Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, nolo tilanne tulossa

Vierailija
05.07.2015 |

Tätini kävi New Yorkissa ja tiedän hänen tuoneen meillentuliaisia. Mutta me olimme samaan aikaan myös matkalla emmekä tuoneet muille kuin isälle, mummolle ja kavereille. Nähdään tädin kanssa huomenna mummolassa, ja pitäis siis antaa mummon tuliainen tädin läsnäollessa...siis olimme äitini perheen kanssa (äiti, veli, minä, isäpuoli). Tiedän, tiedän: olen vain neljätoista ja veljeni kymmenen ja keräsimme itse omat käyttörahamme kokoon kolmen euron viikkopalkallamme mutta...silti nolottaa. Onko minulla aihetta nolostumiseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Kukaan ei olet että 14-vuotias tuo aikuisille pienillä rahoillaan mitään tuliaisia. 

Vierailija
2/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hyvänen aika. En edes usko, että tätisi mitään odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:48"]Ei todellakaan ole. Kukaan ei olet että 14-vuotias tuo aikuisille pienillä rahoillaan mitään tuliaisia. 
[/quote]
Huh, hyvä. Ehkä saan annettua mummolle tuliaisen kun täti on vaikka vessassa :D
Ap

Vierailija
4/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.

Vierailija
5/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]

Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.

[/quote]

Missä sanotaan, että tuliaisia kuuluu ostaa...

Vierailija
6/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitään muuta niin ärsyttävää kun joku krääsätuliainen ulkomailta.

Vierailija
7/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
HÄH. Minun mielestäni äitini ei tarvitse ostaa tuliaisia ihmisille joita ei ole tavannut viiteen vuoteen. Ja joululahjat ostan itse kaikille aina.
Ap
[/quote]

Vierailija
8/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[/quote]
Ostaisitko itse tuliaisia ihmisille joita et ole nähnyt viiteen vuoteen? Ja mä ostan itse aina kaikille joululahjat. Pienet, mutta lahjat silti.
Ap

Vierailija
9/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[/quote]
Ostaisitko itse tuliaisia ihmisille joita et ole nähnyt viiteen vuoteen? Ja mä ostan itse aina kaikille joululahjat. Pienet, mutta lahjat silti.
Ap
[/quote]
Ja siis on ISÄN sisko!
Ap

Vierailija
10/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, kyseessä on ISÄNI sisko, tietysti äitini ostaa omille sukulaisilleen. Mitä ihmettä isästä eronneen äitini sisko tekisi isäni äidin kotona..?
Ap

Vierailija
11/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:17"]Hei kaikki, kyseessä on ISÄNI sisko, tietysti äitini ostaa omille sukulaisilleen. Mitä ihmettä isästä eronneen äitini sisko tekisi isäni äidin kotona..?
Ap
[/quote]
Ahaaa no ei sitten mitään!

Vierailija
12/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarrelkaa paskarrelkaa tätille kortti.

Vierailija
13/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:41"]Askarrelkaa paskarrelkaa tätille kortti.
[/quote]
-.-