Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheutin vahingossa kissani kuoleman :'(

Vierailija
06.07.2015 |

Tästä on aikaa jo pari viikkoa, mutten siltikään voi elää itseni kanssa :( Olin täydentämässä tiskikonetta ja työnsin tiskikoneen "hyllyt" takaisin paikoilleen. Jätin koneen auki ja kävin vessassa. Kun tulin takaisin keittiöön, laitoin tiskikoneen päälle normaalisti. En voinut mitenkään aavistaa, että kissa oli kömpinyt tiskikoneeseen! :'( Hän ei ikinä ole ollut kiinnostunut tiskikoneesta ja nukkui vielä sängylläni, kun aloin siivoamaan. Kissa kuoli :( Minulla on aivan järkyttävä olo asiasta edelleen, kissani oli minulle hyvin rakas. 8-vuotias sylinkipeä poikakissa. Saa haukkua, mollata, soittaa vaikka poliisille. En vain tiedä mitä minun pitäisi tehdä ajatuksilleni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei onneksi ole koskaan tapahtunut mitään tällaista, mutta erään ystäväni kissa jäi samalla tavoin pyykkikoneeseen. Ystävä soitti sitten minulle niin hysteerisenä, etten pitkään aikaan saanut edes selvää mitä oli tapahtunut.

Itse tarkistan pyykkikoneen suorastaan vainoharhaisesti ennen kuin pistän sen päälle, vaikka minulla ei edes ole lemmikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi