Kerros- tai rivitalossa asuvat, onko teillä naapureita, jotka tulevat huomauttelemaan ulkonäöstä?
Ihan tuosta noin vaan tullaan sanomaan ilman, että olen koskaan sanonut näille ihmisille mitään negatiivista. Samassa kerrostalorapussa asuu eräs mies, joka sanoi minulle eilen, että minun pitäisi laihduttaa ainakin kymmenen kiloa. No, enhän minä tosiaan lukeudu maailman hoikimpien ihmisten joukkoon, mutta onko tuollainen ihan oikeasti tarpeellista. N/168 cm/76 kg
Kommentit (12)
Sillä on varmaan mielenterveysongelmia, ei kukaan täysjärkinen tule tuollaisia laukomaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Aika erikoista. Naapureiden kanssa kuuluu mielestäni jutella pihalla niitä näitä, mutta ei koskaan toisen ulkonäöstä. Joku tosi ekstrovertti on saattanut jotain pientä leikillään sanoa, mutta se nyt menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Vakavissaan kukaan ei ole mitään ulkonäöstä sanonut.
Ai niin, kerran vuosia sitten yksi hieman outo nainen kehui hississä ulkonäköäni (olen nainen). Sitä pidin outona.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista. Naapureiden kanssa kuuluu mielestäni jutella pihalla niitä näitä, mutta ei koskaan toisen ulkonäöstä. Joku tosi ekstrovertti on saattanut jotain pientä leikillään sanoa, mutta se nyt menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Vakavissaan kukaan ei ole mitään ulkonäöstä sanonut.
Ai niin, kerran vuosia sitten yksi hieman outo nainen kehui hississä ulkonäköäni (olen nainen). Sitä pidin outona.
Taisi olla niitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla niitä naisia.
Oli naimisissa, mutta saattoihan hän silti olla. ap
Ei negatiivisesti, mutta naapurin mammeli on kehunut (nyt jo aikuisen) lapseni bemaria.
Mulle yks sanoo, että enkö osaa tehdä ruokaa, jos kannan take away -paketin kotiin töistä. Olen kokki.
Ei, meillä on vain kivoja ja ystävällisiä naapureita, jotka tervehtivät vastaantullessaan, vaihtavat ehtiessään muutaman sanan sillä tavalla kauniin positiivisesti ja iloiselle mielelle saattaen.
Eipä ole kukaan koskaan sanonut, vaikka koko ikäni olen kerrostaloissa asunut. En kyllä välittäisikään, vaikka joku arvostelisikin.
Ei oo kukaan koskaan sanonut mitään, ja oon ihan samankokoinen 😄
Ensimmäisellä kerralla ilmoittaisin, että pitää vaan huolen omista asioistaan, toisella kertaa kertaa lakaisisin ko. Naapurilla pihakäytävän.
Ulkonäöstä ei ole valitettu, mutta naapurin mummo haukkui verhoni, ja sanoi että olisi kivempaa jos kaikilla asukkailla olisi jotkut nätit pitsi- tai kukkaverhot.
Ei ole koskaan kukaan mitään sanonut.