Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postinen - vuoden turhake?

Vierailija
06.07.2015 |

Puolet henkilökunnasta irtisanotaan, mutta on varaa painaa ja jakaa tuollaista turhaa paperiläpyskää miljoonittain joka viikko? Hirveää paperintuhlausta ja turhaa jätettä. Tänään Postisessa oli paperinukkeja! Siis omg, niistä onkin ihan valtavasti hyötyä miljoonille suomalaisille kotitalouksille! Pistää vihaksi moinen tuhlaus!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenihän ei ole vielä kertaakaan tullut mainoksia Postisen välissä. Postinen on aina joko mainosten alla tai päällä. :D Sinällään pidän mainosten katselemisesta, mutten tarvitse siihen Postista.

Vierailija
2/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:24"]Itse tykkään postisesta hyvin paljon. Tykkään niistä tehtävistä mitä siellä usein on, teen ne aina. Paperinuket oli myös hauskat. 
[/quote]

Ai onko siellä jotain tuommoisiakin? :D itse selaan mainokset läpi sieltä välistä ja nakkaan postisen suoraan roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi laittaa "ei mainoksia" -lappua oveen, koska postin-/mainostenjakaja saisi tällöin vähemmän palkkaa. Annan mainosten kerääntyä eteisen lattialle ja otan ne siitä mukaan roskia viedessä.

Vierailija
4/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:26"]Postinen on just paras, kätevästi niputettu turhat mainokset, saa siis kätevästi heivattua koko nipun roskiin! [/quote] Niin minäkin aina ajattelen tekeväni, mutta sitten neuroottisena kuitenkin pläräytän sen läpi, ettei sinne väliin olekaan joutunut laskua tai kirjettä.

[/quote]

Jos olisit viisaampi, laittaisit postilaatikkoosi Ei mainoksia -lapun ja luonto kiittäisi. Mutta harmillisesti et ole.

Vierailija
5/58 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutt kauheintahan tossa on se että se ei ole kaksikielinen! Ikinä en ole ruotsinkielisenä tajunnut että mikä satans pilifittan toikin on kun ei siinä lue ruotsiksi että on mainoksille tarkoitettu kuori.

Vierailija
6/58 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:35"]Palautan sen sisältöineen postille lähtevän postin laatikkoon. Uskon että jos parikymmentä tuhatta tekee saman, niin loppuu tuon läpyskän jako.
[/quote]
Tosi hyvä idea. Mä alan säästään niitä turhakkeita ja kun tulee pieni pino, niin käyn viemässä ne postin laatikkoon. Siitäs saa ärsykkeensä takaisin.

Vierailija
7/58 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä sen ideaa, tai sitten tässä taloyhtiössä on vain paska postinjakaja, kun mulla ne mainokset leviävät pitkin lattioita postisesta huolimatta. Todellinen turhake.

Vierailija
8/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi hyvä keksintö. Ennen postista toivoin että sellainen olisi ja olin todella positiivisesti yllättynyt sellaisen tipahdettua postiluukusta. Postisen avulla ne mainokset eivät leviä pisin lattiaa tippuessaan, aiemmin saattoi olla useita mainoslehtisiä metrinkin päässä ovesta ja niitä oli ihan kamalaa keräillä pois. Tykkään paljon.
Paperinuket nähdessäni alkoi vain hymyilyttämään, muistutti omasta lapsuudestani. :) ei tullut mieleenkään ärsyyntyä niistä.

Vierailija
9/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:33"]Mun mielestä on tosi hyvä keksintö. Ennen postista toivoin että sellainen olisi ja olin todella positiivisesti yllättynyt sellaisen tipahdettua postiluukusta. Postisen avulla ne mainokset eivät leviä pisin lattiaa tippuessaan, aiemmin saattoi olla useita mainoslehtisiä metrinkin päässä ovesta ja niitä oli ihan kamalaa keräillä pois. Tykkään paljon.
Paperinuket nähdessäni alkoi vain hymyilyttämään, muistutti omasta lapsuudestani. :) ei tullut mieleenkään ärsyyntyä niistä.
[/quote]
Sua ei näköjään ole vielä irtisanottu...

Vierailija
10/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan myös niille, joilla lukee "Ei mainoksia". Kun laitat palautetta, siihen ei vastata.

Vierailija
11/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan turha!

Vierailija
12/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sillä on oikein nimikin. Minusta tuo on vähintäin 10 vuoden turhakkeista turhin ja samoin minua v..ttaa kun kehtaavat lähettää tuollaista samalla kun ihmisiä irtisanovat ja palveluja ei enää ole missään. HÄPEÄ sinä, joka sait noin typerän idean.

Vierailija
13/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:33"]Mun mielestä on tosi hyvä keksintö. Ennen postista toivoin että sellainen olisi ja olin todella positiivisesti yllättynyt sellaisen tipahdettua postiluukusta. Postisen avulla ne mainokset eivät leviä pisin lattiaa tippuessaan, aiemmin saattoi olla useita mainoslehtisiä metrinkin päässä ovesta ja niitä oli ihan kamalaa keräillä pois. Tykkään paljon.
[/quote]
[/quote]

En ole postissa töissä, vaan opiskelija joka oli kyllästynyt mainoksiin pisin lattiaa :D postisen avulla muistan myös nimipäivät. :)

Vierailija
14/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni ennen Postisen alkua, että ainakin osa niistä lajitellaan koneellisesti. Se on halvempaa kuin se, että jakaja lajittelee mainokset itse.

Vierailija
15/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:33"]Mun mielestä on tosi hyvä keksintö. Ennen postista toivoin että sellainen olisi ja olin todella positiivisesti yllättynyt sellaisen tipahdettua postiluukusta. Postisen avulla ne mainokset eivät leviä pisin lattiaa tippuessaan, aiemmin saattoi olla useita mainoslehtisiä metrinkin päässä ovesta ja niitä oli ihan kamalaa keräillä pois. Tykkään paljon.
[/quote]
[/quote]

En ole postissa töissä, vaan opiskelija joka oli kyllästynyt mainoksiin pisin lattiaa :D postisen avulla muistan myös nimipäivät. :)
[/quote] tilaa lehti tai osta kalenteri, siitä on hyötyä opiskelijalle.

Vierailija
16/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on niin hävettävän huono nykyisin! Olisi pysynyt vain Itellana, ei tuo nostalginen nimi vastaa enää tarkoitustaan.
Postiset on todellakin vuoden turhake.

Vierailija
17/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaapas Sherlockit kuinka monen työntekijän vuosipalkan suuruinen summa tuon Postisen painamiseen vuodessa menee. Ei ole aivan saman mittaluokan kuluista kysymys (nämä irtisanomiset vs joku paperilappunen).

Vierailija
18/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyttää sentään paperiteollisuutta.

Vierailija
19/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman paska keksintö tuo lipare jonka välissä on mainokset. Mitä se mihinkään pitkin lattiaa leviämiseen auttaa edes?! Turhake, eikä varmasti mitenkään päin ilmanen painattaa.

Vierailija
20/58 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:39"]

Jaetaan myös niille, joilla lukee "Ei mainoksia". Kun laitat palautetta, siihen ei vastata.

[/quote]Ei ainakaan meille jaeta Helsingissä. Ja niinhän sen pitäisi mennäkin. Palauta ne läheiseen postilaatikkoon, jos eivät viesteihin vastaa. Kirjoita päälle EI OSOITTEETONTA JAKELUA, menee ehkä  viesti perille sitä kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän