Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juoksutapahtumissa kuuluu käyttäytyä?

Vierailija
06.07.2015 |

Vähän hölmö kysymys, mutta en ole koskaan ollut :) Mitä tehdään ekana, kun tullaan paikalle? Onko mahdollista eksyä reitiltä, vai onko opasteet aina selkeitä? Mitä jos ei jaksakaan juosta loppuun? Tuleeko oma (huono) tulos jonnekin näkyviin? Kannattaako juosta yksin vai kaverin kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana haet numerolapun, ajanottosysteemit yms., jos semmoset on käytössä kyseisessä kisassa ja jollei niitä  voi hakea etuikäteen. Massajuoksutapahtumissa en kyllä usko, että voi reitiltä eksyä. Jollet sit lähdössä päätä ottaa torkut ja lähteä joku puoli tuntia viimeisten jälkeen. Reitti on merkitty kyllä, mutta itse olen vaan lössiä seurannut.

Jos et jaksa juosta loppuun, sit kävelet, ei kävely ole kiellettyä. Jos pitää keskeyttää, matkan varrella on toimitsijoita, joille tän voi ilmoittaa. Oma aika tulee kyllä nettiin näkyviin, tai sen voi sieltä sit itseleen etsiä. Kaikissa tapahtumissa, esim. naisten kymppi, ei ole ajanottoa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:27"]

Ekana haet numerolapun, ajanottosysteemit yms., jos semmoset on käytössä kyseisessä kisassa ja jollei niitä  voi hakea etuikäteen. Massajuoksutapahtumissa en kyllä usko, että voi reitiltä eksyä. Jollet sit lähdössä päätä ottaa torkut ja lähteä joku puoli tuntia viimeisten jälkeen. Reitti on merkitty kyllä, mutta itse olen vaan lössiä seurannut.

Jos et jaksa juosta loppuun, sit kävelet, ei kävely ole kiellettyä. Jos pitää keskeyttää, matkan varrella on toimitsijoita, joille tän voi ilmoittaa. Oma aika tulee kyllä nettiin näkyviin, tai sen voi sieltä sit itseleen etsiä. Kaikissa tapahtumissa, esim. naisten kymppi, ei ole ajanottoa ollenkaan.

[/quote]

Kiitos kun jaksoit vastata! :) Vielä sellaista kysyn, että mikä olisi vain vähän juoksua harrastaneelle hyvä juoksutapahtuma? ap

Vierailija
4/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:27"]

[/quote]

Kiitos kun jaksoit vastata! :) Vielä sellaista kysyn, että mikä olisi vain vähän juoksua harrastaneelle hyvä juoksutapahtuma? ap

[/quote]

Jaa-a, tämä nyt riippuu aika paljon missä päin Suomea olet, minkäpituista matkaa haet. Joku kympin juoksu nyt onnistuu vähemmälläkin treenillä, puolimaratonkaan ei ole mahdoton. Usein kokomaratonien yhteydessä järjestetään myös 10k tai puolikas. Kuntoilupohjaisiakin tapahtumia on, joissa ei niinkään keskitytä ajanottoon. Itse kyllä tykkään siitä, että on virallista numerodataa saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi