Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman lapsia Suomi harmaantuu ja menettää elinvoimansa

Vierailija
20.02.2022 |

Eikö olisi viisainta siis perustaa perheitä ja rakentaa kansallemme tulevaisuutta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi saa par***apsia jotka vastaavat kahta vanhusta kustannuksiltaan.

Vierailija
22/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee yhtään lasta tähän maailmaan, koska en halua että minun oma rakas lapseni joutuisi aikuisena elämään maassa, jossa hänelle ei ole MITÄÄN MUUTA TYÖTÄ, kuin SINUN VAIPPASI VAIHTAMINEN!

En myöskään tee mitään "eläkkeen maksajaa" teille. Olisitte maksaneet itse eläkkeenne, huijari laiskamadot.

Peskää itse per¤eenne siat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen mahtuu korkeintaa 500 000 ihmistä. Eli meitä on viisimiljonaa liikaa. Perheitä ja lapsia pitää verottaa ankarammin, jotta ilmastoa tuhoavia lapsia ei vain synny liikaa. Seuraavina vuosikymmeninä pitää kaikkea supistaa rajusti, jotta pystymme elämään ympäristön kannalta kestävästi.

Yksinään Helsingissä asuu 600 000 ihmistä. Miten kuvittelet, että sellainen määrä ihmisiä pyörittää tätä maata ilman, ettei esim tuo meidän hyvä ystävä Venäjä vaan tule ja levittäydy tänne kun kukaan ei voi vastaankaan pistää ?

Vierailija
24/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa, ja toisekseen en välitä pätkän vertaa jonkun tietyn maan tulevaisuudesta. Se että on syntynyt jossain tietyllä alueella, ei merkitse minulle mitään.

Vierailija
25/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät nyt vain ole sen arvoisia että niiden kanssa kannattaisi sekaantua.

Vierailija
26/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on liikaa, ja toisekseen en välitä pätkän vertaa jonkun tietyn maan tulevaisuudesta. Se että on syntynyt jossain tietyllä alueella, ei merkitse minulle mitään.

Välitätkö siis mistään? Ja jos välität, niin mistä ?

Vierailija
27/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistonuoret eivät toivo tätä.Ensinkin, feministit vihaavat tavallisia miehiä, toinen , ajavat maan niin alas., että mitään edellytyksiä lastenhankkimiseen ei ole. 

Luulen myös että vegaanit ovat hedelmättömiä, eivät voi tuottaa hedelmiä kuivilla rungoillaan.

Vierailija
28/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletuksesi on että ihmisen pitää olla isänmaallinen välittääkseen "mistään", ei mulla ole mitään tarvetta alkaa luetella sinulle mistä välitän. Rivien välistä on luettavissa että mielestäsi epäisänmaallinen ihminen ei välitä mistään, ja saat ihan vapaasti pitää tuon oletuksen jos se sinulle jotain lohtua tuo.

Vierailija
29/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin lasten saantia tuetaan todella paljon. Väestön pitääkin vähentyä.

Ne tuet on kohdistettu huonommin toimeentuleville. Jos kassa on kunnossa niin maksat maksimit.

Tosin, ei vastaavat kulut missään muussakaan länsimaassa sen edullisempia ole, mutta hyvin toimeentuleva voikin sitten valita asuinpaikkansa muilla kriteereillä. 

Vierailija
30/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletuksesi on että ihmisen pitää olla isänmaallinen välittääkseen "mistään", ei mulla ole mitään tarvetta alkaa luetella sinulle mistä välitän. Rivien välistä on luettavissa että mielestäsi epäisänmaallinen ihminen ei välitä mistään, ja saat ihan vapaasti pitää tuon oletuksen jos se sinulle jotain lohtua tuo.

Oma oletuksesi ei pidä paikkaansa, ei ole kyse isänmaallisuudesta vaan yritän päästä selville ylipäätään arvomaailmastasi ja siitä millaisia ratkaisuja esität tehtäväksi.

Vierailija
31/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tulee tänne kyllä väkeä, eli uusia suomalaisia syntyy aivan riittämiin. Lapsen tekemättä jättäminen on ekoteko 🙂

Vierailija
32/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma oletuksesi ei pidä paikkaansa, ei ole kyse isänmaallisuudesta vaan yritän päästä selville ylipäätään arvomaailmastasi ja siitä millaisia ratkaisuja esität tehtäväksi.

Miksi minun pitäisi ratkaista jotain joka ei mielestäni ole mikään ongelma ja johon minulla ei ole mitään mielenkiintoa? Minulle on ihan sama mitä suomelle tapahtuu, ei tässä ole mitään ongelmaa ratkaistavaksi.

Vierailija
33/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vihreästä siirtymästä. Hoidamme täydellisesti oman velvollisuutemme kun katoamme kokonaan maailmasta.

Vierailija
34/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi ratkaista jotain joka ei mielestäni ole mikään ongelma ja johon minulla ei ole mitään mielenkiintoa? Minulle on ihan sama mitä suomelle tapahtuu, ei tässä ole mitään ongelmaa ratkaistavaksi.

Selvä 👍

Vierailija
35/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vihreästä siirtymästä. Hoidamme täydellisesti oman velvollisuutemme kun katoamme kokonaan maailmasta.

Siis minkä velvollisuuden?

Vierailija
36/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia enkä haluakaan niitä. Olisi väärin synnyttää väkisin lapsi, joka olisi aivan ei-toivottu.

Vierailija
37/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä synny edes pareja. Lisäksi itse en koskaan suostu synnyttämään Suomessa. Synnyttävä nainen ei ole Suomessa minkään arvoinen.

N25

Vierailija
38/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuudet kertyvät järkeville palkkaavat palkka armeijan miehet karkoittamaan tänne pyrkivät loiset. ei kusipää äpäristä ole mihinkään.

Vierailija
39/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on rajaton alue jo käytännössä ja maailmassa 8 miljardia ihmistä. Ei tarvi pelätä. ettei elätettäviä riitä ja hyvä kun kerkiää harmaantumaan, ennen kuin on kunto loppu kaikkia elättäessä.

Vierailija
40/60 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan vika kun eläminen alkaa olla liian kallista. Hyvä kun itse pärjää juuri ja juuri.