Tytär ei suostu pitämään sadeasua
Meidän 12v tytär ei halua laittaa sadeasua päälle sateella koska on kuulemma nolo. Ei ole todellista.
Kommentit (27)
Keskustelu muuttuikin 12 vuotiaan syömisistä kiistelemiseen.
Tarviihan se sadeasu olla aikuisellakin jos sataa eikä halua itseään kastella. En ole koskaan kuullutkaan että siinä joku ikäraja olisi.
Voi vitsi mitä ihmisiä. Ulkona syöminen on ihan normaalia mun ikäsille, varsinkin tytöille. Ei siitä mitään lastensuojeluilmotusta tehdä, ihan totta. Kuulostaa päinvastoin oudolta että mun ikäset leikkis jossain vitsin vesilammikoissa ja hiekkalaatikoilla... Siis TODELLA oudolta. Oikeesti, mäki ja mun pari parasta kaveria meikataan jo (ripsaria ja jotain huuliin), hengataan vaan kaupungilla...
JA jopa tehdään niin iso rikos, että syödään siellä. Ei mun ikäisiä kiinnosta kuravaaatteet ja pinkit prinsessanuket. Ja sitten aina on niitä jotka päivittelee kun omassa nuoruudessa ei kyllä oltu tälläsiä kun nyt. No voi, voi eläkää tällä vuosikymmenellä, fossiilit.
Tuon ikäiset eivät käytä sadeasua. Osta tytölle sateenvarjo, tai esimerkiksi kiva vedenpitävä takki, jota voi pitää sadepäivinä - aika monilla urheilumerkeillä on niitä. Monet teinit tykkäävät myös käyttää niitä Cubuksen ja Bikbokin kivanvärisiä sadetakkeja.
Mitä tekemistä lapsen iällä on sadeasun käyttämisen kanssa? Missä tällainen ikäraja on määritelty? Entä jos on aikuinen ja pitää lähteä sateella ulos? Voiko laittaa sadeasun päälle kun lähtee ulos vesisateeseen kävelemään tai pyöräilemään töihin vai onko se jotenkin paheksuttavaa?
Kuka pervo näitä teinien sadeasualoituksia jaksaa vaan keksiä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:30"]Voi pyhä croissant, lapsi on 12-vuotias...
[/quote] niin mikähän tässä oli ongelma?