Ujojen miesten kanssa hankalaa pitää yllä keskustelua
Niin monesti olen kiinnostunut ujosta miehestä, mutta niin monesti joudun itse ylläpitämään keskusteluja pitkiä aikoja. Hyväksi keskustelijaksi voi kyllä treenata miettimällä kysymyksiä etukäteen ja menemällä flown mukana:)
Kommentit (25)
No itse olen ujo nainen ja joskus käy silleen että joku vähemmän ujo nainen hyvin hermostuneen oloisesti pälpättää tauotta; mitenpä siihen keskusteluun osallistut.
Ilmeisesti en riittävän nopeasti ole saanut vastattua tai mikä lie syynä toisen hermostumiseen .
Olen itsekin hiljainen/ujo nainen,mutta nautin kuitenkin keskustelusta.Monet puheliaat ihmiset pölöttää koko ajan,ei mitään vuorovaikutusta tai sen mahdollisuutta.Eräs ystäväni tulee meille ja puhuu käytännössä 2h itsestään ja omista asioistaan.Sanaakaan ei saa väliin:D Kaikkia ajatuksia ei tarvi sanoa ääneen,ja antaa tilaa toiselle.Kaikilla kun se puhe ei purkaudu jatkuva pölötyksenä,vaan tarvii tilaa järjestellä sanansa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:44"]
Olen itsekin hiljainen/ujo nainen,mutta nautin kuitenkin keskustelusta.Monet puheliaat ihmiset pölöttää koko ajan,ei mitään vuorovaikutusta tai sen mahdollisuutta.Eräs ystäväni tulee meille ja puhuu käytännössä 2h itsestään ja omista asioistaan.Sanaakaan ei saa väliin:D Kaikkia ajatuksia ei tarvi sanoa ääneen,ja antaa tilaa toiselle.Kaikilla kun se puhe ei purkaudu jatkuva pölötyksenä,vaan tarvii tilaa järjestellä sanansa.
[/quote]
Joitakin kammottaa hiljaiset hetket. Yksin ollessa pitää olla radio/tv päällä tai muuten ahdistaa ja seurassa oma suu louskuttaa.
m41
Ujot miehet on söpöjä ujoudessaan ♡.♡
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"]Ujot miehet on söpöjä ujoudessaan ♡.♡
[/quote]
No niin on. Mäkin olen joutunut taistelemaan ujoudestani irti, mutta se on kyllä söpökin ominaisuus. t.N
[/quote]
Sopivassa määrin se todellakin luo söpön vaikutelman naiselle.
m41