Ahdistaa, nolo tilanne tulossa
Tätini kävi New Yorkissa ja tiedän hänen tuoneen meillentuliaisia. Mutta me olimme samaan aikaan myös matkalla emmekä tuoneet muille kuin isälle, mummolle ja kavereille. Nähdään tädin kanssa huomenna mummolassa, ja pitäis siis antaa mummon tuliainen tädin läsnäollessa...siis olimme äitini perheen kanssa (äiti, veli, minä, isäpuoli). Tiedän, tiedän: olen vain neljätoista ja veljeni kymmenen ja keräsimme itse omat käyttörahamme kokoon kolmen euron viikkopalkallamme mutta...silti nolottaa. Onko minulla aihetta nolostumiseen?
Kommentit (13)
Ei, hyvänen aika. En edes usko, että tätisi mitään odottaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:48"]Ei todellakaan ole. Kukaan ei olet että 14-vuotias tuo aikuisille pienillä rahoillaan mitään tuliaisia.
[/quote]
Huh, hyvä. Ehkä saan annettua mummolle tuliaisen kun täti on vaikka vessassa :D
Ap
Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]
Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[/quote]
Missä sanotaan, että tuliaisia kuuluu ostaa...
Mä en tiedä mitään muuta niin ärsyttävää kun joku krääsätuliainen ulkomailta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
HÄH. Minun mielestäni äitini ei tarvitse ostaa tuliaisia ihmisille joita ei ole tavannut viiteen vuoteen. Ja joululahjat ostan itse kaikille aina.
Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[/quote]
Ostaisitko itse tuliaisia ihmisille joita et ole nähnyt viiteen vuoteen? Ja mä ostan itse aina kaikille joululahjat. Pienet, mutta lahjat silti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:58"]Sun äidin olisi kuulunut ostaa siskolleen tuliainen. Kiva tapa teillä! Jatkakaa ihmeessä. Meidän suvussa annetaan joululahjat tädeille ja siskoille ym, pieni suku kun on.
[/quote]
Ostaisitko itse tuliaisia ihmisille joita et ole nähnyt viiteen vuoteen? Ja mä ostan itse aina kaikille joululahjat. Pienet, mutta lahjat silti.
Ap
[/quote]
Ja siis on ISÄN sisko!
Ap
Hei kaikki, kyseessä on ISÄNI sisko, tietysti äitini ostaa omille sukulaisilleen. Mitä ihmettä isästä eronneen äitini sisko tekisi isäni äidin kotona..?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:17"]Hei kaikki, kyseessä on ISÄNI sisko, tietysti äitini ostaa omille sukulaisilleen. Mitä ihmettä isästä eronneen äitini sisko tekisi isäni äidin kotona..?
Ap
[/quote]
Ahaaa no ei sitten mitään!
Askarrelkaa paskarrelkaa tätille kortti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:41"]Askarrelkaa paskarrelkaa tätille kortti.
[/quote]
-.-
Ei todellakaan ole. Kukaan ei olet että 14-vuotias tuo aikuisille pienillä rahoillaan mitään tuliaisia.