Onko pettämistä?
Seurustelen tällä hetkellä ja olen onnellinen. Nyt kuitenkin yhdessä tapahtumassa, jossa poikaystväni ei ollut mukana annoin yhden miespuolisen kaverini hieroa minun selkääni ja jalkojani, sekä olin nukahtanut hänen viereensä leffaa katsellessamme. Minusta tämä ei ole mitenkään pettämistä, sillä minulla ei ollu tunteet tässä mukana. Mitä mieltä olette, onko tämä pettämistä?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:38"]
Ethän sä muuten kyselis täällä, ellei sulla olis huono omatunto. Eli on pettämistä.
[/quote] ei ole huono omatunto, mutta halusin kysyä teidän mielipidettänne
[/quote]
Miehesi sen asian päättää, emme me tai sinä. Yksin miehesi, kysy siis häneltä. Jos ei kaduta, ei kaduta, sano sekin miehellesi. Vetäköön omat johtopäätöksensä, kuten aiemmin sanoinkin. Turhaan täällä kyselet ja ruikutat, jos täällä joku sanoo omissa omantunnontuskissaan että "ei tollanen ole pettämistä" ja sit näytät miehelle ja "kato nyt ku muutkin on tätä mieltä!!" on se argumentum ad authorium, ja täysi virhe. Tällaiset asiat eivät ole mitään yleisen mielipiteen alaisia. Nyt ryhtiä tuohon touhuun.
Ja vielä ihmetellään, miksi nykyään avioerojen määrä on niin valtaisa ja lapsilla/nuorilla ääretöntä pahoinvointia, kun äidit ja naiset ovat tuollaisia.
On pettämistä, olet ollut intiimisti vieraan miehen kanssa. Sukupuolielinten hyväily vaatteiden läpi on jo liikaa, mieti miltä itsestä tuntuisi nähä oma mies samanlailla peuhaamassa jonkun vosun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:29"]
On pettämistä, olet ollut intiimisti vieraan miehen kanssa. Sukupuolielinten hyväily vaatteiden läpi on jo liikaa, mieti miltä itsestä tuntuisi nähä oma mies samanlailla peuhaamassa jonkun vosun kanssa.
[/quote] Mutta ei mitään hyväilyä ole tapahtunut ja sukupuolielimiin ei ole koskettu. Hieronta oli tarpeeseen lihasjumien takia, eikä se tuottanut mitään mielihyvää.
Ei se mitään pettämistä ollu. Mutta kato, ettei toistu, jos rakastat miestäsi.
Onko hierojalla käyminen pettämistä? Pettämisen raja menee siinä, että se minkä voit tehdä puolisosi nähden, ei ole pettämistä.
Jos oli vain hierontaa säädyllisissä paikoissa ja ei tunteita mukana sekä vain nukkumista, niin en luokittele pettämiseksi. Eihän se varmasti kivalta kuullosta jos siitä kertoisi poikaystävälle, mutta ei minun korvaani kuullosta pahalta.. tiedän, koska oma avopuolisoni petti minua ihan kunnolla ja oli jopa tunteet mukana.. En tekisi tuosta suurta numeroa jos olisin sinä:)
Aina, jos asiaa tarvitsee edes miettiä, on se pettämistä. Tollainen typerä rajojen veteleminen on juurikin selkärangatonta touhua, ja sitten tarkoituksella kokeillaan niitä rajoja kuin mikäkin Babylonin huora. En nyt tarkoita, että AP on huora, mutta onhan tuo nyt typerää edes kysellä asiaa.
Mitäs jos kysyisit mieheltäsi? Kerrot mitä on tapahtunut, ja annat hänen tehdä omat johtopäätöksensä ja päätelmänsä, sekä toimia niiden mukaan.
[quote author="riikkaw97" time="05.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:29"]
[/quote] Mutta ei mitään hyväilyä ole tapahtunut ja sukupuolielimiin ei ole koskettu. Hieronta oli tarpeeseen lihasjumien takia, eikä se tuottanut mitään mielihyvää.
[/quote]
Miksi olit tämä miehen kanssa kaksin. Olitko munaa hakemassa vai...
Jos sun täytyy tällästä kysyä ja kaipaat varmistelua niin on pettämistä. Jos sulla olis puhtaat jauhot pussissa et edes epäilis tai kyselis.
Ethän sä muuten kyselis täällä, ellei sulla olis huono omatunto. Eli on pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:35"]
[quote author="riikkaw97" time="05.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:29"] On pettämistä, olet ollut intiimisti vieraan miehen kanssa. Sukupuolielinten hyväily vaatteiden läpi on jo liikaa, mieti miltä itsestä tuntuisi nähä oma mies samanlailla peuhaamassa jonkun vosun kanssa. [/quote] Mutta ei mitään hyväilyä ole tapahtunut ja sukupuolielimiin ei ole koskettu. Hieronta oli tarpeeseen lihasjumien takia, eikä se tuottanut mitään mielihyvää. [/quote] Miksi olit tämä miehen kanssa kaksin. Olitko munaa hakemassa vai...
[/quote] emme olleet kaksin, muka seurassa oli kaksi meidän kaveria.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:38"]
[/quote] ei ole huono omatunto, mutta halusin kysyä teidän mielipidettänne