Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujojen miesten kanssa hankalaa pitää yllä keskustelua

Vierailija
06.07.2015 |

Niin monesti olen kiinnostunut ujosta miehestä, mutta niin monesti joudun itse ylläpitämään keskusteluja pitkiä aikoja. Hyväksi keskustelijaksi voi kyllä treenata miettimällä kysymyksiä etukäteen ja menemällä flown mukana:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama naisessa, yritä siinä sitten jotain kertoa kun toinen vaan hihittelee ja nyökyttää. Jotain kysyy niin ei vastaa.

Vierailija
2/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä ei vain kiinnosta sun jutunaiheet. Olisit puhunut tietokonepeleistä tai scifiromaaneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin säälittää kun mun ihanilla ystävillä (miehillä) ei ole naisia juuri siksi kun ovat niin ujoja! Moni juttelee vain kavereiden seurassa ja kännissä, mutta kun ovat vielä niin ihania miehiä etteivät mitään perskännejä vedä ja ovat kilttejä ja hauskoja ja fiksuja ja ärsyttää että se puhuminen on vaan niin vaikeaa. :( eivät siis mitään nörttejä tai muutenkaan omituisia, vain ujoja ja hiljaisia. Ja vaikka kuinka olen opettanut "vastaa kokonaisilla lauseilla" niin naisten kanssa ne menee ihan vaikeiksi ja lyhytsanaisiksi. :(

Vierailija
4/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jää täytyy ensin murtaa ja saavuttaa luottamus. Sen jälkeen ujomman on helpompi luottaa toiseen ja avautua omasta elämästään tai mistä nyt yleensä yrität juttua vääntää.

m41

Vierailija
5/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näitä ujoja miehiä ei kiinnosta jutella sun kanssa?

Vierailija
6/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos yrität jutella jostain meikkaamisesta, tai naisten vaateostoksista. Keksit tarpeeksi nörtähtäviä puheenaiheita vaan, niin eiköhän juttu ala luistaa.

Vierailija
7/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse varmaankin tuohon kategoriaan monen mielestä ja haluan vain sanoa että ei se välttämättä ole ujoutta vaan tosiaan sitä että ei vain kiinnosta.

En minä pahuuttani ole mykkä tai kiinnostumaton naisista, vaan olen semmoinen ihan sen takia kun naisten geneeriset höpöjutut ei vaan sytytä. Ehkä aavistuksen aspergeria mutta minkäs teet. Tylsä ihminen on vain mielestäni tylsä ihminen.

Vierailija
8/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo mies, mutta lähes poikkeuksetta olen aina se keskustelunavaaja ja ylläpitäjä. Ehkä olen tapaillut vain ujoja naisia

Vierailija
9/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa vietellä meitä miehiä. 

Vierailija
10/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on pahasta

Vierailija
11/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:54"]Naiset ei osaa vietellä meitä miehiä. 
[/quote]
Vai niin. :)

Vierailija
12/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:53"]

Olen ujo mies, mutta lähes poikkeuksetta olen aina se keskustelunavaaja ja ylläpitäjä. Ehkä olen tapaillut vain ujoja naisia

[/quote]

Tai nättejä ujoja naisia, joilla on miljoona muutakin kiinnostunutta miestä piirittämässä koska ovat suosittuja.

Vierailija
13/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:54"]Naiset ei osaa vietellä meitä miehiä.  [/quote] Vai niin. :)

[/quote]

No en mä ainakaan osaa,

terveisin nainen

Vierailija
14/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:38"]

Mua niin säälittää kun mun ihanilla ystävillä (miehillä) ei ole naisia juuri siksi kun ovat niin ujoja! Moni juttelee vain kavereiden seurassa ja kännissä, mutta kun ovat vielä niin ihania miehiä etteivät mitään perskännejä vedä ja ovat kilttejä ja hauskoja ja fiksuja ja ärsyttää että se puhuminen on vaan niin vaikeaa. :( eivät siis mitään nörttejä tai muutenkaan omituisia, vain ujoja ja hiljaisia. Ja vaikka kuinka olen opettanut "vastaa kokonaisilla lauseilla" niin naisten kanssa ne menee ihan vaikeiksi ja lyhytsanaisiksi. :(

[/quote]

Minkäs teet, sellaisiksi meidät tehtiin.

m41

Vierailija
15/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihailen pelimiesten kykyä jauhaa paskaa ja saada naiset höpöttämään. T. Ujomies

Vierailija
16/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:38"]

[/quote]

Miksi ujo menee vaikeaksi naisen seurassa? Kai siihen joku syy on? Miksi lapsi menee vaikeaksi toisen vanhemman läsnäollessa mutta ei toisen? 

Vierailija
17/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"]Ujot miehet on söpöjä ujoudessaan ♡.♡
[/quote]
No niin on. Mäkin olen joutunut taistelemaan ujoudestani irti, mutta se on kyllä söpökin ominaisuus. t.N

Vierailija
18/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ujojen kanssa puhuminen on hankalaa ja rasittavaakin. Jos se ujous vähän alkaa hälventyä keskustellessa niin okei, mutta jos itse pitää koko ajan yrittää kysellä jotain ja saa vain lyhyitä vastauksia, en mä ainakaan nauti siitä "keskustelusta".

Vierailija
19/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:25"]

Niin monesti olen kiinnostunut ujosta miehestä, mutta niin monesti joudun itse ylläpitämään keskusteluja pitkiä aikoja. Hyväksi keskustelijaksi voi kyllä treenata miettimällä kysymyksiä etukäteen ja menemällä flown mukana:)

[/quote]

Just. Ette te naisetkaan mitään henkeviä keskustelukumppaneita ole, että sikäli hassu aloitus.

Vierailija
20/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä tuo tauoton keskustelun jumaloiminen on jotain todella vastenmielistä. Pölöpölöpölö mutq mun pitää saada jutella pölöpölöpölö sano säki jotain!!!! pölööpölöpölö jne jne