Kuvaile lassukoin mies jota olet deittaillut/jonka kanssa olet seurustellut?
Äiti käy kotona tiskaamassa, pyykkäämässä ja imuroimassa. Isä ja äiti täyttävät jääkaapin säännöllisesti. Rahaa saa heiltä joka viikko. Äiti soittaa joka aamu herättääkseen hänet töihin. Idoleihin kuuluu mm Hitler ja Jari Bull Mentula. Ruokavalio koostuu pääasiallisesti makkarasta, colasta ja nenälöydöksistä. Aikuisviihteen suurkuluttaja, omam maam puollustaja ja "perinteisiä perhearvoja kunnioittava mies" - näin kauniisti muotoiltuna. Bordellit pitäisi laillistaa ja prostituutio on muutenkin oikein jees juttu. Haaveilee leijonan ampumisesta - ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi.
Voi helvetti mikä tragikoominen ressukka. Pistäkääs paremmaksi!
Kommentit (9)
Ei anna sustakaan kovin tasokasta kuvaa, että olet tuollaisen kanssa seurustellut/deitannut. Kenties olisitte olleet hyvinkin samantasoinen pari.
Tää on kompa kysymys! Ei lassukat saa naisia :'DD
Poltti perunat pohjaan. Se riitti mulle kun tuumasi niin tapahtuvan joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:10"]Ei anna sustakaan kovin tasokasta kuvaa, että olet tuollaisen kanssa seurustellut/deitannut. Kenties olisitte olleet hyvinkin samantasoinen pari.
[/quote]
Miehestä sai aluksi täysin päinvastaisen kuvan. Loistelias kulissi kunnianhimoisesta, menestyvästä, yhteiskunnallisesti valveutuneesta, älykkäästä, hauskasta ja sanavalmiista miehestä. Kauniisti vielä kirsikaksi kakun päälle asetteli sanan "perhekeskeinen". Tiedosti kyllä mistä naruista vetää pitääkseen nainen koukussa. Taidokkaasti näytteli hellää, rakastavaa ja himokasta miestä. Täydellinen paketti - vei romanttisille illallisille ja illalla antoi tajunnanräjäyttäviä orgasmeja. Aamulla piti lujasti kiinni, pussaili ja kertoi kuinka kaunis ja ihana nainen olen. Vei mua ihan 6-0. Oikein perinteinen manipuloiva sosiopaatti. Todellisuus joka lopulta valkeni, oli vähän jotain muuta. - Ap
Piti itseään huippuälykkäänä, ja Laasasen ajatuksia OIKEASTI tieteellisenä ja tosina ja vaahtosi niistä - tarkasteli myös yhteiskuntaa ja naisia laasas-lasien läpi. Oli sitä mieltä että naisiin kohdistuva epätasa-arvo on feministien luoma illuusio ja todellisuudessa etenkin suomalaisen yhteiskunnan syrjityimpiä ovat valkoiset heteromiehet. Uskoi oman epäonnensa naisten kanssa johtuvan markkina-arvoteoriasta ja siitä että kaikki naiset haluavat lihaksikkaan alfauroksen ja hänen kaltaisensa remonttitaidoton, mutta niin herkkä ja empaattinen yksilö (not) jää auttamattomasti aina kakkoseksi. Tämän mykistävän kokemuksen jälkeen ei pohjaan palaneet perunat tunnu kovin isolta ongelmalta :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:10"]Ei anna sustakaan kovin tasokasta kuvaa, että olet tuollaisen kanssa seurustellut/deitannut. Kenties olisitte olleet hyvinkin samantasoinen pari. [/quote] Miehestä sai aluksi täysin päinvastaisen kuvan. Loistelias kulissi kunnianhimoisesta, menestyvästä, yhteiskunnallisesti valveutuneesta, älykkäästä, hauskasta ja sanavalmiista miehestä. Kauniisti vielä kirsikaksi kakun päälle asetteli sanan "perhekeskeinen". Tiedosti kyllä mistä naruista vetää pitääkseen nainen koukussa. Taidokkaasti näytteli hellää, rakastavaa ja himokasta miestä. Täydellinen paketti - vei romanttisille illallisille ja illalla antoi tajunnanräjäyttäviä orgasmeja. Aamulla piti lujasti kiinni, pussaili ja kertoi kuinka kaunis ja ihana nainen olen. Vei mua ihan 6-0. Oikein perinteinen manipuloiva sosiopaatti. Todellisuus joka lopulta valkeni, oli vähän jotain muuta. - Ap
[/quote]
Ei tuo kyllä miltään lassukalta vaikuta. Kova panomies varmasti.
Ikuinen opiskelija, paasasi alfauroksista ja kuinka minä haluan heitä naisena, sössöttävä puhe, likinäköinen, fyysisesti vastenmielisen näköinen löysine päärynävartaloineen, järkkyjä vaatteita, ihannoi armeijaa ja käytti arkipuheessa armeijasanastoa. Tosin ei treffailtu, tunsin muuten.
Kysymys on absurdi, sillä vain nainen voi olla lassukka.