Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyppiset miehet ovat katselleet sinua tänä kesänä

Vierailija
06.07.2015 |

?? Onko yhteistä nimittäjää, ikä, tyyli...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alkoi miettimään, niin enpä oo hirveesti kiinnittänyt huomiota asiaan. Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä mä oon nähnyt ja kyllä niistä nyt aina joku katseleekin..

Vierailija
42/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämässä mua jostain syystä lähestyvät joko just 20 vuotta täyttäneet nuoret tai sitten noin 35-vuotiaat miehet. Itse olen 24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten roskakuski alkoi iskemään :D

Vierailija
44/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:01"]

Ilmeisesti itselläkin pitää olla haku päällä, jos huomaa miesten vilkuilut.

En ole huomannut yhdenkään miehen minua katselvan. Ulkonäkoni on kyllä ihna jees.

[/quote]

Ehkä olet vain realisti ja ymmärrät että kesäisessä maailmassa on miehillekin paljon muutakin vilkuiltavaa kuin lajitoverit vastakkaisesta sukupuolesta. 

Vierailija
45/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen pikkuisen äiti, ja nämä lisäkkeet ovat kaikkialla mukanani. Olen huomannut muutaman isämiehen katsovan puistoissa ja rannalla (tai ehkä katsoivat säälien :-)).

Vierailija
46/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä naisia kehtaa kuin korkeintaan salaa vilkuilla, ei kuulu meidän kulttuuriin sellainen. Pahaa öögaa tulee muuten, ainakin mulle, mutta toisaalta olen itse melko ruma ja lihava mies.

Voisiko joku ystävällinen nainen muuten ihan mielenkiinnosta valaista erästä ilmiötä. Ajelen mp:llä ja jos satun vilkaisemaan jonkun viehättävän emännän suuntaan, näen lähes poikkeuksetta tiukasti poiskatsovan naisen. Siis yleensä niin, ettei hän ole voinut nähdä minua/pyörää. (Pyörä on keskikokoinen perus rivinelonen, eli äänenkään ei pitäisi olla mitenkään erikoinen. Ja sama muillakin pyörillä.) Ei nyt ole maailman tärkein asia, mutta olisin utelias ja kiitollinen tietämään, mikä tämän ilmiön takana on. Oma veikkaus on, naiset kohtaa niin paljon motorisoituja kuola-setiä, että heille on kehittynyt tällainen refleksi... Mitenkähän on? 8*)

Vierailija
47/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret! Yllättävää sillä olen nelikymppinen perheenäiti, tosin näytän ikäistäni nuoremmalta mutten kuitenkaan parikymppiseltä.

Vierailija
48/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:01"]

Ilmeisesti itselläkin pitää olla haku päällä, jos huomaa miesten vilkuilut.

En ole huomannut yhdenkään miehen minua katselvan. Ulkonäkoni on kyllä ihna jees.

[/quote]

Sama täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi