Avomies sanoo jättävänsä minut jos
Hankin silarit. Ihan tosissaan kuulemma on. Olen hämmentynyt sillä haluaisin tosissaan silikonit. Ei mitkään jätti-isot mutta pyöreät ja terhakat b- tai c-kupit. En tiedä mitä tehdä, pitäisihän minun itse saada päättää mitä kehollani teen?!
Kommentit (57)
En itsekään haluaisi mitään tyhjäpäistä silikonityrkkyä.
M27
Entäpä jos silikonit eivät muuta naista tyrkyksi tai tyhjpäiseksi??
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"]
M27
[/quote]
Miehet tutkitusti eivät osaa erottaa edes mitkä naisten rinnoista ovat silareilla buustattuja ja mitkä eivät :)
Ap sä vietät koko elämäsi kropassasi, avomiehen kanssa vaan ehkä jonkun hassun vuoden. Tee miltä susta itsestäsi tuntuu.
Voi olla että miehesi ei pysty hyväksymään terveysriskiä.En itsekään hyväksyisi jos rakas ihminen noin tekisi koska niitä menee paljon myös pieleen.Oletko varmasti perehtynyt tarpeeksi että tiedät riskit?Teetätkö Suomessa?Onko rahaa myös mahdolliseen korjausleikkaukseen?Eihän suvussanne ole rintasyöpä yleinen,koska silikonien kanssa voi olla vaikeampi huomata patteja?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:59"]
M27
[/quote]
Miehet tutkitusti eivät osaa erottaa edes mitkä naisten rinnoista ovat silareilla buustattuja ja mitkä eivät :)
[/quote]
Niinpä. Silarit ei automaattisesti tarkoita ihan tajuttomia palloja vaan niitä on todella monen kokoisia. Tuossa alla erään ranskalaisen klinikan ennen/jälkeen-kuvia, epäilen, että joku erottaisi kaikki nuo luomuista.
Ei ole rintasyöpää suvussa, mutta itselläni on ollut muuta syöpää vuosia sitten. En ole tuota tullut ajatelluksi. Tekisin leikkauksen suomessa ja voi olla että ensimmäisellä käynnillä lääkäri laittaisi jo stoppia haaveilleni sairastaustani takia, mutta jos hän ei näe mitään estettä leikkaukselle niin en näe itsekkään siinä mitään ongelmaa. Pitää tosiaan tutkia asiaa lisää, mutta pitänee kyllä keskustella kunnolla miehen kanssa tästä asiasta nyt. ap
Mulla on silikonit ja oli ehdottomasti oikea päätös. Tee niinkuin itse parhaaksi näet. Miettisin kuitenkin tarkoin, että millainen on mies, joka jättää sinut ulkonäöllisistä syistä. Rakastaako ja tukeeko hän sinua silti, vaikka tekisit elämässäsi muitakin ratkaisuja, joiden kannalla hän ei ole. Pariauhteessa toki on tehtävä kompromisseja, mutta koen, että kumppanin vartaloon ei toisella ole päätösvaltaa. Et varmaan jättäisi miestä tatuoinnin vuoksi? Itse suosittelisin varaamaan aika maksuttomaan konsultaatioon, johon voit ottaa miehesi mukaan. Pääsette puhumaan ammattilaisen kanssa riskeistä ja toimenpiteistä. Lisäksi pääsisitte molemmat kokeilemaan, miltä implantti tuntuu. Tsemppiä ap! :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:06"]
M27
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Silarit ei automaattisesti tarkoita ihan tajuttomia palloja vaan niitä on todella monen kokoisia. Tuossa alla erään ranskalaisen klinikan ennen/jälkeen-kuvia, epäilen, että joku erottaisi kaikki nuo luomuista.
[/quote]
No just tuollaista tarkoitan! Tosi kauniita ja luonnollisen näköisiä. Ja mies tietää etten halua mitään E-kuppeja mutta ne terveysriskit, turhamaisuus jne. nyt ovat tässä se ongelma.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:08"]
Mulla on silikonit ja oli ehdottomasti oikea päätös. Tee niinkuin itse parhaaksi näet. Miettisin kuitenkin tarkoin, että millainen on mies, joka jättää sinut ulkonäöllisistä syistä. Rakastaako ja tukeeko hän sinua silti, vaikka tekisit elämässäsi muitakin ratkaisuja, joiden kannalla hän ei ole. Pariauhteessa toki on tehtävä kompromisseja, mutta koen, että kumppanin vartaloon ei toisella ole päätösvaltaa. Et varmaan jättäisi miestä tatuoinnin vuoksi? Itse suosittelisin varaamaan aika maksuttomaan konsultaatioon, johon voit ottaa miehesi mukaan. Pääsette puhumaan ammattilaisen kanssa riskeistä ja toimenpiteistä. Lisäksi pääsisitte molemmat kokeilemaan, miltä implantti tuntuu. Tsemppiä ap! :)
[/quote]
Kiitos tästä! Pitänee näyttää tämä viesti miehelle =) -ap
Hyvä ! T.Jylhän kliniikalle vai Rolfin kliniikalle ?
No ei kyllä ainakaan Jylhän klinikalle, eikö ne tehdä virossa ne toimeenpiteet? Ei sillä, varmaan ihan ammattitaitoista väkeä virossakin, mutta mielummin nyt ihan suomessa vaan ilman mitään tosi-tv hommia kylkiäisenä. ap
Mitä se kenellekään kuuluu jos otat silikonit! Täysin oma asiasi, jos avokkisi ei sitä hyväksy niin menkööt. Tuossakin linkissä oli paljon epämuodostuneita rintoja, jotka aiheuttavat isoa psyykkistä ongelmaa kantajalleen, ihan turha tuomita ne jotka haluavat normaalin näköiset rinnat. Silikonien ei tarvitse todellakaan näyttää á la Pamela or Jordan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:35"]
Hankin silarit. Ihan tosissaan kuulemma on. Olen hämmentynyt sillä haluaisin tosissaan silikonit. Ei mitkään jätti-isot mutta pyöreät ja terhakat b- tai c-kupit. En tiedä mitä tehdä, pitäisihän minun itse saada päättää mitä kehollani teen?!
[/quote]
Toki saat päättää mitä kehollesi teet, mutta vastaavasti miehesi saa päättää mitä hän tekee
[/quote]
Vastaisitko näin jos mies uhkais jättää naisen lihoamisen vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:06"]
M27
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis miten noissa kuvissa luomitki häviää tai vaihtaa paikkaa ku tissit kasvaa?! Ei ole saman kehon ennen ja jälkeen. Monista huomaa esim just noista luomista.
Meillä mies sanoi suunnittelevansa tatuointia. Ensimmäinen reaktio oli kyllä ero siitä kuullessani. Nyt olen pari päivää sulatellut asiaa. Vieläkään en pidä ajatuksesta, mutta on vain punnittava, kestänkö asian kanssa. Nuo ovat niin isoja, ulkonäköön vaikuttavia asioita, että olisihan se puolison hyväksyntä tärkeää. En minä ainakaan viitsisi tehdä jotain vastoin kumppanin tahtoa, jos sen voi jättää tekemättä.
Kai tajuatte, että ap:ta ei kiinnosta paskaakaan yleinen, tuntemattomien miesten mielipide. Ap:n epävarmuutta rinnoista ei ole hälventänyt edes OMAN miehen kielteisyys silikoneihin. Koska te tajuatte, että naiset tekevät asioita ulkonäölleen itsensä ja oman itsevarmuuden takia??