Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä jotka dissaavat Suomen juuri voittamaa historiallista olympiakultaa

Vierailija
20.02.2022 |

Ette ole dissanneet mitään muuta mitalia.

Olette kovin erilaisia ihmisiä kuin minä.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei vain ole mulle mitään merkitystä voittaako vai häviääkö suomen jääkiekkojoukkue. Ei vaikuta elämääni millään tavalla. Hiihtokilpailu kiinostaa vielä vähemmän.

Muuta sitten pois Suomesta, vaikka Venäjälle.

En ymmärrä miksi sua haittaa se ettei mua kiinosta?

Vierailija
102/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kultamitali näkyy käyvän palstalla päivystävien itätrollien luonnolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä juntteja, joiden identiteetti pohjautuu johonkin Suomen kiakko-voittoon.

Juntteja.

Sirkushuveja vähä-älyisille.

Vierailija
104/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En dissaa mitalia, dissaan niitä läskejä ääliöitä, jotka vetävät lärvejä sen varjolla vaikka eivät jaksa kävellen hakea kaljojaan lähikaupasta.

Vierailija
105/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei vain ole mulle mitään merkitystä voittaako vai häviääkö suomen jääkiekkojoukkue. Ei vaikuta elämääni millään tavalla. Hiihtokilpailu kiinostaa vielä vähemmän.

Miksi sun pitää tulla kertomaan heti suomen voiton jälkeen että sua ei kiinosta?

Miksi se ylipäätään on kerrottava? Mikä hyöty on viestillä jonka joku anonyymi kirjoittaa että ei kiinosta? Mitään muuta tarkoitusta viestillä ei ole muutakuin lytätä muiden iloa.

Vierailija
106/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonniurheilu on varmaan ihan ok, mutta ei mun juttu. Mä tykkään miehistä joilla aivot toimii.

Vierailija
107/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parhaat puuttui. Mut jos NHL-pelaajat olis mukana niin unohtuu helposti, että kyllä Suomikin saa neljä kentällistä aivan ykköskorin jätkiä NHL-pelaajista.

USAlla ja Kanadalla niitä NHL-ukkoja on enemmän, mutta jos otetaan 20 parasta kustakin niin ei se tasoero ole mitenkään kovin suuri.

Vierailija
108/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ne jotka tätä kovaan ääneen, ja kännissä tietysti, hehkuttavat ovat sellaista porukkaa että saavat minkä tahansa kuulostamaan vastenmieliseltä. Niin myös tämän voiton.

Vierailija
109/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea voitto. Finaalissa kaksi paperilla kovinta joukkuetta ja Suomi vei. Suomi oli paras näistä b-joukkueista ja siitä voi olla ylpeä, että meillä on Euroopassa ja Venäjällä kovia pelaajia.

Vierailija
110/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, parhaat puuttui. Mut jos NHL-pelaajat olis mukana niin unohtuu helposti, että kyllä Suomikin saa neljä kentällistä aivan ykköskorin jätkiä NHL-pelaajista.

USAlla ja Kanadalla niitä NHL-ukkoja on enemmän, mutta jos otetaan 20 parasta kustakin niin ei se tasoero ole mitenkään kovin suuri.

Suomella on mahdollisuus voittaa myös parhaimpien pelaajien pelatessa, eikä vain nyt b-joukkueella. Ja se on huippua.

Vierailija
111/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kultaa dissata vaan sen ylihehkutusta, varsinkin kun olympiajääkiekko tasoltaan melko alhainen ilman NHL pelaajia, EHT turnauksiin verrattavissa.

Se olisi kova suoritus jos voittaisi esim Kanadan NHL tähdet, mutta nyt oli ihan EHT tasoa.

En ymmärrä miksi media pitää tätä kovempana kuin esim Kerttu Niskasen pronssia tänään, mielestäni Kertun suoritus oli vähintään yhtä juhlimisen arvoinen kun oli historian eka olympiamitali vapaan 30km matkalla.

Vierailija
112/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän kovimmat pelaajat ovat Ukrainan rajalla valmistautumassa Ukrainan vapauttamuseen.

Vierailija
113/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kultaa dissata vaan sen ylihehkutusta, varsinkin kun olympiajääkiekko tasoltaan melko alhainen ilman NHL pelaajia, EHT turnauksiin verrattavissa.

Se olisi kova suoritus jos voittaisi esim Kanadan NHL tähdet, mutta nyt oli ihan EHT tasoa.

En ymmärrä miksi media pitää tätä kovempana kuin esim Kerttu Niskasen pronssia tänään, mielestäni Kertun suoritus oli vähintään yhtä juhlimisen arvoinen kun oli historian eka olympiamitali vapaan 30km matkalla.

Kertulle kaikki kunnia, mutta jos tulee yllätyksenä niin ero nyt on siinä että kullan saa silloin kun on paras kun taas pronssimitalisti oli lajissaan kolmas. Siksi kulta on lähtökohtaisesti kovempi.

Vierailija
114/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää tulla kertomaan heti suomen voiton jälkeen että sua ei kiinosta?

Miksi se ylipäätään on kerrottava? Mikä hyöty on viestillä jonka joku anonyymi kirjoittaa että ei kiinosta? Mitään muuta tarkoitusta viestillä ei ole muutakuin lytätä muiden iloa.

On sulla murheet. Otahan piiiitkä ryyppy niin vähän helpottaa.

Vierailija
115/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kullan dissaamisesta, päinvastoin. Vaan näiden lapsimiesten känniriehumisesta. Jos joku Iivo Niskanen on nyt suuri suomisankari, ei hänen takiaan Mantalle rynnätty. Naisten saavutuksista nyt puhumattakaan. Mutta kun suamiäijät voittaa lätkässä kultaa, siitä saadaan hyvä syy ryypätä seuraavat puoli vuotta. 

Kertokaa minulle joku, kun en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi tähän lätkäjuhlimiseen vääjäämättä liittyy mieslasten alastomuus? 

Vierailija
116/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan täällä ei voittanut mitään. Ne oli ne urheilijat ja pelaajat kun voitti. Miksi kenenkään muun tarvitsisi nyt juhlia? En ymmärrä. Ei vaikuta kenenkään tavan tallaajan elämään millään lailla kenenkään muun tekemiset, voitot, häviöt yms. Ihan omituista juhlia itselleen tuntemattomien urheilijoiden tekemisiä.

Vierailija
117/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku lätkä pelaaja kärähtää doping-testissä.

samantekevää, kunhan ei suomalainen

Vierailija
118/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan enemmän Nobel-palkintoja kuin olympiamitaleista.

No voita sitten semmonen.

Vierailija
119/119 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että suomalaismiehet voittivat venäläiset.

Hyvä, että tilanne inspiroi monia sohvaperunoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän