Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joskus jääneet kuukautiset väliin ilman, että olette olleet raskaana?

Vierailija
20.02.2022 |

Kuukautiset nyt 10pv myöhässä ja mietin, että tuleeko tässä kuussa ollenkaan? Raskaustesti kaksi kertaa näyttänyt negatiivista. Teen testin vielä huomenna varmuuden vuoksi. Onko teillä koskaan jäänyt kuukautiset tulematta ilman raskautta? Nainen-44v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli puolisen vuotta poissa alipainon takia.

Vierailija
2/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai ei tulematta, mutta viivästyneet. Yleensä siihen on liittynyt jokin stressaava tilanne. Eikö sinulla muka ole? Sinulla on ikää sen verran, että ei ole ihme, jos tulee epätasaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronarokotteet ja sairastettu korona aiheuttanut kuukautishäiriöitä, googleta.

Vierailija
4/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, alipainon takia.

Vierailija
5/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tai ei tulematta, mutta viivästyneet. Yleensä siihen on liittynyt jokin stressaava tilanne. Eikö sinulla muka ole? Sinulla on ikää sen verran, että ei ole ihme, jos tulee epätasaisuutta.

Minulla on kyllä ollut nyt tosi paljon stressiä jo monta kuukautta, että voihan sekin ja tosiaan ikäkin jo vaikuttaa.

-Ap

Vierailija
6/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotusta en ole ottanut, enkä ole alipainoinen. Saattaa, kyllä olla, että olen sairastanut lievän Koronan, mutta siitä on jo monta kuukautta.

-Ap

Vierailija
7/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuten oireeton korona, mutta tein testin kun kuukautiset oli myöhässä. Raskaustesti oli negatiivinen, koronatesti positiivinen. Ei rokotuksia. Kuukautiset alkoi 7pv myöhässä.

Vierailija
8/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisiällä enää muutoin kun nyt 1. piikistä tuli tihentyneet menkat ja 2. piikistä ekat tosi myöhässä ja niukat ja toisia vielä odottelen, ovat yli viikon myöhässä. Joskus jos olen humalaan asti juonut lähellä menkkojen alkamista, on se siirtänyt alkua 1-2 päivää, tämä ilmeisesti johtuu siitä, että alkoholi aiheuttaa naisille hetkellisen testosteronin nousun. 

Vierailija
9/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla minun ikäisillä jääneet jotkut kuukautiset väliin? Eli siis 44v.

-Ap

Vierailija
10/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla muuten oireeton korona, mutta tein testin kun kuukautiset oli myöhässä. Raskaustesti oli negatiivinen, koronatesti positiivinen. Ei rokotuksia. Kuukautiset alkoi 7pv myöhässä.

Oho, aika jännä juttu tuo! Mistäpä tiedän, vaikka minullakin olisi oireeton korona. Kiitos vinkistä!

-Ap

Vierailija
11/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi myös olla (esi)vaihdevuosioireesta. Kierto ja vuodon kesto alkaa vaihdella. Mulla alkoi oireilu 42v.

Vierailija
12/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hormonaalisen ehkäisyn avulla, muutoin vuotaisin kuiviin.

N50+

Vierailija
13/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
14/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nyt syksyllä 3kk tauko. Ei johtunut rokotteista kun en niitä ottanut. Veikkaisin syyksi stressiä. Ikinä ennen ei ole jäänyt välistä, ei vaikka olisi elämässä tapahtunut mitä. Ikä 38v.

Vierailija
15/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella epäsäännöllinen kierto ja joskus kävin lääkärille sitä sanomassa. Hän totesi, että jos ei 9 kuukauden jälkeen ala kuulumaan niin sit uusiksi yhteyttä. Olin tuolloin ollut puoli vuotta ilman. Toisinaan on menkat 2 kuukautts pois ja joskus 4 kuukautta. Olo on ihana kun ne alkavat ja tuntuu, että kroppa puhdistuu kerralla.

Koronapiikit ei kai pahemmin vaikuttaneet mun kiertoon kun ne on muutenkin sekaisin.

Vierailija
16/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koronarokotteet ja sairastettu korona aiheuttanut kuukautishäiriöitä, googleta.

Minulla oli valkovuotoa mutta se parani heti kun otin koronarokotteen.

Vierailija
17/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä ikään. Itselläni alkoi muutoksia kierrossa olla 44v. Nyt oon 45 ja ei näy kuukautisia nytkään. Ja juu, ei mitään rokotteita ollu tai tautia kun alko nää vaihtelut.

Vierailija
18/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt työuupumuksen, influenssan ja lääkekuurin takia, joka vei ruokahalun ja sai kaiken haisemaan pahalta. Paino putosi kuukaudessa 8 kg. Huomasin kun ilmestyi se myyttinen reisivako vai mikä se on. Reisirako?

Vierailija
19/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kuukautiset alkoivat 30 vuotta sitten.

Vierailija
20/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla ei siis ole vielä edes alkanut, mutta ajattelin vauhdittaa asiaa vaihtamalla juridista sukupuoltani.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän