Tulevaisuudessa haluaisin sekä tyttären että pojan!
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen pelkoni, etten saisi molempia sukupuolia lapsikseni. Itselläni on vain yksi sisarus, veli, ja minusta se on ollut huippua! Jos hyvin käy, aion tehdä kaksi lasta. En missään nimessä kolmea,kaksi on minulle hyvä lapsiluku. Pelottaa että saisin kaksi poikaa tai kaksi tytärtä, MUTTA ei kenenkään ei tarvitse ajatella, että syrjisin sitten kuopustani,vaikkei toiveeni toteutuisi. Mitä ajatuksia omasta elämästänne tähän liittyen?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:49"]Pelko? Ajatuksiani; en ymmärrä että moisesta asiasta voisi tuntea pelkoa.
[/quote]
No se on niin vahva toive. Oon kokenut rikkaudeksi mun veljen ja että ymmärrän miehiä paremmin kuin jos mulla oisi sisko. -ap
Niin halusin minäkin, ja niin minulla onkin!
Sitten vaan toivot, että sun miehesi ei ole mikään "sekatyömies"..t. kolmen pojan äiti. Mutta jos sulle tulee vaan poikia, niin muista, että kyllä niillä pojillakin tyttäriä saa, jos ei aivan homoja ole kaikki tyynni.
Siis tuo 5 ajattelee, että ap on nainen.
Siis 5 ja 6 korjaa, että toivot siis, että olis sekatyömies se siittäjä, että tulis molempia sukupuolia. Joo, ajatus ei oikein kulje klo 4 aamulla.
Yksi perhe taisi haluta kans. Tuli ensin 4 poikaa (oikein kivoja ja ihania, ei mitään hirveitä riwhujia) ja sitten vihdoin perheen äidin 40-vuotialahjaksi myös se iltatähti tyttönen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 04:20"]Voin harrastaa kanssasi seksiä
[/quote]
Ja jättäisit yh:ksi. :D -ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 04:03"]Niin halusin minäkin, ja niin minulla onkin!
[/quote]
Onnea! :) -ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 04:14"]Sitten vaan toivot, että sun miehesi ei ole mikään "sekatyömies"..t. kolmen pojan äiti. Mutta jos sulle tulee vaan poikia, niin muista, että kyllä niillä pojillakin tyttäriä saa, jos ei aivan homoja ole kaikki tyynni.
[/quote]
Näinhän se on. :) -ap
VAi niin! No mitäs sinä nykyisyydessä halut, jos nuo tulevaisuudessa?
Pelko? Ajatuksiani; en ymmärrä että moisesta asiasta voisi tuntea pelkoa.