Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO PAHA, kun hoitolapsi haettiin asken ja aitinsa oli suu auki, kun ei muistanut

Vierailija
15.08.2008 |

etta mulla on seuraavat kaksi viikkoa lomaa, maanantaista alkaen?

Annoin kirjallisen ilmoituksen lomastani kesakuussa (pitaa olla vah. 4 viikkoa etukateen) ja heinakuun lopulla minulla oli 2 paivaa vapaata jolloin aiti itse sanoi etta sitten elokuussahan sulla on ne pari viikkoa vapaata.

Mutta nyt oli siis todella puulla paahan lyoty, ja jain nyt miettimaan etta miten aikoo jarjestaa hoidon, vai miettiko jo silloin valmiiksi, kun muisti sen.

Olen yksityinen pph.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän kunnallisella puolella on, ja joillakin yksityisilläkin on sellainen rinki. Joillakin kunnilla rinki kai ihan täytyy olla.

Vierailija
2/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiköön äiti itse.

Hyvää lomaa!!!

T:yksi, joka tahtoo myös lomailemaan vaikka juuri 5 viikkoa olinkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää lomaa.

Vierailija
4/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kylla siihen loma-ilmoitukseen aina etta JOS haluaa niin voin suositella muita pph:jia. Muttei ennenkaan ole kayttanyt heita minun kauttani.

ap

Vierailija
5/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti perheellä on niitä tukijoukkoja.

Vierailija
6/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä varahoito on aukoton

---

yksityisen päivähoidon tulee olla kilpailukykyinben kunnalisen päivähoidon kanssa, jos aiotte säilyttää asiakassuhteet ja asiakkaat palveluunne tyytyväisinä

ps.

---ei ihan pikku juttu- koko toimintanne perustuu jatkuvuuteen

Vierailija
7/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin jai hiukan harmi mieli aidin puolesta. Itse kun olen esellainen etta muistan aina ja kaikki, niin tuntuu hassulta etta joku ei muista. Varsinkin kun noin tarkea asia.

Vierailija
8/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas sillä äidillä on oikeasti esimerkiksi oikeita työasioita mietittävänään. Aivot oikeasti kuormittuvat ja sillä lailla.

Ja jos kerta olet niin erinomainen, mikset muistuttanut asiakkaitasi ilmoituksesi jälkeen vielä?

Vierailija
9/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nama ovat myos minun tyoasioita!

Ihan oikeita sellaisia.

Eika ole edes ainut tyoni.

Vierailija
10/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät mitä hän ajatteli, kun asiasta mainitsit? Ehkä häntä vain jurppi se muistuttelusi. Tai ehkä hän ei edes kuunnellut tai huomannut sinua, mietti muuta ja sinä luulit vain kaiken pyörivän sinun ympärilläsi.

Vierailija
11/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli esille aiemmissa viesteissäsi.

Mutta koita unohtaa asia ja nauttia lomastasi. Jos käytäntö on tuttu, ja olet useamman kerran varmistanut, että tietävät, sinä olet toiminut ihan oikein.

Vierailija
13/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos sinulle joka knnustit minua, kylla nautimme lomastamme, lapsien ainut kesalomamatka, koko kesan ollaan pyorittykin tassa hoitolapsen kanssa.

ap

Vierailija
14/14 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä ei välttämättä kiinnosta kuunnella, mitä hoitaja yrittää tiedottaa? Et jos ei kiinnosta niin ei tarvii? Oletko 14?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan