Meneekö teillä oikeasti kontrolli kännissä
Niin että teette asioita joita ette oikeasti haluaisi tehdä?
Kommentit (14)
Kyllä. Eilen esim. poltin pilveä, oksensin kadulle, vein kotiin vakipanon jota selvinpäin en jaksa ollenkaan, puhuin ihan typeriä, paljastin liikaa asioita elämästäni tuntemattomalle. Ihan hauskaa oli. Ja olen jo 31.
Ei. Tai ehkä en ole ollut tarpeeksi kännissä.
Ei. Sitten kun olen tosi kännissä, niin en pysty enää tekemään edes mitään. Normaalisti kännissä voin olla vähän "estottomampi", lähinnä sosiaalisempi, mutta en ala riisuutua alasti keskellä katua tai muuta.
Ei. En ole koskaan tehnyt kännissä jotain, mitä katuisin myöhemmin.
Kyllä menee. Yhden kerran ajauduin kännissä tilanteeseen, missä meinasi lähteä henkikin. Siksi olenkin nyt lopettanut juomisen kokonaan.
Ei nyt kontrollia silleen mee. Lähtee vaan estot puhumisesta, kun normaalisti en ole hirveän kova avautumaan omista asioistani ja puhumaan ylipäätään, varsinkaan vieraiden kanssa. Välillä mukavaa vaihtelua, välillä seuraavan aamun krapulaakin pahempi on morkkis siitä, että lässytin taas kaikille ihan turhia, tyhmiä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:50"]
Niin että teette asioita joita ette oikeasti haluaisi tehdä?
[/quote]
Ei, vaan kännissä tulee tehtyä asioita, joita oikeasti haluaisi tehdä, mutta selvin päin tajuaa olla tekemättä.
Oon hajottanu kaks läppäriä, pöydän, muutaman kerran lasi ikkunan, monta puhelinta, astioita.. Kyllä.. Kontrolli menee jos juon liikaa !!
Ei, sen takia en usko siihen tekosyyhyn.
Menee jonkin verran. Muisti pätkii ja halailen kaikkia... :P
Menee, siksi otankin äärimmäisen harvoin. Tulee aina lauottua jotain typerää ja avauduttua ihmisille ihan liian suorasukaisesti. Sanon heti suoraan jos joku asia vituttaa. Normaalisti osaan pitää mölyt mahassani.
Känni antaa vaon hyvän tekosyyn käyttäytyä normien vastaiseksi. Siksi teeskennellään että kontrolli menee.
Tätä on tutkittukin. Tiettyyn pisteeseen asti alkoholitonta juovat (luulevat juovansa alkoholia) juopuvat ja muuttuvat hilpeiksi. Estotkin alkavat poistua.
Tehokas placebo.
Jos näin tapahtuu alkoholittomalla, niin mitäs sitten kun juo oikeasti alkoholia ja käytösmalli on sama: nyt olen rento ja vailla estoja.
No ei! Esitän vaan, että menee. Oikeasti nautin baaritiskin taakse oksentelusta jne.