Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana kuudennella kuukaudella ja yhtäkkiä tullut hirveä himo omenoihin, onko vaarallista?

Vierailija
20.02.2022 |

Paino on noussut vaan neljä kiloa, kun muu ruoka ei oikein maistu. Jugurtti ja viili menee. Saatan syödä jopa 9 omenaa päivässä, yleensä 4-5. Voiko tämä vahingoittaa vauvaa jotenkin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et syö siemeniä, sillä ne sisältää syanidia . Ja ovat paljon syötynä vaarallisia.

Vierailija
22/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmissä ja vihanneksissa pätee aika hyvin se, että mitä kauempaa se on tuotu, sen enemmän siinä on torjunta-aineita. Luomu on siinä mielessä turvallisempi vaihtoehto, mutta luomukasvisten laatu voi muuten olla vähän heikko (ilmeisesti seisovat hyllyssä vähän turhan kauan). Mutta siis aloittajalle suosittelisin, että jos ei kotimaista luomua ole saatavilla, osta ulkomaista luomua, edes joskus. Ravitsemukselliseen puoleen en osaa ottaa kantaa, muuta kuin että hedelmien luontaisesti sisältämä fruktoosi lienee vähän eri asia kuin elintarvikkeisiin lisäämällä lisätty fruktoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin muutaman päivän ajan mandariineja, vaikka normaalisti en niitä syö.

Vierailija
24/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vaarallistapa hyvinkin😂

Vierailija
25/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulle tulee himo johonkin ruokaan, se on viesti sinun keholtasi, että sinä tarvitset jotain mitä se ruoka sisältää. Kuuntele ja tottele sitä, se ei ole väärässä.

En usko että ihan noin tekisin. Kyllä minä raskaana ihan kaikkia himoja säännöstelisin! Siis omppuja kyllä muttei niin paljon kun sielu sietää!

Vierailija
26/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä söin raskaani ollessani pihapuumme omenat raakoina. Siis ihan raakoina,  todella happamina. Ei tulisi mieleenkään normaalisti syödä sellaisia omenia, mutta raskaana kehoni suorastaan huusi niitä.

Vierailija
27/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset ääliöt sitä meneekin sikiämään... v***n tampio, soita omo inffoon. Ruma läskimaha. 

Vierailija
28/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliravitsemuksessa on hyvä syödä, mitä ikinä pystyy.

Vierailija
29/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hillitön tomaattihimo raskausaikana.

Lapsesta tuli basisti 😞

Ehkä omena on parempi.

Ihan off topic mielipide tähän. Näin rumpalina voin kertoa, että minun mielestäni basisti on bändin tärkein soittaja, koska basso ja bassorumpu kulkee tiukasti samaa polkua. Hyvä basisti pysyy tempossa, ja pitää biisit nipussa. Ja siitä yhteistyöstä syntyy groove, mikä saa ihmiset tanssimaan.

Vierailija
30/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo omenanhimo liittyy jotenkin Eevan lankeemukseen Edenissä? Geeneissä kulkee ihmissuvulla pakkomielle kiellettyyn hedelmään?

Vierailija
31/32 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulle tulee himo johonkin ruokaan, se on viesti sinun keholtasi, että sinä tarvitset jotain mitä se ruoka sisältää. Kuuntele ja tottele sitä, se ei ole väärässä.

En usko että ihan noin tekisin. Kyllä minä raskaana ihan kaikkia himoja säännöstelisin! Siis omppuja kyllä muttei niin paljon kun sielu sietää!

Kommentissani ei ollut sanaakaan määristä. Ihan vihjeenä, kommentista ei kannata lukea sitä, mitä siinä ei lue.

Vierailija
32/32 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hillitön tomaattihimo raskausaikana.

Lapsesta tuli basisti 😞

Ehkä omena on parempi.

Hauska

😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän