Aiotteko herätä klo 6.10 katsomaan Suomi-Venäjä jääkiekko
Kommentit (87)
Aivan varmasti : Suomi on finaalissa!
Kyllä aion. Kohta nukkumaan ja kello soimaan klo 6 että ehtii kahvit juoda. Sit peiton kanssa sohvalle. Matsin jälkeen voikin jatkaa unia. Illalla sit suihkuun ja sänkyyn nukkumaan.
Ukko mäni jo nukkumaan. Sanoi laittaneensa kännykän soimaan klo 6.00. 🥱
Taapero herättää aina ennen kuutta joka tapauksessa niin kyllä me se peli myös katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kommentoin täällä klo. 7.00
Älä vaan spoilaa lopputuloksia palstalle, menee myöhäisiltä herääjiltä päivä pilalle jos eivät ole vielä ehtineet avata iltapäivälehtiä.
Tietenkin herätään, hälytys on jo laitettu kännykkään.
Oishan se upeaa jos Suomi voittaisi, mutta peli on aina peli, ja mitä tahansa saattaa sattua.
Ensin aattelin, et en todellakaan aio herätä vaan nukun. Nyt onkin alkanu kultakuume nousta, onhan se historiallinen ottelu. Jos tietäis et suomi saa hopeeta, en heräis katsoon, mut kyllä taitas harmittaa jos kultaa tulee ja mä en näe ottelua. Joten, kello soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin pahalle tuulelle vähän aikaa sitten, kun kysyin ukolta moneltako ne alkaa pelata sitä. Ukko tuijottaisi toosaa koko aamun, kun yleensä heräämme aikaisin, ja hän huomaisi että ajan kuluksi katsoo sen matsin. No, vastasi karjuen ettei ole aikomusta katsoa.
En kyllä kestäisi monta tuntia kuunnella jääkiekkoselostusta 😠😠😠😖😖😖.
Toivon, että en heräisi. Jos Suomi voittaa, niin huuto ja autojen tööttäys on niin hurjaa, että siihen herään viimeistään.
Herään jo 5.00 katsomaan 30km hiihtoa missä ainakin maailman huiput mukana.
Vierailija kirjoitti:
Menen töihin kuudeksi ja kuuntelen radiosta selostusta.
Mä myös menen kuudeksi, mutta tuotantotiloissa on omat puhelimet kielletty ja radio ei edes kuuluisi melun yli. Todennäköisesti ensimmäinen kahvitauko on kolmanteen erään mennessä, silloin saatan vilkaista.
No enpä kyllä :D
Jotenkin niin noloa koko jääkiekko. Tuottaa myötähäpeää ajatella, että ne on aikuisia jotka siellä ravaa jäällä.
Viideltä jo naisten hiihtoa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin pahalle tuulelle vähän aikaa sitten, kun kysyin ukolta moneltako ne alkaa pelata sitä. Ukko tuijottaisi toosaa koko aamun, kun yleensä heräämme aikaisin, ja hän huomaisi että ajan kuluksi katsoo sen matsin. No, vastasi karjuen ettei ole aikomusta katsoa.
En kyllä kestäisi monta tuntia kuunnella jääkiekkoselostusta 😠😠😠😖😖😖.
Pirttihirmu
Vierailija kirjoitti:
En.
Aion herätä jo viideltä katsomaan naisten hiihtoa.
Kiitos kun muistutit! Olin jo unohtanut koko aikataulumuutoksen. Hälytys siis 4.55 eikä tuntia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No enpä kyllä :D
Jotenkin niin noloa koko jääkiekko. Tuottaa myötähäpeää ajatella, että ne on aikuisia jotka siellä ravaa jäällä.
Söpöä. Teiniä hävettää jääkiekko. On se hassu ikä tuo teini-ikä, kun normaalit asiatkin nolottaa. Onneksi aikuistumisen myötä menee ohi tuokin vaihe.
Totta, mutta herään silti. On kiva että Suomi pärjää ookoosti edes jossakin urheilulajissa, olkoonkin maailman mittapuulla marginaalinen.