Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetan vähän kaveria. Hermot meni.

Vierailija
06.07.2015 |

Minulla ja kämppikselläni on yhteinen tablettitietokone. Aina kun hän on käyttänyt sitä, koneesta on akku lähes/täysin akku loppu; hän jättää kaikki sovellukset auki, näytön kirkkauden täysille ja näytön kierron päälle. Joskus pelejä yms. Saattaa olla auki yli kymmenenkin ja just kun tarvitsen tablettia, siinä on kaksi prosenttia akkua eikä laturia näy missään: hän lataa samalla omaa kännykkäänsä prkl. Nyt päätin, että aina kun olen lopettanut käytön, teen saman kuin hänkin, tosin tahallisesti. Avaan kaikki sovellukset, näytön kirkkaua täysillä ja jopa kaikki v*tun GPS:sätkin päällä! Katotaan mikä ilme aamulla kun sen pitäis mennä tarkistamaan sähköposti :)
PS. Olen muistuttanut kämppistäni akun säästämisestä päivittäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:04"]

Minulla ja kämppikselläni on yhteinen tablettitietokone. Aina kun hän on käyttänyt sitä, koneesta on akku lähes/täysin akku loppu; hän jättää kaikki sovellukset auki, näytön kirkkauden täysille ja näytön kierron päälle. Joskus pelejä yms. Saattaa olla auki yli kymmenenkin ja just kun tarvitsen tablettia, siinä on kaksi prosenttia akkua eikä laturia näy missään: hän lataa samalla omaa kännykkäänsä prkl. Nyt päätin, että aina kun olen lopettanut käytön, teen saman kuin hänkin, tosin tahallisesti. Avaan kaikki sovellukset, näytön kirkkaua täysillä ja jopa kaikki v*tun GPS:sätkin päällä! Katotaan mikä ilme aamulla kun sen pitäis mennä tarkistamaan sähköposti :) PS. Olen muistuttanut kämppistäni akun säästämisestä päivittäin.

[/quote]Hommatkaa omat koneet

Vierailija
2/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:04"]

Minulla ja kämppikselläni on yhteinen tablettitietokone. Aina kun hän on käyttänyt sitä, koneesta on akku lähes/täysin akku loppu; hän jättää kaikki sovellukset auki, näytön kirkkauden täysille ja näytön kierron päälle. Joskus pelejä yms. Saattaa olla auki yli kymmenenkin ja just kun tarvitsen tablettia, siinä on kaksi prosenttia akkua eikä laturia näy missään: hän lataa samalla omaa kännykkäänsä prkl. Nyt päätin, että aina kun olen lopettanut käytön, teen saman kuin hänkin, tosin tahallisesti. Avaan kaikki sovellukset, näytön kirkkaua täysillä ja jopa kaikki v*tun GPS:sätkin päällä! Katotaan mikä ilme aamulla kun sen pitäis mennä tarkistamaan sähköposti :) PS. Olen muistuttanut kämppistäni akun säästämisestä päivittäin.

[/quote]Hommatkaa omat koneet
[/quote]
Jos olis rahaa. Miksi lainaat aloituksen?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko lapseni kämppiksenä?

Eikun lapsihan asuukin vielä kotona. Ja on sanottu kymmeniä kertoja noista samoista asioista..!

Vierailija
4/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:14"]Asutko lapseni kämppiksenä?

Eikun lapsihan asuukin vielä kotona. Ja on sanottu kymmeniä kertoja noista samoista asioista..!
[/quote]
Niin, kun ei vaan mene jakeluun! Miksi edes pitää fucking geepeeässää päällä?!
Ap

Vierailija
5/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kuulen että joku kutsuu äitiään kämppikseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi