Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujojen miesten kanssa hankalaa pitää yllä keskustelua

Vierailija
06.07.2015 |

Niin monesti olen kiinnostunut ujosta miehestä, mutta niin monesti joudun itse ylläpitämään keskusteluja pitkiä aikoja. Hyväksi keskustelijaksi voi kyllä treenata miettimällä kysymyksiä etukäteen ja menemällä flown mukana:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"]Ujot miehet on söpöjä ujoudessaan ♡.♡
[/quote]
No niin on. Mäkin olen joutunut taistelemaan ujoudestani irti, mutta se on kyllä söpökin ominaisuus. t.N
[/quote]
Sopivassa määrin se todellakin luo söpön vaikutelman naiselle.
m41

Vierailija
22/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ujo nainen ja joskus käy silleen että joku vähemmän ujo nainen hyvin hermostuneen oloisesti pälpättää tauotta; mitenpä siihen keskusteluun osallistut.

Ilmeisesti en riittävän nopeasti ole saanut vastattua tai mikä lie syynä toisen hermostumiseen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hiljainen/ujo nainen,mutta nautin kuitenkin keskustelusta.Monet puheliaat ihmiset pölöttää koko ajan,ei mitään vuorovaikutusta tai sen mahdollisuutta.Eräs ystäväni tulee meille ja puhuu käytännössä 2h itsestään ja omista asioistaan.Sanaakaan ei saa väliin:D Kaikkia ajatuksia ei tarvi sanoa ääneen,ja antaa tilaa toiselle.Kaikilla kun se puhe ei purkaudu jatkuva pölötyksenä,vaan tarvii tilaa järjestellä sanansa.

Vierailija
24/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:44"]

Olen itsekin hiljainen/ujo nainen,mutta nautin kuitenkin keskustelusta.Monet puheliaat ihmiset pölöttää koko ajan,ei mitään vuorovaikutusta tai sen mahdollisuutta.Eräs ystäväni tulee meille ja puhuu käytännössä 2h itsestään ja omista asioistaan.Sanaakaan ei saa väliin:D Kaikkia ajatuksia ei tarvi sanoa ääneen,ja antaa tilaa toiselle.Kaikilla kun se puhe ei purkaudu jatkuva pölötyksenä,vaan tarvii tilaa järjestellä sanansa.

[/quote]

Joitakin kammottaa hiljaiset hetket. Yksin ollessa pitää olla radio/tv päällä tai muuten ahdistaa ja seurassa oma suu louskuttaa.

m41

Vierailija
25/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot miehet on söpöjä ujoudessaan ♡.♡