Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset ovat aina niin vaikeana, kun heitä näkee?

Vierailija
20.02.2022 |

Ei oikein jaksaisi aina suhtautua, kun sellainen tulee vastaan milloin minkäkin värisenä ja oudot pälyilyt milloin mihinkin suuntaan. Siis kyse ei ole edes keskustelutilanteesta, vaan siitä, että ihminen tulee vastaan!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne etsii pakotietä, kun ei sun jutuista oikein saa selkoa?

Vierailija
2/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tölläys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tölläys.

Normaali ihminen katsoo ja tervehtii puolituttua, kun se tulee suoraan vastaan. ap

Vierailija
4/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne etsii pakotietä, kun ei sun jutuista oikein saa selkoa?

Emme todellakaan keskustele. ap

Vierailija
5/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tässä kun olen kauppaan lähdössä, että toivottavasti ei tule tuttuja vastaan. :D

Vierailija
6/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nykyaikana merkillinen ilmiö.Mies tulee vastaan ja katsoo minua.

Kohta katsoo maahan kuin häpeillen, että oli sattunut katsomaan outoa ihmistä. 

Ihmiset nykyään välttävät katsetta  yleensäkin. 

Ihan  kuin olisimme eri planeetoilta. 

Vierailija
7/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin tässä kun olen kauppaan lähdössä, että toivottavasti ei tule tuttuja vastaan. :D

Tilaa kotiin ruoat Foodoran kautta,että et vahingossakaan näe ketään. Erakoidu sinne kotiisi.

Vierailija
8/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vain kukaan väistele (enkä minä muita). Sinua taidetaan vain karsastaa, siinä syy.

Vierailija
9/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas näitä puolituttujuttuja. Olisko aika sinun mennä terapiaan ap? Liikut alkoholistipiireissä ja ihmettelet kaikkea. Ehkä vika on sinussa.

Vierailija
10/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi "suhtautua". Miksi edes pitäisi. :D Keskitynkin omiin asioihini.

Vierailija
11/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun ees pitäisi niihin mitenkään suhtautua? Senkus vaan jatkat matkaasi ja pidät huolen vaan omista asioistasi.

Vierailija
12/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kotiin ruoat Foodoran kautta,että et vahingossakaan näe ketään. Erakoidu sinne kotiisi.

Muuten kyllä, mutta tulee liian kalliiksi näillä matkoilla. Tapaan kyllä sellaisia ihmisiä, joiden seurassa viihdyn. :)

Vierailija
13/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tölläys.

Normaali ihminen katsoo ja tervehtii puolituttua, kun se tulee suoraan vastaan. ap

Sinä taas et ole ihan normaali. Sen takia ihmiset karttavat sinua.

Vierailija
14/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua vain kukaan väistele (enkä minä muita). Sinua taidetaan vain karsastaa, siinä syy.

Niin, siis noin 2% ihmisistä pälyilee ja punastuu ja käyttäytyy kummallisesti. Entä ne muut 98%, jotka suhtautuvat normaalisti? Ärsyttää vain, kun tuollaisia estyneitä tulee nähtyä jokapäiväisessä elämässä melkein joka päivä. ap

Vierailija
15/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan kyllä ihmisiä halutessani. Ruokakaupassa sen sijaan hoidan vain ruokaostokseni.

Vierailija
16/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tölläys.

Vai niin, ja millähän tavalla en ole normaali? Eivätkä muut karta, vain nämä omituiset. ap

Vierailija
17/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, taas näitä puolituttujuttuja. Olisko aika sinun mennä terapiaan ap? Liikut alkoholistipiireissä ja ihmettelet kaikkea. Ehkä vika on sinussa.

En ole koskaan nähnyt alkoholistipiiriä. ap

Vierailija
18/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tölläys.

Vai niin, ja millähän tavalla en ole normaali? Eivätkä muut karta, vain nämä omituiset. ap

Sillä tavalla että sulle on noin ylitsepääsemättömän vaikeaa jos joku puolituttu ei moikkaa sulle kadulla. Normaali ihminen ei vaivaa päätään asialla vaan ohittaa ne ihmiset normaalisti.

Vierailija
19/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tölläys.

Korona aikaan on helppo rykästä maskiinsa ja jatkaa matkaa jos vastaan tulee joku puolituttu jonka pärstä ei mielytä.

Vierailija
20/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun ees pitäisi niihin mitenkään suhtautua? Senkus vaan jatkat matkaasi ja pidät huolen vaan omista asioistasi.

No kyllähän sitä pitää suhtautua, kun toinen on ihan kirjava ja outo. Pitää teeskennellä, ettei huomaa, ja keskittyä siihen, että pääsee tyypin ohi ilman, että se menee vieläkin oudommaksi. ap