mitä kannattaa sanoa että saa clomit?
mulla aika lapsettomuuden takia ensimmäiselle käynnille yksityiselle. haluan clomit. muuten aijon raskauden (kunhan se alkaisi) käydä julkisella mutta täällä nyt julkinen koko kesän kiinni. mitä kannattaa korostaa jne jotta saan clomit?
Kommentit (25)
Haluatko nyt Clomeja vai lapsen? Jos haluat lapsen, niin kannattaisko kuunnella sen lääkärin ehdottamia hoitovaihtoehtoja?
Hei
Vaikka julkinen olisi kesän auki, voi "rankkoihin" hoitoihin olla useamman vuoden matka :).
vaikka lääkäri ehdottelisi mitä, niin en halua lähteä mihinkään mikä ei tunnu itsestäni hyvältä. Eli tässä vaiheessa en mihinkään kajoaviin toimenpideisiin ole ryhtymässä.
mun osalta tämä keskustelu oli tässä, kun muutaman asiallisen vastauksen lisäksi saa miljoona diippadaappa bulshittiä. hyvät pöhinät joo baariin, eipä tässä tilassa hirveesti olla baariin menossa ankä kyllä kaipaa mitään pöhinöitäkään...
ap
Miksi täytät lapsettomuusklinikat. Mene yksityiselle lääkäriasemalle.
Hih :) täällä murehditaan jostain clomeista kun minä pamahdin tuosta noin vaan raskaaksi vahingossa, vaikka oli pillerit ja kortsu :) Nyt elämää yh:na. Elämä on ihanaa!