Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini nukkuu vieläkin. Antaisitteko nukkua vai herättäisittekö jo?

Vierailija
20.02.2022 |

Valvoi yön kun halusi katsoa lätkän. Mä olen huolissani että ei saa ensi yönä unta ja on huomenna väsynyt. Kasiluokkalainen.

Mies on sitä mieltä, että annetaan pojan nukkua. Mun mielestä pitäisi jo herättää....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty pitää antaa nukkua. Kyllä sitä saa ihan riittävästi aina aikaisin nousta kouluun ja sitten aikuisena töihin.

Minä olen nukkunut aina niin pitkään ,kuin mahdollista lomilla ja vapaapäivinä ja ehdottomasti nyt eläkkeellä.

Sai ihan riittävästi herätä LIIAN aikaisin ,kun Opiskelin, kun lapset oli pieniä, kun olin 45 v työelämässä.

Tänäänkin nousin yhdentoista aikaan. Nyt on makaroonilaatikko uunissa ja sit lähden tunnin lenkille ja sen jälkeen nautiskelen muuten vaan , niinkuin teinit . Tottakai valvon myöhään , jotta voin huomenna taas nousta yhtä aikaa auringon kanssa.

Juu, ja huusholli on aina supersiisti ja kunnossa. - tää on tätä yli seitsemänkymppisen luxuselämää.

Vierailija
22/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teini valvoi koko yön katsoakseen kuudelta alkaneen pelin?

Kyllä minäkin teininä mieluummin valvoin koko yön kuin heräsin aamulla aikaisin. Muutaman tunnin yöunien jälkeen on niin vaikea herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätän lomillakin viimeistään kymmeneltä ettei unirytmi mene sekaisin. Moni tekee sen virheen että luulee unirytmin korjaamisen hoituvan nukkumaan menoa säätelemällä, mutta se hoituu itseasiassa heräämällä tarpeeksi aikaisin ja pitämällä siitä kiinni.

Voi yhden kerran!!

Tuo on harmillisen totta.  Moni väittää, että on aamutorkku, mutta tosiasiassa menee nukkumaan myöhään, nukkuu myöhään ja kierre on sitten siinä.

Taas siellä aamuvirkku vähättelemässä iltavirkkuja. Minä en ole koskaan tottunut aamurytmiin vaikka sitä oli pakko noudattaa vaikka kuinka monta vuotta koulua käydessä. Luonnollisin rytmi mulle on herätä 10 aikoihin aamulla, silloin olen virkeä ja jaksava koko päivän.

Vierailija
24/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätän lomillakin viimeistään kymmeneltä ettei unirytmi mene sekaisin. Moni tekee sen virheen että luulee unirytmin korjaamisen hoituvan nukkumaan menoa säätelemällä, mutta se hoituu itseasiassa heräämällä tarpeeksi aikaisin ja pitämällä siitä kiinni.

Voi yhden kerran!!

Tuo on harmillisen totta.  Moni väittää, että on aamutorkku, mutta tosiasiassa menee nukkumaan myöhään, nukkuu myöhään ja kierre on sitten siinä.

Älä jaksa.  Ihmiset on erilaisia unirytmeiltään eikä sitä rytmiä pysty muuttamaan. Minä olen aamuvirkku ja illantorkku enkä oleta kaikkien näin olevan.

Vierailija
25/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yhden kerran!!

Tuo on niin ihana kierre, ainakin nyt vanhana.Loistavaa!

Vierailija
26/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yhden kerran!!

Älä jaksa.  Ihmiset on erilaisia unirytmeiltään eikä sitä rytmiä pysty muuttamaan. Minä olen aamuvirkku ja illantorkku enkä oleta kaikkien näin olevan.

Eikä yhteiskunta pysty toimimaan, jos kaikilla olisi sama unirytmi.

Vierailija
27/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihan oma moka jos tuli valvottua kun aamulla kuitenkin sovitut tekemiset ja lähtemiset vanhempien toimesta.