Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mokannut työmatkalla ulkomailla?

Vierailija
20.02.2022 |

- illalla hotellissa, baarissa tms.
Moka: Onko yksityisasiasi vai onko esim.
lähimmän esimiehesi tiedettävä ko asiasta myöskin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em koskaan ja useassa maassa olen ollut työmatkalla. 

Vierailija
2/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voin sanoa EN !Koska työmatkani ei koskaan ollut ulkomaille,lähiöstä 6km toiseen lähiöön vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu armaan mokan laadusta. Jos esim. vedät perseet, kähmit työkaveria vastoin tämän tahtoa ja alat aukomaan päätäsi asiakkaalle suututtaen tämän, niin varmaan silloin kannattaisi kertoa esimiehelle. Jos taas päädyt "vahingossa" pettämään vaimoasi, niin silloin moka on yksityisluontoinen, enkä koe sen kuuluvan pomolle.

Vierailija
4/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kovin paljon työhöni ei ole ulkomaan työmatkoja edes kuulunut, vain neljässä maassa ehdin käydä ennen kuin korona iski ja tällä hetkellä ei ole edes kotimaan reissuja. En käytä alkoholia niin paljon, että mokailisin sen takia, tosin en kyllä mokailisi päissänikään.

N50+

Vierailija
5/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että ryöminyt hotellin käytävällä aamuneljältä oksennukset rinnuksilla tmv?

No en, eikä miehenikään. Ei kyllä muitakaan mokia vaikka teen parhaimmillaan 12 työmatkaa vuodessa ulkomaille. 

En myöskään kotimaassa vaikka vuosien aikana teinkin asiakkaitten kanssa lukemattomia "viihdytysreissuja" esim Leville. Minä olin se joka olin viimeisenä tarkistamassa että kaikki pääsi nukkumaan ja aamulla ensimmäisenä ylhäällä huolehtimassa että kaikki pääsivät aamiaiselle. Eli selvinpäin aina ruokaviiniä lukuunottamatta. Mun tehtävä oli huolehtia siitä ettei muiden mokat näkyneet mihinkään:)

Vierailija
6/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työmatkat on olleet lähinnä suurille messuille suuntautuneita tai aika tiukka-aikataulullisia tapaamisia ja seminaareja. En ole mokaillut. Olen ollut ihan tyytyväinen kun joskus kymmeneltä illalla on saanut kaatua hotellihuoneen sänkyyn yksin, herätetty 6:30, kerennyt peseytyä ja syödä ennenkuin on taas haettu uuteen rupeamaan. Toisinaan on onnistunut - ihan luvalla - tilata paluulippu 3 päivää myöhemmäksi, kun puoliso on lentänyt kohteeseen perässä, ja ollaan saatu pari kivaa yhteistä päivää esim. Lissabonissa, Dublinissa ja Prahassa.

En yleensäkään mokaile. Sen mitä alkoholia hankin, hankin palatessa kentältä kotiin. Kaverin avioliitto päättyi hankalaan tautiin jonka hankki Rigasta ’työmatkalla’.

Vierailija
7/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Rigasta” 😂😂😂

Vierailija
8/8 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mokannut työmatkalla, ei sinne mennä ryyppäämään ja rellestämään.

Ennen koronaa matkustin 2-3 kertaa kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän