman kerran ja jos ei 3-4kierron clomeista apua niin sitten mietitään seuraavaa. ja tosiaan syy lapsettomuuteen olisi hyvä löytyä siinä sivussa missä tavallaan sen ns "hoito", eli raskaaksi auttaminen.

ap

Vierailija
19/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:31"]osaako nro 17 sanoa mikä paksuuntaa limakalvoa jos se onkin se joka on syynä. olen varautunut kyllä että ultrataan useamman kerran ja jos ei 3-4kierron clomeista apua niin sitten mietitään seuraavaa. ja tosiaan syy lapsettomuuteen olisi hyvä löytyä siinä sivussa missä tavallaan sen ns "hoito", eli raskaaksi auttaminen.

ap
[/quote]

Olet menossa hoitoihin. Kyllä ne lääkärit tietää. Sä luulet Googlen avulla selvittäneesi kroppasi tilan ja tarvitsemasi lääkityksen. Salli mun nauraa.

Vierailija
20/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan clomeja ennen baariin menoa. Hyvä pöhinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme