Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntouttava työtoiminta ja päivärytmi...

Vierailija
05.07.2015 |

Olen huomannut, että monet poliitikot pitävät kuntouttavaa työtoimintaa hyvänä asiana mm. koska "on työttömän oman edun mukaista, että hänellä on säännöllinen päivärytmi". Olen itse työtön ja pidän kovasti siitä, että ei ole säännöllistä ja monotonista päivärytmiä. Mutta saan kuulla monilta tahoilta että se olisi niin kovin tärkeää. Ärsyttävää. Sitä paitsi, jos haluan jonkun tietyn rytmin elämään voin sen luoda ilman mitään tempputyöllistämisiä. Mitä te muut työttömät olette mieltä, säännöllinen vai säännötön elämä? :P

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:51"]Mulla on ihan omasta takaa säännöllinen päivärytmi, en todellakaan tarvitse siihen mitään ulkoa päin ohjattua toimintaa, en ole mikään lastentarhalainen. Kummallinen käsitys että työtön henkilö vain makailisi kotona ja syljeskelisi sohvalle, lattialle tai seinille. [/quote] Vaikka sinä et tarvitsisi niin yllättävän moni tarvitsee.

[/quote]

Vaikka tarvitsisikin, niin miksi säännöllinen päivärytmi käytännössä tarkoittaa aamuheräämisiä? Miksi säännölliseksi päivärytmiksi ei kelpaa muutamaa tuntia myöhäisempi rytmi?

[/quote]

Mä menen säännöllisesti nukkumaan kello 2 yöllä ja herään kymmeneltä. Tässä ei kuuluisi olla mitään vikaa.

Vierailija
22/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttava on hulluille ja juopoille. Jos tunnette kuuluvanne jompaankumpaan tai molempiin näistä, niin sinne sitten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:12"]

Valitettavasti useimpiin töihin on herättävä aikaisin aamulla ja edelleen oletetaan, että työtönkin työllistyy ennen pitkää ja osaa sitten herätä aamulla niihin töihin. Vaikka on tietysti selvää, ettei kaikki työttömät tule koskaan työllistymään.

[/quote]

Valitettavasti myös yhä useampi vanhus joutuu viettämään elämänsä viimeiset vuodet vaippoihin paskomalla terveyskeskuksen vuodeosastolla. Olethan jo aloittanut harjoittelemisen, että sitten varmasti osaat maata hiljaa paikallasi sängyssä kun sen aika on?

Eipä tarvitse ihmetellä miksi maalla menee niin huonosti, kun sinunkaltaisesi työelämässä heiluvat.
[/quote]
Miten tämä liittyy aiheeseen? Olet outo.

Vierailija
24/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:12"] Valitettavasti useimpiin töihin on herättävä aikaisin aamulla ja edelleen oletetaan, että työtönkin työllistyy ennen pitkää ja osaa sitten herätä aamulla niihin töihin. Vaikka on tietysti selvää, ettei kaikki työttömät tule koskaan työllistymään. [/quote] Valitettavasti myös yhä useampi vanhus joutuu viettämään elämänsä viimeiset vuodet vaippoihin paskomalla terveyskeskuksen vuodeosastolla. Olethan jo aloittanut harjoittelemisen, että sitten varmasti osaat maata hiljaa paikallasi sängyssä kun sen aika on? Eipä tarvitse ihmetellä miksi maalla menee niin huonosti, kun sinunkaltaisesi työelämässä heiluvat. [/quote] Miten tämä liittyy aiheeseen? Olet outo.

[/quote]

Liittyyhän se elämän kaareen, kun ajattelee vähän nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
25/25 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alentavaa aikuista ihmistä kohtaan lässyttää tuosta päivärytmistä. Ei minullakaan ole esim. kesälomallani mitään rytmiä, mutta ihan hyvin pystyn käymään töissä loman jälkeen, koska osaan käyttää herätyskelloa.