Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen reissutyö ahdistaa

Vierailija
20.02.2022 |

Mies on työreissuilla usein ja keskimäärin 1-3 viikkoa kerrallaan.

Reissussa on ottanut nyt sitten ilmeisesti tavaksi käydä baareissa työkavereittensa kanssa. Valvovat välillä aamuyöhön asti, miehen sanojen mukaan vain juttelevat työkavereitten kanssa keskenään.

Mies on kerran minua pettänyt yli kaksi vuotta sitten. Haluaisin pystyä luottamaan täysin, mutta en vaan pysty. Jatkuva reissaaminen tuntuu muutenkin rankalta, mutten jaksa jatkuvaa petetyksi tulemisen pelkoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole reissaaminen, vaan että mies on pettänyt. Kun on kerran pettänyt niin peli on jo menetetty. Jos kertaalleen muna dippaa vieraaseen pilluun niin mulle se ois edellinen mies.

Eikä tosta teidän jutusta muutenkaan tuu mitään kun et luota toiseen. Mut jos kerran pannu toista ja annoit anteeksi js jatkat vielä niin voit olla varma että pettää jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta sitten se jatkuva pelkääminen Ap. Jos pettää, niin pettää. Ketään et voi väkisin pitää. Ole realisti ja elä sen mukaan.

Vierailija
4/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissunainen ja baareissa on istuttu työkavereiden kanssa. Nuorempana johti toisinaan petipuuhiin. Ei enää nykyään.

Vierailija
5/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole reissaaminen, vaan että mies on pettänyt. Kun on kerran pettänyt niin peli on jo menetetty. Jos kertaalleen muna dippaa vieraaseen pilluun niin mulle se ois edellinen mies.

Eikä tosta teidän jutusta muutenkaan tuu mitään kun et luota toiseen. Mut jos kerran pannu toista ja annoit anteeksi js jatkat vielä niin voit olla varma että pettää jatkossakin.

Eivät päätyneet sänkyyn asti. Jotain nuoleskelua yms oli ollut ja mies salaili asiaa minulta. En tiedä miksi sänkyyn ei menty. Mies väittää, että koska hän ei halunnut (mutta mistä tuota tietää)

Vierailija
6/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä intuitio osuu oikeaan. Palkkaa yksityisetsivä tai käy läpi hänen puhelimensa (kaikki puhelimet). Mahdollisesti myös tietokone. Älä kerro epäilyksistäsi ennen kuin sinulla on todisteita. Muuten hän voi hävittää ne.

Vierailija
7/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että nainen ei oo antanut. Mies ois pannu.

Vierailija
8/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta sitten se jatkuva pelkääminen Ap. Jos pettää, niin pettää. Ketään et voi väkisin pitää. Ole realisti ja elä sen mukaan.

Tiedän. Inhottaa vaan ajatus, että jos mies pettääkin minua, en saa tietää asiasta ja jatkan suhdetta samaan aikaan kuin minua petetään.

Rakastan kuitenkin häntä, joten en haluaisi erota ellei jää kiinni. Ei ole nyt tässä parin vuoden aikana tullut viitteitä siitä, että enää pettäisi. Mutta toisaalta aika monelle pettäminen tulee ihan puskista, jos mies on hyvä salaamaan jäljet.

Vierailija
9/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä intuitio osuu oikeaan. Palkkaa yksityisetsivä tai käy läpi hänen puhelimensa (kaikki puhelimet). Mahdollisesti myös tietokone. Älä kerro epäilyksistäsi ennen kuin sinulla on todisteita. Muuten hän voi hävittää ne.

Yksityisetsivän palkkaaminen on laillista, toisen tietokoneen ja puhelin penkominen ei.

Vierailija
10/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Inhottaa vaan ajatus, että jos mies pettääkin minua, en saa tietää asiasta ja jatkan suhdetta samaan aikaan kuin minua petetään.

Rakastan kuitenkin häntä, joten en haluaisi erota ellei jää kiinni. Ei ole nyt tässä parin vuoden aikana tullut viitteitä siitä, että enää pettäisi. Mutta toisaalta aika monelle pettäminen tulee ihan puskista, jos mies on hyvä salaamaan jäljet.

Miksi et saisi tietää asiasta jos laitat harmaat aivonystyräsi töihin? Mies ei välttämättä osaa arvatakaan, että yksi baarin asiakkaista onkin palkkaamasi yksityisetsivä tai että kävisit hänen puhelimensa läpi. Jos taas puhelin on aina lukittuna, äänettömällä ja hänellä mukana kaikkialla, näyttäytyy jo se yksinään epäilyttävältä.

Vierailija
11/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä se on. Luotto kun kerran menee, niin se on siinä. Miksi se pitää työviikoilla käydä ulkona? Eikö jaksa odottaa, että kotiin pääsee ja lähtee sinun kanssa ulos?

Vierailija
12/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies pettää kotonakin jos on pettääkseen, ei siihen mitään reissuja tarvii.

Ja aika leppoinen duuni miehellä jos kerran voi aamuyöhön asti hengata työkavereiden kanssa juttelemassa.

Vierailija
13/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko yhteisestä pussista tai tuleeko teille paperisena luottokortti- ja puhelinlaskut? Ne läpikäymällä voit löytää merkkejä pettämisestä. Myös tavallisista tilitiedoista. Nostaako epäilyttävästi käteistä reissuja varten?

Käytättekö muuten kondomeja pariskuntana?

Vierailija
14/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 2-6 kuukautta reissussa. Itse teen yleensä yhden tai kahden viikon visiitin aina kohteeseen. Olen sanonut, että minuun ei tauteja tartuteta et sen mukaan touhuilee pitkin jos touhuilee. Sitä ei minulle myöskään tarvitse ikinä sanoa. Minä en myöskään saa sanoa jos kotona teen jotain. En ole kuitenkaan pettänyt tai tehnyt muiden miesten kanssa mitään sen verran vielä kunnioitan miestäni. Miehestä en ole varma, kuten ei koskaan toisesta, mutta uskoisin ettei ole. Aamuyöhön kyllä nuokin remuaa ja siitä töihin ja mikäs siinä. Oletan, että aikuinen ihminen tietää rajansa. En ole miehen äiti.

Kerran kun luottamuksen menettää niin sitä ei saa takaisin. Se on vain fakta. Unohtaa pystyy, mutta kriisissä saattaa nousta esiin.

Vierailija
15/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran pettänyt niin kynnys pettämiseen on matala tai sitä ei ole ollenkaan. Reissuhommissa erittäin pieni riski, että vaimo saisi tietää mitä illalla baarissa tapahtuu.

Vierailija
16/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että etsii kotipaikkakunnalta uuden työn, jossa ei ole reissaamista. Siinä näet, kumpi on miehelle tärkeämpi, baarireissut työkavereitten kanssa vai teidän yhteiselämä.

Vierailija
17/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät päätyneet sänkyyn asti. Jotain nuoleskelua yms oli ollut ja mies salaili asiaa minulta. En tiedä miksi sänkyyn ei menty. Mies väittää, että koska hän ei halunnut (mutta mistä tuota tietää)

Kyllä ne on seksiäkin harrastaneet. Tää on ihan klassinen esimerkki pettäjän selittelyistä.

Vierailija
18/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
19/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Huutohullu taas vauhdissa.

Vierailija
20/22 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvinkään soutamalla kulu, ei kannata muutamasta hairahduksesta mieltään pahoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä