Tummatukkainen kaverini väittää, että hänen ei tarvitse ajella ihokarvojaan.
Karvoja ei kyllä näy ainakaan naamassa tai käsissä. Voiko olla mahdollista? Kyseessä kuitenkin luonnostaan tumma nainen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:57"]
Mun äidillä on paksu tumma tukka mutta ei lainkaan säärikarvoja eikä käsivarsissakaan mitään mikä erottuisi. Se ei tajunnut ollenkaan miksi ostin epilaattorin 16-vuotiaana. (valitettavasti olen lähes yhtä karvainen kuin isäni)
[/quote]
Sama. Äidille ei kasva karvaa jalkoihin eikä juuri myöskään käsiin, vaikka on tummatukkainen ja melko tumma oikeastaan ihonsakin sävyltä. Mulla onneksi itselläni on aivan vaaleat hiukset ja karvat ja iho, mutta muistan että mulla on jo ala-asteella, ehkä neljännellä luokalla, ollut ihan samanlaiset säärikarvat kuin nyt, samoin käsivarret olleet karvaiset. Äiti sitten olikin omasta kokemuksestaan mm. sitä mieltä, että ajelemalla karvankasvu vahvistuu, hän kun ei ikinä ole ajallut ihokarvojaan niin ei ne myöskään ole kasvaneet... :) Myös sanoi joskus, että jaa ei hän ole tullut ajatelleeksi, että minulla saattaisi olla ihokarvoja.
Tuolla logiikalla vaaleimmilla ei voisi koskaan olla erottuvia käsi- ja säärikarvoja. Silti oon aidoilla blondeilla molempia nähny, kai niille on istutettu plastiikkakirurgisesti ne karvat tjsp.
Tietenkin voi :D Ei kaikilla tummahiuksisilla ole välttämättä muutoin kauhean tummaa ja vahvaa karvoitusta. Mulla ei ole koskaan ollut erottuvia käsi- tai säärikarvoja tai karvoja kasvoissa, vaikka olenkin luonnostani tummatukkainen ja hiukset ovat ranteenpaksuiset.
No eipä oikein. Kyllä se tummapigmenttinen on tummapigmenttinen kaikkien karvojen osalta.
Yrittää vain esittää huoletonta.
:D
Minulla on tummat, paksut hiukset, mutta kasvoissa ja käsivarsissa näkyy vain harvaa, hentoa karvaa ja sitäkin vain valoa vasten katsomalla. Mutta säärikarvani näyttävätkin sitten tältä: https://www.google.fi/search?q=sheep+hair+uggs&biw=1467&bih=659&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=NsV1VYGcJ8GvsQG33YGwAw&ved=0CB0QsAQ :)
Heh, mulla on vaalean ruskeat silkkiset hiukset. Muut karvat mustanruskeita ja karkeita, ripsissä ja kulmissa ihan kivat muuten ei. Joten uskon myös että on mahdollista toisinpäin.
Mulla on luonnostaan paksut tummat hiukset ja kulmakarvat ja suhteellisen pitkät ripset MUTTA aivan pisamainen iho ja vain hentoa karvaa käsissä ja jaloissa. Miettikää että tällainenkin luonnonoikku voi olla olemassa :D ja silmät sinivihreät, ei ruskeat.
Mun äidillä on paksu tumma tukka mutta ei lainkaan säärikarvoja eikä käsivarsissakaan mitään mikä erottuisi. Se ei tajunnut ollenkaan miksi ostin epilaattorin 16-vuotiaana. (valitettavasti olen lähes yhtä karvainen kuin isäni)
Jep. tiedän kans tuollaisen tapauksen. Ja sitä paitsi itäaasialaisetkin on tosi tummia ja aika karvattomia, eikö?
Ihan hyvin mahdollista. Itsekin olen tumma ja esim. kainaloihin ei kasva karvaa lainkaan. Kaikki ovat yksilöitä.
Ei tietenkään tarvitse. Ei kenenkään tarvitse ajella karvojaa, jos ei halua, Ei se mitään pakollista ole.