Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuskymppinen, mitä mietit siitä, että sulla on elinaikaa enää noin 10-20 vuotta?

Vierailija
19.02.2022 |

Ja jos sulla on ollut huonot elämäntavat eli olet lihava, ketjupolttaja ja alkoholin suurkuluttaja, luultavasti alle 10 v. Pelottaako?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. En itse ole vielä tuossa vaiheessa, mutta varmasti ajattelisin asiaa tuossa vaihessa. 

Vierailija
22/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 95% maapallolla koskaan eläneistä ihmisistä on kuollut eli on 5% tsäänssit elää ikuisesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pitäisi pelottaa? Me kaikki kuolemme. Just olin 22v naisen hautajaisissa, ei hänelle mennyt kukaan alakoulussa sanomaan, että hei, sulla on elinaikaa enää 10-20 vuotta, miltä tuntuu kuolla nuorena. Sydänlihastulehdus ei kysele ikää tai ylipainoa.

Näitä sydänlihastulehduksiahan on alkanut olemaan nyt nuoremmilla enemmän jostain syystä. Koronapiikit?

Koronarokotteessa oleva mikroskooppinen SIM-korttisiru voi vastaanottaa 5G-tolpasta sydänlihastulehduksen aiheuttavan sihgnaalin, onhan kaikissa SIM-korteissa oma numero.

Vierailija
24/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ihmisen joka on elänyt nyt 43 vuotta sen jälkeen kun täytti 60. Saa nähdä kuinka vanhaksi elää.

Vierailija
25/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen nähnyt yli 80-90 vuotiaiden elämää palvelulaitoksissa niin en itse haluisi edes elää sen ikäiseksi saati elää vuosia niissä.

Vierailija
26/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 95% maapallolla koskaan eläneistä ihmisistä on kuollut eli on 5% tsäänssit elää ikuisesti ;)

Ise asiassa noin 7% maapalllolla eläneistä ihmisistä on elossa edelleen ja osuus kasvaa edelleen, koska keskimääräinen elinikäkin pitenee .

Vierailija
27/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin syntymäpäivänäni kun täytin 45v että tässä pitäisi parhaimmassa/pahimmassa tapauksessa vielä taaplata saman verran kuin mitä on jo takana.

Vierailija
28/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että pitää jaksaa vielä monta vuotta töissä, ennenkuin pääsee eläkkeelle. En haluaisi olla nuori tämän päivän maailmassa.

Vierailija
29/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit ihan hyvin kuolla tänä iltana ennen kuin kello lyö 22.00, pelottaako?

Vierailija
30/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä, jos ihmiset muistaisivat oman elämän rajallisuuden. Itse olen tullut tietoisemmaksi ajan kulumisesta ja  oman elämän rajallisuudesta nelikymppisenä, ja koen että se on parantanut omaa elämääni. Aiemmin elin sellaista "sittenkun"-elämää ("sitten kun olen eläkkeellä, niin..."). Nyt olen jo joitain aiempia "sittenkun"-haaveita toteuttanut ja joitain isompiakin muutoksia saanut alkuun.

Vierailija
31/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voit ihan hyvin kuolla tänä iltana ennen kuin kello lyö 22.00, pelottaako?

Juuri näin!

Kannattaaa apn alkaa miettiä omaa kuolemaansa, me muut huolehdimme omastamme. 😂

Vierailija
32/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pitäisi pelottaa? Me kaikki kuolemme. Just olin 22v naisen hautajaisissa, ei hänelle mennyt kukaan alakoulussa sanomaan, että hei, sulla on elinaikaa enää 10-20 vuotta, miltä tuntuu kuolla nuorena. Sydänlihastulehdus ei kysele ikää tai ylipainoa.

Näitä sydänlihastulehduksiahan on alkanut olemaan nyt nuoremmilla enemmän jostain syystä. Koronapiikit?

Näköjään. Ei nämä zombit osaa yhdistää kuitenkaan näitä asioita.

Ei välttämättä koronapiikistä aiheutuvaa. Todennäköisesti sitä sairastettua ehkä lievääkään koronaa ei ole maltettu hoitaa loppuun levolla vaan liian aikaisin palattu normi arkeen puolikuntoisena

Vierailija
33/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on paras asia mitä ihmiselle voi käydä. En tajua miksi siitä on tehty niin vakava asia yhteiskunnassa. Kuolema antaa täydellisen rauhan.

Vierailija
34/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs kirjoittaja tietää, siihen omaan tulevaisuus peiliin kannattaa kurkata tarkemmin. Huomaat siellä olevan päivien lukumäärän kohdalla pelkkää sumua. Kun itse menet seuraavan kerran ovesta ulos, älä kuitenkaan liukastu, se on joskus pienestä kiinni, se tulevaisuus.

Vakavasti ottaen löysin juuri yhteisön, millä oli tietoja vanhoista pikkupoikaiän kavereistani ja heidän kohtaloistaan.  Veti hiljaiseksi ja totesin kovin vähäisen olevan meidän itsekunkin tulevien päivien määrä.

50 vuotta taaksepäin on kuin hetki tuulessa ja viisi vuotta eteenpäin kaukaisessa tulevaisuudessa.

Vierailija
35/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En murehdi semmosia asioita!

Vierailija
36/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussani harva on kuollut alle 100-vuotiaana ja moni on työskennellyt vielä ysikymppisenä.

Vähän pelottaa ajatus että voin itsekin elää niin vanhaksi.

Höpö höpö

Vierailija
37/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Vierailija
38/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä ei tässä elämässä ole mitään niin mielenkiintoista että pitäisi tänne liian kauaksi aikaa jäädä ponnistelemaan. Kaikki on jo nähty. Loppuajasta vaan pitää alkaa kaikesta luopumaan ja jos aamulla ei ole mitään vaivaa niin silloin on kuollut. 

Nuoruuteen kuuluu mielenterveysongelmat kamaline ulkonäkö paineineen ja loppupäästä kun niitä ei enää ole niin tulee fyysiset kivut ja vaivat kolotuksineen kun kroppa alkaa rapistumaan huimaa vauhtia. 

Nyky nuoria käy sääliksi sillä ne ulkonäköpaineet ovat ihan kamalia ja se kiusaaminen kouluissa. Johtuu siitä kun vanhemmat laistavat kasvatuksen ja rajojen asettamisen. Jos pitää olla jo vartijoita koulussa ja poliisia pitämässä luentoa niin kyllä on järkyttäväksi mennyt. En voisi hyväksyä jos lapseni kiusaisi koulussa ja pilaa jonkun elämän ja kyllä siitä kotona keskusteltaisiin ettei tämmöistä pääsisi tapahtumaan. Kouluttaisin lapseni puolustamaan heikommassa asemassa olevia ja puuttumaan kiusaamiseen. Samat kiusaajat rellestävät työelämässäkin aikuisena ja menestyvät. 

Vierailija
39/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen, ettei täällä tarvitse enää kauan kärvistellä : ) Tämä on niiiin nähty. Maailma muuttuu yhä hullummaksi päivä päivältä.

Et kai sitten ole lisääntynyt?

Vierailija
40/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin myös sydänlihaksen tulehduksen tuossa iässä, hieman huonommalla tuurilla olisi käynyt samalla tavalla. Nyt on saman verran tullut vuosia lisää, mutta en pidä jatkoa itsestäänselvyytenä. Pienestä se on elämä kiinni, mikä tahansa päivä voi jäädä viimeiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi