Ymmärrätkö sen, että peilikuvasi ei ole se, miten muut ihmiset sinut näkevät?
Muiden silmissä olet rumempi kuin mitä itse näet peilistä. Kun järkytyt nähdessäsi sinusta otettuja valokuvia, johtuu järkytys siitä, että näet itsesi erilaisena kuin mihin olet tottunut. Tuo mielestäai järkyttävä valokuva on se, millaisena muut ihmiset sinut näkevät.
Tiesitkö tämän?
Kommentit (35)
Ottakaas joskus itsestänne kasvokuva, ja kääntäkää se peilikuvaksi.
Silloin sen näkee parhaiten, ettei kasvot ole lähellekään symmetriset.
Ja mitä vanhempi on, sitä enemmän esim. nukkumisasento vaikuttaa naamaan. Jos nukut aina oikealla kyljellä, se venyy himpun sivulle.
Näytän rumalta, vanhalta ja väsyneeltä peilissä, valokuvissa, videoissa ja livenä. Äänikin on vammainen.
Minäkin näytän kuulemma paljon paremmalta elävänä kuin kuvissa ja mulla on yksi kaunis ystävä, josta myös saa melkein aina yllättävän epäedustavia kuvia. Niitä sitten voi yhessä nauraa. Ei oo kaikki meistä fotogeenisiä, mutta haitanneeko tuo jos ei oo malliksi aikonukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytän rumalta, vanhalta ja väsyneeltä peilissä, valokuvissa, videoissa ja livenä. Äänikin on vammainen.
No tämähän oli pirteä kommentti :D
Ach et mä oon paremman näkönen muiden silmissä. Ku valokuvissa on paljon komeempi kuin peilistä katsoessa :)
Ei se peili kuitenkaan kasvonpiirteitä suuresti vääristä tai esim. nenän/silmien kokoa. Ainoastaan kääntää kuvan toisinpäin. Mielestäni moni on ihan yhtä hyvännäköinen peilikuvissa kuin todellisuutta kuvaavissa kuvissa. Jos ei poseeraa, näyttää helposti todellista huonommalle kun kuvaan taltioituu vain yksi ilme. Moni näyttää liikkuvassa kuvassa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minussa täytyy olla valtavaa karisma koska kuvissa näytän rumalta metsänmörrikältä ja livessä sitten miehiä saa hätistellä pois.
Sama homma. Kysyntää kyllä riittää ja päät kääntyy, vaikken ole erityisen valokuvauksellinen. Olen kuullut useammilta eri ihmisiltä, että näytän paljon paremmalta livenä. Sanotaanko, että mieluummin näin päin kuin useimpia ei edes tunnista instagram tms. kuvista.
Mäkin oon nähnyt näitä. Kuvissa kivan näköinen, livessä lyhytjalkainen, hampputukkainen ja kasvoista suorastaan ruma. Kuvissa kasvot ihan nätit. Miten voikin olla niin eri näköinen livessä. Jotkut ovat ilmeisesti kuvauksellisia.
Hyvä ulkonäkö ei korvaa huonoo sisältöä ja kyllähän siinä tulee väkisinkin epäterve itserakkaus kun yli puolet elämästä tuijottaa itseään peilistä
Minulla toisinpäin. Muut näkevät minut kauniina, itse en.
Joskus kun näen minusta otettuja videoita tai tilannekuvia niin ihan hämmästyn, että olenkin ihan viehättävä.
Onneksi olen oppinut olemaan vapaasti, nuorempana pelkäsin kameroita ja juoksin aina karkuun jos sellainen oli lähettyvillä. En antanut ottaa itsestäni kuvia.
Tuota en ole ikinä pitänyt peilikuvastani, mielestäni näytän, joko tavalliselta tai enemmän rumalta, kuin kauniilta ja en ole fotogeeninen, mutta kauneus on varmaan katsojan silmissä?
Vientiä on ja olisi riittänyt ja useampi sanonut kauniiksi vuosien saatossa. Niin mies-, kuin naispuoliset.
Tai sitten näillä ihmisillä on näkökyky... vai ovatko koettaneet olla kohteliaita?
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos... Näen itseni aivan sietämättömän rumana, niin muiden silmissä olen todnäk hirviö. Eipä tuo silti haittaa, laitetaan vähän metsää nurin ja remontoidaan koko eukko. Asiat ovat silti paremmin kuin aloittajalla. Katsokaas kun naamaa ja kroppaa voi aina muokata, mutta tyhmyyttä on vähän vaikeampaa korjata 😄
Niin! Jos on tyhmä niin järkevin mennä junan alle tai ajaa rekan alle.
Minä näytän valokuvissa paremmalta kuin peilissä, mistä johtunee tuo. Joskus oikein hämmästyn, että olenkin aika hyvännäköinen vielä tämänikäisenä (54).
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas joskus itsestänne kasvokuva, ja kääntäkää se peilikuvaksi.
Silloin sen näkee parhaiten, ettei kasvot ole lähellekään symmetriset.
Ja mitä vanhempi on, sitä enemmän esim. nukkumisasento vaikuttaa naamaan. Jos nukut aina oikealla kyljellä, se venyy himpun sivulle.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Näytän paremmalta kuvissa.
Tämä on tosi yleistä, yleisempää kuin se että näyttäisi huonommalta kuvissa kuin irl. Jokainen deittailija varmasti on törmännyt tilanteeseen, jossa treffikumppani näyttää tosi vaikuttavalta kuvassa, mutta tosielämässä onkin vastassa ihminen, joka ei ole suoraan sanottuna minkään näköinen. Positiiviset yllätykset ovat harvinaisempia.
Näytän hyvältä kuvissa ja videolla. Missä ongelma?