Ilman lapsia Suomi harmaantuu ja menettää elinvoimansa
Eikö olisi viisainta siis perustaa perheitä ja rakentaa kansallemme tulevaisuutta.
Kommentit (60)
Hankkisin mieluusti lapsia, mutta kertokaas kuinka moni nainen huolii tällaisen miehen:
Oon ollu 13v putkeen työtön, merkonomin tutkinto löytyy. En oo koskaan seukannu ja oon ollu 1 kerran treffeil elämäni aikana. Olen erittäin epäsosiaalinen ja ujo. En oo koskaan harrastanu seksii. Mul ei oo ensimmäistäkään ystävää eikä harrastusta. Mul ei oo mitään hajuu mist ihmisil pitäis jutella. Olen täysin syrjäytynyt ollu aina. En käy baareissa koska absolutisti. En viihdy ihmispaljoudessa. En käy edes leffassa koska liian kova meteli. Pukeuden tylsästi mustaan.
M36 Turusta, tuohon aiempaan viestiin.
Nyt vaan naiset kondomeja puhkomaan ja pillerit roskiin. Saadaan syntyvyys nousuun!
Minä mietin enemmänkin millaiseen maailmaan lapsi syntyisi, kuva oli sen verran synkkä että päätin jättää tekemättä. Ihminen painaa ahneuksissaan kaasu pohjassa päin tuhoa eikä moni tunnu edes ymmärtävän tätä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät nyt vain ole sen arvoisia että niiden kanssa kannattaisi sekaantua.
Hommaa puoliso vaikka Etelänavalta, kunhan tuot sen vaimon tänne Suomeen ja teette yli kymmenen lasta.
Vierailija kirjoitti:
M36 Turusta, tuohon aiempaan viestiin.
Koska tunnistat ongelmasi, lopeta tuollaisena oleminen. Tee jotain, ole mies äläkä itke täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin mieluusti lapsia, mutta kertokaas kuinka moni nainen huolii tällaisen miehen:
Oon ollu 13v putkeen työtön, merkonomin tutkinto löytyy. En oo koskaan seukannu ja oon ollu 1 kerran treffeil elämäni aikana. Olen erittäin epäsosiaalinen ja ujo. En oo koskaan harrastanu seksii. Mul ei oo ensimmäistäkään ystävää eikä harrastusta. Mul ei oo mitään hajuu mist ihmisil pitäis jutella. Olen täysin syrjäytynyt ollu aina. En käy baareissa koska absolutisti. En viihdy ihmispaljoudessa. En käy edes leffassa koska liian kova meteli. Pukeuden tylsästi mustaan.
Millaiset eväät sinulla on kasvattaa ja elättää lapsi?
Ilman lapsia Suomi harmaantuu, mutta jos lapsia syntyy enemmän niin Suomi ruskistuu, niitä kun ei kantaväestöön kuuluvat naiset suvaitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kaltaisesi naisen? Koska samankaltaisuus varmaankin vaaditaan, jotta tulette toimeen.
Toinen mahdollinen vaihtoehto on läheisriippuvainen, jokka passaa ja hoitaa sinua.
Yhteiskunta skaalautuu yhtähyvin alaspäin kuin ylöspäin.
Tulevaisuudessa ei ole töitä ihmisille, robotit ja automatisaatio tekevät työt, joten edes sitä varten ei pidä lisääntyä.
Mihin maailmaan ja todellisuuteen suomalaisia lapsia tehdään?
Äidin pitää käydä 8-10h töissä kolmen alle 10 vuotiaitten kanssa, hoitoon on jokainen viety vuoden vanhana kiusattavaksi joka jatkuu koko kouluajan 18 vuotiaaksi.
Pätkätöitä tai ei töitä. Koulutus on sinnepäin, opit lukemaan tai sitten et. Ostarilla vietä aikasi kun vanhemmat duunissa.
Ihan kauhea. Järkevä ei lapsia tänne tee kun hallitsematon maa han muutto on voimissaan.
Ydinperheuskonto on toksista. Jos lapsia halutaan pitäisi kannustaa ja normalisoida se että eri perhemuodot on ihan ok. Yksin lapsia hankkivat, uusperheet, erillistaloudet joihin hankitaan lapsi jne. Tiedän että en ole löytänyt miestä keneen uskoisin voivani sitoutua loppuiäksi enkä varmaan ole muutenkaan sellainen ihminen jolle se sopisi. Mutta kyllä vaan niin tuomitaan jos rikot ja särjet, tuhoat ja hajotat ydinperheen (ainakin tämän palstan dramaattisten termien käyttö kertoo paljon ilmapiiristä). Lapsi olisi mukava asia mutta perus ydinperheesren en usko omalla kohdalla. Fakta on että todella iso prosentti avioliitoista päätyy eroon ja tähän päälle vielä avoliitot ja muut. Silti se on hirveän tuomittavaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Äidin pitää käydä 8-10h töissä kolmen alle 10 vuotiaitten kanssa, hoitoon on jokainen viety vuoden vanhana kiusattavaksi joka jatkuu koko kouluajan 18 vuotiaaksi.
Pätkätöitä tai ei töitä. Koulutus on sinnepäin, opit lukemaan tai sitten et. Ostarilla vietä aikasi kun vanhemmat duunissa.
Ihan kauhea. Järkevä ei lapsia tänne tee kun hallitsematon maa han muutto on voimissaan.
Harvinaisen järkevää puhetta naisen suusta.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Kuinka monta lasta sinä olet kasvattanut aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Eihän se ole itsekään vielä kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
En tietääkseni ainuttakaan, mutta useamman kymmenen olen veroillani maksanut.
mies54v
Lapsilla on oikeus olla toivottu ja rakastettu ja saada hyvä koti.
Ei lasta pidä tehdä muista syistä, kuin siitä, että haluaa heitä rakastaa ja hoitaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ydinperheuskonto on toksista. Jos lapsia halutaan pitäisi kannustaa ja normalisoida se että eri perhemuodot on ihan ok. Yksin lapsia hankkivat, uusperheet, erillistaloudet joihin hankitaan lapsi jne. Tiedän että en ole löytänyt miestä keneen uskoisin voivani sitoutua loppuiäksi enkä varmaan ole muutenkaan sellainen ihminen jolle se sopisi. Mutta kyllä vaan niin tuomitaan jos rikot ja särjet, tuhoat ja hajotat ydinperheen (ainakin tämän palstan dramaattisten termien käyttö kertoo paljon ilmapiiristä). Lapsi olisi mukava asia mutta perus ydinperheesren en usko omalla kohdalla. Fakta on että todella iso prosentti avioliitoista päätyy eroon ja tähän päälle vielä avoliitot ja muut. Silti se on hirveän tuomittavaa edelleen.
Ilmeisesti Serbiasta saisi halvalla lahjoitettua klinikkaspermaa. Pulinat pois ja katseet kohti edukasta Serbiaa! Tulee kauniimpia jälkeläisiä. Ei tarvisi enää valittaa rumista suomalaisista 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla diagnosoitu lievää autismia?
Tämä on totta, varsinkin yksinhuoltajat saavat ihan älyttömästi aiheetonta lokaa niskaansa.