Hei turkulaiset! Oon tulossa sinne
Kertokaa vinkkejä mitä parikymppinen nainen voi tehdä Turussa näin kesällä!
Kommentit (6)
Riippuu minkä tyyppistä tekemistä kaipaat? Luvattu huonoja kelejä tälle viikolle mutta Ruissaloon rannalle,( tai muuten vaan), jokilaivat, vartiovuoren/puolalanpuistoon piknikille, kahville mm. Cafe qwensel jokirannassa, kuuvuorelle katsomaan maisemia.
Taidemuseon Riviera-näyttelyyn ja Kakolaan kahville.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:26"]Riippuu minkä tyyppistä tekemistä kaipaat? Luvattu huonoja kelejä tälle viikolle mutta Ruissaloon rannalle,( tai muuten vaan), jokilaivat, vartiovuoren/puolalanpuistoon piknikille, kahville mm. Cafe qwensel jokirannassa, kuuvuorelle katsomaan maisemia.
[/quote]
Oon tulossa vasta 2 vkon päästä. Ja oon siellä yhden yön. Mikä olisi kiva baari illaksi? Kiitos muuten ehdotuksista!
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:26"]Riippuu minkä tyyppistä tekemistä kaipaat? Luvattu huonoja kelejä tälle viikolle mutta Ruissaloon rannalle,( tai muuten vaan), jokilaivat, vartiovuoren/puolalanpuistoon piknikille, kahville mm. Cafe qwensel jokirannassa, kuuvuorelle katsomaan maisemia.
[/quote]
Oon tulossa vasta 2 vkon päästä. Ja oon siellä yhden yön. Mikä olisi kiva baari illaksi? Kiitos muuten ehdotuksista!
Ap
[/quote]
Jos keli vaan sallii, niin turkulaiset ovat laivoilla.
Laivat on ihan hyviä 'baareja' kesällä sitten blanco, jokilaivoista vähän eteenpäin keskustassa-kiva ravintola ja ilta-aikaan muuntuu baariksi. Sitten on nää kaikki perusbaarit, jotka löytyy varmaan jokasesta kaupungista; Apollo, yökerho ym..Marilyn ja Forten suosittelen skippaamaan, jollet etsi teinimeinkiä. Börssi, kauppatorin laidalla ihan ok.
Ravintolalaivat on kivoja, käyt syömässä, rannalla jos kelit sallii :)