Miehen 14v, 11v ja 9v edellisestä liitosta syntyneet lapset ovat olleet meillä viikonlopun yli
eivätkä ole syöneet mitään minun tarjoamiani ja tekemiäni ruokia vaan mieheni on heille pizzeriasta pizzaa tilannut ja Mcdonalista ruokaa hakenut sekä limsaa, energiajuomia, karkkeja, perunalastuja ja suklaata ostanut ja sitten mies on ihmetellyt että miksi minun 10v, 8v ja 6v lapseni sekä meidän 3-vuotiaat kaksoset ovat kiukutelleet eivätkä suostuneet syömään tekemääni kaalilaatikko ja kalakeittoa kun hänen lapsensa samassa ruokapöydässä vetävät jotain pizzaa, hampurilaisia, ranskanperunoita ja herkkuja joita mieheni siis ei ole minulle, minun lapsilleni tai meidän kaksosillemme ei ole antanut ollenkaan kun ne ovat olleet hänen ja hänen lastensa ruokaa :-(
Kommentit (30)
8 lapselle mäkistä tilaaminen tulee aika kalliiksikin, joten kyllä olisi opeteltava vaan syömään sitä kaalilaatikkoa.
No olet sinä todellisen luomakunnan kruunun ja helmimiehen löytänyt. Mutta niin makaa kuin petaa. Sinä olet valintasi tehnyt. Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat, kuten tavataan sanoa.
Tämän on pakko olla provo.
Terv. Uusperheellinen
Vierailija kirjoitti:
Henna taas satuilee.
Mä en edes nykyään käy palstalla joka päivä, ja tästä aloituksesta tuli heti Henna mieleen! Vieläkö Henna täällä pyörii?
Ja sitten tuli paha susihukkanen joka puhkui ja puhisi talon seinät nurin. Sitten se asteli pöydän ääreen, söi loput pizzat ja purilaiset, sekä vielä jälkiruuaksi pisteli poskeensa jääkapista lasten vanukkaat.
Seuraavan kerran kun miehesi on tisulia tai pimppaa vailla, sano että "sorry, vain minun ja lasteni käytössä, sä saat vaan katsella vierestä".
Järkyttävä teksti. Ei isoja alkukirjaimia, ei virkkeitä, ei päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä teksti. Ei isoja alkukirjaimia, ei virkkeitä, ei päätä eikä häntää.
Pitihän siihen kirjoitustyyliinkin saada kunnon wt-tyyliä uskottavuutta tuomaan.
Miksi sinä mitään rahaa mieheltä anelet? Osta nyt hyvänen aika omilla rahoillasi ne