Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahden liiviliikkeet

Vaativako
19.02.2022 |

Täällä meilläpäin on useampi liivimyymälä. Jokainen hyvin erilainen toistaan.
On ketju, joka on todella huonon maineen alla tällähetkellä työntekijöiden kohtelun vuoksi. Sitten on vanha liiviliike, jonka vetäjä on kunnon diiva. Sit on pienempi yksityinen ketju, jonka nimestä voisi kuvitella myyjien olevan hehkeitä daameja, mutta pelkkiä taviksia sielläkin pyörii. Ja tämä uusin, pikkutekijä flirttailee kaiken liikkuvan kanssa saadakseen kauppaa. Tässä minun mielipide tilanteesta. Olenko täysin väärässä? Minkälaisessa kaupassa te muut tykkäätte asioida liiviostoksilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olet hieman vaativa. Täällä on tosi hyvä valikoima alusvaateliikkeistä. Hyvin kyllä osasit kuvailla sanomatta yritysten nimiä..

Muut Ok, mut en voi sietää sitä joka iskee silmää kaikille -luulee olevansa niin hauska.

Mutta jos et myyjistä tykkää niin tilaa netistä!

Vierailija
2/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan netistä. Tiedän merkin, mallin ja kokoni. Ostan samaa merkkiä, josta tykkään. Mittaa aina varmuuden vuoksi ennen tilausta, jos olisi koko muuttunut. Kun on hyvät liivit löytänyt, ei halua enää mitään puristavaa säleikkö rintakehälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myyjän tulisi olla hehkeä daami? Minua ei pätkääkään kiinnosta ulkomuotonsa tai edes tapansa toimia, minä olen ostamassa liivejä ja menen sinne, joka ei edes ole listallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi