Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mummo lähti päältäajettavalla ruhonleikkurilla..

Vierailija
06.07.2015 |

..taas liikenteeseen! Sama homma viimekesänä, nyt oli selkeesti juonu muutakin kun muumilippaa, vaikka yritti olla skarppina. Yritin puhella nätisti, mutta mummo vaan haistatteli :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt, että kiva peli, kulkeeko kovaa?

Vierailija
2/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vehje tuo ruhonleikkuri on ja vielä päältäajettavana? Kuulostaa hurjalta. Onko teurastamon työkaluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille puhelu. Rattijuoppo.

Vierailija
4/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:42"]

Tuli takaisin vähän aikaa sitten ja vaikka yritettiin olla hiljaa pihalla, niin tännehän se änki esittelemään uutta tatskaansa, oli ottanut käsivarteen jonkun tosi mauttoman tribaalin:(. Pummi mieheltä kepoanan ja nyt se huudattaa täysillä Frederikin "Olen kasikymppinen", Mua huolestuttaa mitä vaikutteita lapset saa, kun häirikkömummo asuu naapurissa.Voiko tuosta tehdä jonkun suojeluilmon?

[/quote]

Anna mummon jorata ihan rauhassa. Hyvällä tuurilla se vetää niin paljon konjakkia, että delaa. :)

Vierailija
5/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli takaisin vähän aikaa sitten ja vaikka yritettiin olla hiljaa pihalla, niin tännehän se änki esittelemään uutta tatskaansa, oli ottanut käsivarteen jonkun tosi mauttoman tribaalin:(. Pummi mieheltä kepoanan ja nyt se huudattaa täysillä Frederikin "Olen kasikymppinen", Mua huolestuttaa mitä vaikutteita lapset saa, kun häirikkömummo asuu naapurissa.Voiko tuosta tehdä jonkun suojeluilmon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi