Voisko rv39 jouduttaa synnytystä "ronklaamalla"?
Terkka sanoi aiemmin, ettei viitsi kokeilla kohdunsuun tilannetta ettei se innosta synnutystä vielä käytiin. Mutta kuulemma la aikaan joillekin niin tekee, ronklaa hieman kovemmin niin synnytys saattaavsiitä lähteä. Voiskohan itse tehdä niin? Alkaa olla jo tarpeeksi tukalat oltavat.. Ja eikö vauva ole valmis syntymään kun rv38 täynnä?
Kommentit (9)
Tukala olosi johtuu vääristä ruokavalinnoista ja reippaasta ylipainostasi. Vauva syntyy kun on valmis, ei silloin kun äitiä ahdistaa elopaino tai terkka sorkkii alakertaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:12"]Tukala olosi johtuu vääristä ruokavalinnoista ja reippaasta ylipainostasi. Vauva syntyy kun on valmis, ei silloin kun äitiä ahdistaa elopaino tai terkka sorkkii alakertaa.
[/quote]
Tiedät selvästi paljon raskaudesta ja synnytyksistä
Heh, juu ylipainoa kovasti ;) 60kg paino nyt viimeisilläni. Ap
Kokeilisin ennemmin niitä kolmea S:ää (sauna, siivous, seksi) tai vähän tulisempia ruokia, mutta itse en kyllä lähtisi alapäätä sormilla ronkkimaan.
Tai lähde kävelemään jonnekin, jossa on portaita tai mäkeä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:12"]Tukala olosi johtuu vääristä ruokavalinnoista ja reippaasta ylipainostasi. Vauva syntyy kun on valmis, ei silloin kun äitiä ahdistaa elopaino tai terkka sorkkii alakertaa.
[/quote]
Tiedät selvästi paljon raskaudesta ja synnytyksistä
[/quote]
Itseasiassa minulla on 3 lasta ja painoni oli korkeimmillaan loppuraskauksissa n.64kg. Vauvat kaikki 3-4kg syntyessään ja oloni ei ollut kertaakaan tukala!
Ja ei synnytykset alkoivat kun alkoivat, ei siihen sörkkimiset auttaneet!
Mitäpä luulet, en tiedä yhtään raskaana vk 39 ollutta, jolla ei olisi ollut tukalaa ja ahdistavaa ison vatsan kanssa ja kaiken maailman temppuja on tehty varmasti vuosituhansia.
Oot sairas